1642-68

عکس العمل تبریک تولد ویل اسمیت به همسر سابق اش

1642-69

• شایع است وقتی ویل اسمیت بروی اینستاگرام تولد 51 سالگی همسر سابق خود شری زامپنو را تبریک گفت، خیلی ها در انتظار عکس العملی از سوی همسر فعلی ویل یعنی جیدا پینکت اسمیت بودند.
ولی درست زمانی که ویل برای همسر اول خود و مادر پسر بزرگش ترسی اسمیت آرزوی خوشبختی کرد، شری ابتدا از پسرش که حالا 26 ساله است تشکر کرد که این رشته را حفظ کرده و بعد از جیدا پینکت تشکر کرد بخاطر درک بالایی که دارد و سپس از ویل بدلیل وفاداری و احترام متقابل.
این ردو بدل کردن ها، رابطه سرد ویل و جیدا را با همسر سابق ویل به گرمی مبدل ساخت، البته جیدا همه ساله به شری تولدش را تبریک گفته است.

سری فیلمهای Twilight ده ساله شد

1642-71

سری فیلم های متفاوت و کاملا جوانگرای Twilight این هفته ده ساله شد.
سری فیلم هایی با شرکت: کریستین استوارت، رابرت پتین سن و تیلرلاتنر، شهرت جهانی یافت و درحالیکه صحبت هایی درباره ساخت فیلم جدیدی در این زمینه شده، خود بازیگران تمایلی نشان نداده اند در طی ده سال گذشته بازیگر زن فیلم کریستین استوارت اسرار تازه ای از زندگی خود رو کرد و درحالیکه آوازه عشق داغ او و رابرت همه جا انعکاس داشت، بعد از پایان سری فیلم ها، اعلام کرد همجنس گراست.
در زمینه بازیگری او به تعالی رفت، چند بار کاندیدای جوایزی شد. رابرت پتین سن متاسفانه نتوانست آنگونه که انتظار میرفت در سینما جا بیفتد، چون او بکلی در آن نقش فریز شده بود و در حد یک بازیگر متوسط باقی ماند.
تیلر لاتنر بعد از دو سه فیلم اکشن، در یک نقطه ماند و هیچ حرکتی به جلو نداشت و هنوز در انتظار پیشنهاد یک نقش جدی است.

کانیه وست، نیم میلیون دلار
به قهرمانان و قربانیان
آتش سوزی هدیه کرد

1642-70

کانیه وست خواننده جنجالی و داماد کارداشیانها، نیم میلیون دلاربه قهرمانان و آتش نشانان و قربانیان آتش سوزی های اخیر کالیفرنیا اهدا کرد.
کیم کارداشیان با حضور در برنامه الن دی جنرس، این خبر را اعلام کرد و بدنبال آن کانیه 150 هزار دلار هم به خانواده یک سکیوریتی که در شیکاگو اشتباها توسط پلیس کشته شد اهدا کرد.