1641-72

اعتراض به دیربودن ستاره مایکل داگلاس در هالیوود

1641-75

1641-76

• شایع است دریافت ستاره مایکل داگلاس در سنگفرش هالیوود بلوار، حرف و سخن هایی را برانگیخت و عده ای به اقدام دیر مسئولین هالیوود و شهر لس آنجلس اعتراض کردند.
این عده گفتند چگونه ممکن است بعد از حدود 50 سال بازیگری، دریافت جوایز بین المللی از جمله اسکار، حالا ستاره مایکل را در Hollywood Walk Of Fame نصب کنند؟
در روز اجرای این مراسم کرک داگلاس 102 ساله، کاترین زیتا جونز همسر مایکل و پسر بزرگش کامرون حضور داشتند و همان روز، کرک داگلاس هم بطور ضمنی و خیلی آرام به این مسئله عکس العمل نشان داد.

رکورد قهر و آشتی را شکستند

1641-77

• شایع است مگ رایان و جان ملن کمپ رکورد قهر و آشتی را شکسته اند.
مگ رایان که از همسر سابق خود دنیس کواد یک پسر26 ساله دارد و جان که 5 فرزند از همسر سابق خود دارد در سال 2011 به هم دل بستند و زندگی زیر یک سقف را انتخاب کردند ولی اطرافیان گفتند که بدلیل اینکه برسر شهر محل اقامت شان اختلاف داشتند از هم جدا شدند، بعد دوباره به هم پیوستند، مدتی ادامه دادند باز از هم جدا شدند تا دوباره از چند ماه قبل به هم پیوستند، این بار هر دو اعتراف کردند بهم نیاز دارند و سرانجام رسما نامزد شدند. اطرافیان می گویند مگ 57 ساله و جان 67 ساله انگار هنوز بالغ و عاقل نشده اند، انتظار جدایی دیگری را داشته باشید.

راسل کرو با گریم جالب در نقش مدیرفاکس

1641-78

• شایع است راسل کرو برای ایفای نقش راجرآیلز مدیرشبکه فاکس نیوز، قرارشد دهها پاوند وزن اضافه کند و راسل شروع به خوردن و چاق شدن کرد که خبر دادند دست نگهدار چون گریمورهای معروف هالیوود با دستهای هنرمند خود این کار را انجام میدهند و همین سبب خشم راسل شد چون حتی بدلیل همین پرخوری ها، دچار فشار خون وناراحتی قلبی و قندی شده بود.
در این فیلم چند قسمته تلویزیونی، راسل نقش راجر و شارلیز ترون نقش مگین کلی را بازی کند که راجر را متهم به آزارجنسی کرده بود و راجر چند هفته بعد از استعفا بدنبال سکته قلبی جان سپرد.
خیلی ها میگویند بدلیل رویدادهای اخیری که برای «کلی» پیش آمده، امکان توقف فیلم وجود دارد.