1632-64

شانن دورتی بعد از مبارزه با سرطان
به جلوی دوربین بازگشت

1632-66

شانن دورتی 47 ساله که زمانی با سریال Beverly Hills 90210 دبیرستان بورلی هیلز شهرت یافت، بدنبال بیماری سرطان سینه، ناگهان از همه فعالیت های خود دست کشید و تحت چندعمل جراحی و شیمی درمانی قرار گرفت.
شانن بعد از این دوره شجاعانه به کار بازگشت و با انرژی زیاد بازی در فیلم و سریال ها را آغاز کرد که نمونه اش No One Would Tell است و با چند پیشنهاد تازه هم روبرو شده است.

کارت پستال تام هنکز برای دخترک سرطانی

1632-67

با وجود تلاش تام هنکز برای پنهان نگهداشتن کارت پستال خود برای دخترک مبتلا به سرطان، ماجرا رو شد و هیجانی بزرگ برپا ساخت و بعد از آن تام قول داد قدم دیگری بردارد.
روزی که ونسا کلی بروی فیس بوک پیام داد که دختر 12 ساله اش که مبتلا به سرطان خون است، آرزویش دریافت کارت پستال هایی بمناسبت تولدش میباشد، ناگهان 4هزار کارت پستال از سراسر جهان به سوی آنها سرازیر شد و درمیان آنها کارت پستال ساده ای از سوی تام هنکز حیرت همه را برانگیخت درحالیکه تام کوشیده بود کارت پستال در نهایت سادگی وبدون اشاره به شهرت او، به دست دخترک برسد ولی وقتی کارت پستال از یونان به دست این دخترک رسید، به گفته پزشکان حتی حالش رو به بهبودی رفت و شنیدیم که تام قول داده در بازگشت از سفر به دیدار دخترک برود.

عشق 20 ساله گل کرده

1632-68

نزدیکان ویکتوریا و دیوید بکهم می گویند برخلاف شایعات، این زوج بعد از زندگی زناشویی 20 ساله، چنان عاشق هم هستند، که هنوز هرچندماه یکبار به ماه عسل میروند، تا حد ممکن 4 فرزندشان را هم با خود می برند.

سوفیالورن 85 ساله شد

1632-65

 

سوفیا لورن ستاره نامداری که سالها سمبل هنر و سکس سینمای ایتالیا بود این هفته 85 ساله میشود.
سوفیا متولد 20 سپتامبر 1934 در ایتالیاست. که به گفته خودش از کودکی با رنج بزرگ شد، وقتی کودکی بیش نبود، پدرش بدون اینکه با مادرش ازدواج کند، او را تنها رها نمود رفت و سوفیا و خواهرش آناماریا به اتفاق مادرش و مادر بزرگش به ناپل رفتند و در آنجا مادر بزرگش مشروب خانگی درست می کرد، مادرش پیانو میزد و آناماریا می خواند و سوفیا میرقصید و بهترین کاباره خانگی را برای سربازان امریکایی زمان جنگ ساخته بودند.
سوفیا در 16 سالگی در سال 1950 مدل یک نشریه فشن شد و در همان سال در اولین فیلم خود روشنایی های واریته بازی کرد، بعد در مسابقات زیبایی محلی شرکت کرد و چند جایزه برد تا عاقبت کارلوپونتی او را کشف کرد و کارلو 37 ساله عاشق سوفیای 16 ساله شد و بعد او را به فراگیری زبان انگلیسی و سپس بازیگری کشاند خیلی زود سوفیا در فیلم های فدریکو فلینی و ویتوریودسیکا ظاهر شد و با مارچلو ماسترویانی یک زوج تشکیل داد. سوفیا پایش به هالیوود کشیده شد و در فیلم های: غرور و شهوت و هوس و زیردرخت نارون، ثعلب سیاه و زن اونجوری با سوپر استارها و سرانجام فیلم السید با چارلتون هستون همبازی شد و در سال 1964 با دریافت دستمزد یک میلیون دلاری برای سقوط امپراتوری رم رکوردی در هالیوود برجای گذاشت.
سوفیا برای فیلم «2زن» جایزه اسکار گرفت و سپس جوایز فستیوال های ونیز، آتن، برلین، مسکو را بدست آورد و دومین اسکار را برای ازدواج به سبک ایتالیایی صاحب شد.
آخرین فعالیت اش بازی در فیلم کارگردانی شده توسط پسرش ادوارد پونتی بنام «در میان غریبه ها» سال 2014 و نمایش «9» در برادوی با دنیل دی لوئیز و کیت هادسن در سال 2009 بود.