1543-108

جورج مایکل براثر حمله قلبی درگذشت

1543-115

1543-116

1543-117

مرگ جورج مایکل درست در روز کریسمس دوستداران او را در شوک فرو برد.
جورج 53 ساله انگلیسی تبار، درون خانه اش در آکسفورد شایر حدود ساعت 2 بعد از ظهر ناگهان دچارحمله قلبی شد، خواننده ای که آلبومهایش 100 میلیون فروش داشت. جورج در طی سالهای اخیر بخاطر دعوا با کمپانی های تولید موسیقی و افراد و موسسات ضد همجنس گرایان هیاهوی زیادی به پا ساخته بود.
دوستداران جورج او را با آهنگهایی چون: Faith/ Club Tropicana/ Wake me Up/ You Go-go /Freedom به یاد می آورند که Faith در زمان خود در امریکا و انگلیس در بالای لیست پرفروش ها جای گرفت، جورج جایزه گرامی را به خاطر همین آلبوم به دست آورد.
جورج چند بار بخاطر مواد مخدر، رفتار دور از اخلاق در یک پارک عمومی، توهین به پلیس در لندن و امریکا دستگیر شد.

بتی وایت: اگر با رابرت ردفورد
روبرو بشوم غش می کنم!

1543-114

بتی وایت ستاره محبوب سینما و تلویزیون از جمله Golden Girl اعتراف کرد در تمام عمر 95 ساله و 70 سال فعالیت هنری خود، فقط نسبت به یک مرد احساسات عمیق داشته، آنهم رابرت ردفورد است.
بتی وایت میگوید من هنوز ردفورد را از نزدیک ملاقات نکرده ام و امیدوارم قبل از 100سالگی موفق شوم، ولی این راهم اضافه کنم به مجرد روبرو شدن با او، حتما غش می کنم!

رابطه یک مدل و بازیگر جوان ایرانی
با بریتنی اسپیرز سوژه داغ رسانه ها!

1543-118

1543-119

• شایع است اینروزها رابطه گرم و صمیمانه بسیار نزدیک بریتنی اسپیرز سوپراستار موزیک، با یک مدل و بازیگر ایرانی، سوژه داغ رسانه ها شده و بسیاری ماجرا را جدی تر از این حرفها می بینند.
سام اصغری (حسام اصغری) یک مدل و بازیگر جوان است که در موزیک ویدیوی جدید بریتنی اسپیرز نقش عاشقانه ای دارد و در ماه نوامبر که فیلمبرداری آن تمام شد، ایندو از هم جدا شدند و جالب اینکه سام برادرعروس خانواده دکتر نصر پزشک معروف و ماندانا نصر همسرش نقاش معروف است که در طی هفته های گذشته به مناسبت های مختلف به اتفاق خواهرش فرزانه و آرین نصر، مهمان خانواده نصر بودند و حتی برای شام به رستوران های اطراف بورلی هیلز رفت و آمد دارند.
سام تصاویری خصوصی از خود و بریتنی برای اینستاگرام خود گذاشت، که بلافاصله بنا به خواسته بریتنی آنها را پاک کرد ولی اینروزها تصاویر مشترک ایندو روی سوشیال میدیا آمده و بسیاری این رابطه را خیلی جدی تلقی می کنند ضمن اینکه خود سام هیچ سخنی در این باره نزده و بقولی سکوت کرده است.

اخراج سوزان اولسن
بخاطر توهین به همجنس گرایان

1543-113

هفته قبل سوزان اولسن 55 ساله ستاره قدیمی ستاره سریال The Brady Bunch از برنامه رادیویی اش اخراج شد.
سوزان در برنامه Two Chicks Talkingکه برنامه ای تقریبا سیاسی است و از شبکه Talking Show پخش میشود علیه مهمان برنامه خود لیون اکورد وایتینگ بدلیل هم جنس گرا بودن توهین مستقیم کرد و مسئولین ایستگاه رادیویی بلافاصله عذر او را خواستند.

هنوز عاشقی و وفاداری در هالیوود نمرده

شاید عمر بعضی عشق های داغ و ازدواج های جنجالی در هالیوود طولانی نباشد ولی جالب است که هنوز بعضی زوج های جوان، به عشق و به خانواده، به همسر و فرزند باوری جدی زده اند، نمونه اش رایان رینولدز و همسرش بلیک لایولی که با دو فرزند، زندگی پر از آرامش دارند هفته قبل رایان ستاره خود را در Hollywood Walk of Fame دریافت داشت و بلیک لحظه ای اشک هایش بند نیامد.
هر دو می گویند در تدارک سومین و شاید چهارمین فرزند هستند.
البته به این لیست دانی والبرگ خواننده و بازیگر و برادر بزرگتر مارک والبرگ و همسرش جنی مک کارتی اضافه کنید که دانی میگوید من هرچه دارم از جنی است.
جیسون بیگز بازیگر سینما و تلویزیون هم اعتراف کرده بدون همسرش جنی مالن براستی هیچ است و ازدواج توام با آرامش شان این را ثابت می کند.
و جسیکا آلبا ستاره سکسی سینما هم از جمله زنان سینماست که با شوهرش کش وارن و 2 فرزندشان از خوشبخت ترین ها هستند.

1543-109

1543-110

1543-111

1543-112