1544-88

آلن دلون در فیلمی با یار قدیمی خود
ژان پل بلموندو ظاهر می شود

1544-89

1544-90

1544-91

الن دلون بازیگر محبوب فرانسوی اینک در 81 سالگی با یار قدیمی خود و سینمای فرانسه، ژان پل بلموندو 83 ساله در یک فیلم تلویزیونی همبازی میشود.
قرار بود بعد از سال 2006 که آلن با میریل دارک ستاره قدیمی سینمای فرانسه در صحنه تاتر ظاهر شدند در دو فیلم بازی کنند ولی به دلایلی این مسئله به عقب افتاد، بعد صحبت از بازی الن دلون به اتفاق پسر 56 ساله اش انتونی دلون شد و سپس پای کریستین ارون بولوگ پسر دیگرش به میان آمد، که به دلیل بیماری قلبی دلون همه پرونده ها کنسل شد و اینک خیلی جدی درباره حضور دلون و بلموندو در یک فیلم پلیسی حرف میزنند، ایندو نقش دو کارآگاه بازنشسته را به عهده دارند که به دنبال قتل همسر سابق دلون در فیلم، در پی شناسایی و انتقام از قاتل او بر می آیند.
دلون در سال 2007 در فیلمی در رابطه با بازیهای المپیک صداپیشگی را انجام داد.

اعتراف مارتین اسکورسیزی: تا پای مرگ رفتم!

1544-92

1544-93

1544-94

مارتین اسکورسیزی که این روزها فیلم اش Silenceبروی پرده سینماهای جهان است، اعتراف می کند که در 35 سالگی باید براثر اعتیاد جان می سپرد ولی ناگهان خودش بیدار شد و به نجات خود اقدام نمود.
مارتین 74 ساله که در 1978 فیلم پرهیاهوی نیویورک نیویورک، را با شرکت رابرت دنیرو و لیزا مینلی ساخته بود، در اوج اعتیاد در شرایط مرگ به بیمارستان انتقال یافت و تا 24 ساعت حتی همه اطرافیان امیدی به او نداشتند، ولی این خود اسکورسیزی بود که به داد خود رسید و از همان بیمارستان تصمیم گرفت به زندگی باز گردد و دیگر هیچگاه نزدیک هیچ اعتیادی نرفت.
مارتین که 8 بار کاندیدای اسکار بهترین کارگردانی شد، در سال 2007 سرانجام برای فیلمThe Departed این جایزه را برد و امسال هم کاندیدا شده است.

اشکهای بیلی لورد بند نمی آید

1544-95

• شایع است همه فامیل و دوستان نزدیک خانواده دبی رینولدز و کری فیشر می کوشند تا بیلی لورد دختر کری را به نوعی آرام کنند چون اشکهای او بند نمی آید.
دو هفته بعد از تراژدی مرگ مادر و مادر بزرگ، بیلی را دچار سردرگمی و اندوه بی پایان کرده است چون برای آینده خود به هر دو نیاز داشت و حتی در دوران اعتیاد مادرش و اختلاف نظر مادر و مادربزرگش، او نقش مهمی در آشتی آنها و باز گرداندن «کری» به میان خانواده داشت.
بیلی میگوید زندگی مادر بزرگم هیچگاه با آرامش همراه نبود، از ماجرای ربودن پدر بزرگم ادی فیشر توسط الیزابت تیلور و بعد ازدواج های نافرجام بعدی، بعد سالها اعتیاد و افسردگی و حتی خودکشی مادرم و سرانجام مرگ ناگهانی مادرم، دیگر طاقتی برای او نگذاشت و اینک همه آن فشارها و دردها را بروی خود احساس می کنم و نمی توانم هیچکس را جایگزین ایندو بکنم.

ایوا دختر سوزان ساراندان
پرستار خطاکار فرزندش را بخشید

1544-96

1544-97

درست 4 روز بعد از تنکس گیوینگ بود، که ایوا موری دختر سوزان ساراندان، با جیغ های دردآلود نوزاد پسرش ازخواب پرید و متوجه شد پرستار خواب آلود و غیرمسئول بچه اش، به دلیل خواب رفتن، کودک را از آغوش رها کرده و کودک با سر به زمین آمده و براثر برخورد با کف پوش چوبی، دچار خونریزی مغزی شده بود.
این حادثه تا به یک نقطه امیدوارکننده برسد، ایوا را دچار اضطراب و افسردگی شدید کرده و خواب راحت را از او گرفته بود و تلاش برای درمان پسرش نیز ادامه داشت.
ایوا در اوج این ناراحتی ها، ابتدا پرستار نگران و لرزان فرزندش را بخشید و بعد اعلام کرد تا روزی که پسرکش جان نگیرد، هیچ پرستاری را حتی مادرش را به کمک نمی خواهد.
ایوا ثمره ازدواج نافرجام سوزان با کارگردان ایتالیایی فرانکو آموری است که خود اینروزها ستاره فیلم ها شده و با شوهر و دو فرزندش زندگی می کند.

سوفیالورن مریل استریپ را می پسندد

1544-98

• شایع است سوفیالورن ستاره 82 ساله، آرزو دارد در فیلمی شانه به شانه مریل استریپ بازی کند.
«سوفیا» که کمتر درباره ستارگان دیگر سخن می گوید اخیرا در کتاب خود، ضمن اشاره به روابط عاشقانه و یا اصولا کشش هایی که به چهره های معروف و قدیمی چون کری گرانت، مارچلو ماسترویانی داشته، صریحا گفته که آرزو دارد روزی، نه چندان دور با مریل استریپ ستاره هنرمند و برنده چند اسکار شانه به شانه همبازی شود.
سوفیا گفته تا امروز هیچ زنی چون مریل استریپ در سینما، در ایفای نقش های مختلف کارآمد و توانا نبوده و جوانی های او را بخاطرش می آورد.