1634-79

درگذشت شارل آزناوور خواننده بین المللی

1634-80

1634-81

شارل آزناوور خواننده نامدار و محبوب در سن 94 سالگی درگذشت.
شارل ارمنی تبار در 22 می سال 1924 در پاریس به دنیا آمد و بعنوان خواننده و ترانه سرا و آهنگساز در سال 1946 وارد صحنه هنر شد و بیش از 1400 ترانه به زبان های مختلف بین المللی: فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیائی، ارمنی، آلمانی و روسی خواند و بسیاری از رسانه های جهانی او را سلطان و خدای موسیقی پاپ فرانسه خواندند و او را در حد فرانک سیناترا، الویس پریسلی و باب دیلان دانستند.
شارل آزناوور به دلیل ریشه ارمنی خود، نمایندگی ارمنستان را در بسیاری از مراکز سیاسی و دیپلماتیک عهده دار بود و در سال 2008 سیتی زن ارمنستان شد و بعنوان سفیر دائمی ارمنستان در سازمان ملل برگزیده شد. و سازمان یونسکو هم او را بعنوان نماینده همیشگی ارمنستان پذیرفت.
شارل آزناوور از پدری بنام میشا آزناووریان و مادری بنام کنار باغداساریان در ترکیه بنام شاه نور، متولد شد و درجریان قتل عام ارامنه، از آن سرزمین گریختند.
آزناوور با فروش 180 میلیون صفحه و نوار و حضور در 60 فیلم، رکوردی بزرگ برجای نهاد و نکته جالب اینکه آزناوور اخیرا از تور ژاپن بازگشته و قرار بود در آخر ماه اکتبر 7 اجرای بزرگ در فرانسه و سوئیس داشته باشد.

جدایی مسالمت آمیز و احترام آمیز

1634-78

چنینگ تتوم و جینا دیوان، از نادر زوج های هالیوودی هستند که بدون درگیری و دعوا و شکایت و وکیل، دوستانه یکسال پیش از هم جدا شدند در این مدت خانه مشترک خود را فروختند، اموال واندوخته های خود را تقسیم کردند. هر دو بعنوان پدر و مادری مسئول بالای سر دختر 5 ساله شان بودند در این مدت هر کدام روابط گذرا و دوستی های نه چندان جدی با دیگران داشته اند ولی هیچکدام حرف از دوست پسر و دوست دختر نزده اند و سعی داشتند احترام هم را نگهدارند.
جینا سخت به بازی در یک سریال President و بعنوان مجری در World Of Danceمشغول است، تتوم بجز حرف زدن های کارتون جدید Small Foot در فیلمی ظاهر نشد ولی چند پروژه در پیش دارد و هرگاه فرصتی پیش آید با دخترشان شام می خورند و گردش میروند.

دو سوپراستار، صاحب ستاره درهالیوود شدند

1634-82

هفته قبل دو سوپراستار سینما و موزیک صاحب ستاره های افتخاری خود در Hollywood Walk Of Fame شدند.
اولین چهره معروف جک بلک کمدین و بازیگر فیلم جدید House With A Clock In Its Walls و دومین چهره کری اندروود خواننده روز بود.