1636-84

راز ادامه عشق، دوری از هیاهوی خبری

1636-85

• شایع است در طی 7 سال زندگی مشترک عاشقانه رایان گازلین و ایوا مندز، تنها دوری از جنجال ها، آنها را عاشق و وفادار نگهداشته است.
از روزی که رایان با ایوا رابطه برقرار کرد، او را از بازی در فیلم ها بازداشت و حتی از دوربین ها و خبرنگاران نیز دور کرد، صاحب دو فرزند شدند، ایوا به طرح و تولید لباسهای برند خود پرداخت و در تمام این مدت هیچکس کوچکترین اختلافی میان آنها ندید.
اینروزها خیلی ها منتظرند تا در ردکارپت های فیلم جدید رایان First Man آنها را کنار هم ببینند ولی این هم بعید است.

طلاق بن افلک و جنیفرگارنر رسمیت یافت

1636-86

این هفته سرانجام طلاق بن افلک و جنیفرگارنر در دادگاه رسمی شد، ایندو 10 سال زندگی مشترک بظاهر آرام و عاشقانه ای داشتند تا بن اسیر الکل شده، و جنیفربارها و بارها او را بستری کرد.
ایندو مدتها برسر ثروت 190 میلیونی خود بحث داشتند و بعد پای بچه ها به میان آمد و اینکه شیوه سرپرستی بچه ها چگونه باشد گرچه جنیفر با وجود مشکل اعتیاد بن، در مورد سهم او جهت دیدار از بچه ها سختگیری نکرد.

درد پنهان لیدی گاگا

1636-88

1636-89

لیدی گاگا که اینروزها با فیلم پراحساس A Star is Born، تیتر خبرها شده از یک درد پنهان رنج می برد و درباره آن کمتر سخن گفته است.
لیدی گاگا که تا سال 2013 شیوه اجرای برنامه هایش عجیب و متفاوت بود، ناگهان روی صحنه سقوط کرد و لگن (هیپ) او دچار شکستگی شده و به دنبال عمل جراحی و مصرف داروهای مسکن قوی به بیماری دیگری دچار شد که با درد همیشگی همراه شد، ولی او هیچگاه روی صحنه، آنرا بروز نداد و همچنان بروی دوستداران خود لبخند زد.
به گفته گاگا، اینروزها با عشق کریستین کارینو 50 ساله دوست پسر و منیجر خود، با همه مشکلات می جنگد. در این میان حمایت همیشگی پدر ومادر وخواهرش به او انرژی می بخشد وهر بار به اطراف خود نگاه می کند آنها را می بیند.