1625-64

کامرون جرات بازگشت ندارد

1625-65

• شایع است کامرون دیاز ستاره پولساز هالیوود، که ناگهان در سال 2014 بازیگری را کنار گذاشت، اینک در 45 سالگی، با پیشنهاداتی روبروست، ولی از بازگشت به سینما می ترسد.
درو باریمور دوست قدیمی او و همبازیش در فرشتگان چارلی می گوید کامرون بعد از بازی در فیلم Annieدیگر از صحنه سینما رفت درحالیکه با دستمزد 25 میلیونی، از گرانترین ستارگان بود. کامرون در این سالها خیلی تغییر کرده و همین او را از بازگشت به جلوی دوربین می ترساند.

روزن ضمن عذرخواهی، یک نیش هم زد

1625-66

«روزن بار» هفته قبل در شبکه فاکس ظاهر شده، از ولری جارت بخاطر توهینی که کرده بود عذرخواهی کرد و گفت من شوخی سیاسی کردم نه شوخی و یا توهین نژادی.
«روزن بار» که بخاطر توهین به سیاهپوستان و مسلمانان درواقع از شوی پرطرفدارش کنار گذاشته شد، حرف خود را یک اشتباه خواند ولی در پایان یک نیش هم نثار ولری جارت کرد و گفت او بهتر است آرایش موهای خود را تغییر بدهد!

لارا اسپنسر از شبکه ABC خداحافظی می کند

1625-67

این هفته لارا اسپنسر مجری معروف برنامه صبح بخیر امریکا Good Morning America در شبکه ABC اعلام کرد از برنامه تلویزیونی خداحافظی می کند تا بیشتر به زندگی خصوصی و خانوادگی وبیزینس زیبایی پوست خود برسد.
نکته جالب اینکه کرم و زیبایی او: Radiant Revive Cream مورد توجه سوپراستارها از جمله باربارا والترز، الن دی جنرس و بسیاری دیگر قرار گرفته و آنها درباره این محصول زیبایی سخن گفته اند.

به فکر آینده افتادم

1625-68

رابرت دنیرو ناگهان به فکر دایرکردن رستورانهای مختلف در نقاط زیبا و ساحلی کالیفرنیا و نیویورک افتاده است.
رابرت به دوستان خود گفته احساس می کنم دارم پیر میشوم و باید از همین حالا، بیزینس هایی برای خود تهیه کنم که بدون دردسر، بعد از بازنشستگی از سینما به آنها بپردازم و خیالم راحت باشد. یکی از این رستورانها در نیوپورت بیچ کالیفرنیا بنام Nobu In Lido Marina است که یک رستوران دو طبقه ساحلی ژاپنی با مدیریت و شراکت نوبو ماتسوشیتا شف معروف اداره میشود.

نیک جوناس و  پریانکا چوپرا نامزد شدند

1625-69

بعد از چند ماه رابطه داغ عاشقانه، نیک جوناس و پریانکا چوپرا ستاره هندی و ملکه زیبایی سال 2000 جهان، نامزدی رسمی خود را اعلام کردند.
ایندو بعد از دیدارهایی با خانواده خود و بقولی کسب موافقت آنها، خبر دادند نامزد شده و در مورد جشن ازدواج نیز درحال تصمیم گیری هستند.
نکته جالب اینکه فضای هنری هند وجامعه این رابطه و نامزدی را پذیرفتند.