1645-123

سـارا هایلنـد ستاره تلویزیونی
برای دومین بار پیوند کلیه گرفت

1645-125

سارا هایلند ستاره 28 ساله سریال معروف Modern Family برای دومین بار تحت عمل جراحی حساس پیوند کلیه قرارگرفت.
سارا بدلیل یک بیماری بسیارحساس کبد، 5 سال پیش از پدرش یک کلیه گرفت، ولی بعد کلیه از کار افتاد و امسال برادرش اعلام آمادگی کرد و سارا ابتدا حاضر به پذیرش نبود و می گفت میترسم برادرم نیز چون پدرم یک کلیه از دست بدهد. من باز هم دچار ناراحتی شوم وکلیه را بعد از مدتی از دست بدهم، پزشک معالج او گفت حتی ممکن است برای سومین بار، هم ناچار به عمل پیوند کلیه بشود در غیراینصورت جان برسرش می گذارد.
سارا همزمان دچار یک ناراحتی دردآلود در ناحیه «هرنیا» شده که دربرابر آن هم مقاومت کرده و در این میان دوست پسرش ولز آدمز 34 ساله که درست قبل از دومین عمل وارد زندگی او شده کنارش ایستاده و همین به سارا انرژی داده، از سویی همکارانش در سریال نیز به حمایت او آمده اند.

اثبات پدر خوب بودن

1645-127

• شایع است حضور فرزندان برد پیت و انجلینا در روزهای کریسمس درخانه پیت، او را چنان پرانرژی کرده که همه دوستان را خبر کرده است.
بدنبال جنگ دو ساله دادگاهی میان بردپیت 55 ساله و انجلینا جولی 43 ساله برسر سرپرستی 6 فرزند و فرزند خوانده شان، سرانجام در اواخر نوامبر دادگاه به بردپیت سرپرستی موقت داد که بچه ها میان او و انجلینا در رفت و آمد باشند و بردپیت با دکور خانه خود آماده نمودن همه تزئینات و هدایا، همه چیز را برای بچه ها آماده ساخته و از این پیروزی چنان به وجد آمده که حتی یک جلسه فیلمبرداری را هم کنسل کرده تا ثابت کند پدر خوبی است.

امال کلونی برنده جایزه ارزشمند سازمان ملل

1645-124

هفته قبل امال کلونی همسر جورج کلونی جایزه ارزشمند UNCA Global Citizen را بدست آورد.
این جایزه افتخاری بمناسبت خدمات انسانی و اجتماعی امل به او تعلق گرفت و از ارزشمندترین جوایز سال 2018 سازمان ملل متحد بود.

دومین عضو خانواده جوناس ازدواج می کند

1645-126

درست دو هفته بعد از اینکه جوی جوناس بعنوان ساقدوش در ازدواج برادر کوچکتر خود نیک جوناس و پیریانکا شرکت کرد اینک خود برای ازدواج رسمی با نامزدش سوفی ترنر ستاره سریال Game Of Thrones آماده میشود.
جوی 29 ساله و سوفی 22 ساله از اکتبر 2017 روابط شان آغاز شده و از همان زمان هر دو مشتاق ازدواج بودند و قبل از عروسی برادرش، تدارک عروسی خود را دیده بود ولی بخاطر برادرش آنرا به عقب انداخت.

آیا کوین هارت به اسکار بر می گردد؟!

1645-128

• شایع است برگزارکنندگان مراسم اسکار، بدنبال استعفای کوین هارت، در انتخاب جانشین او درمانده اند.
کوین هارت که بخاطر روشدن یک توئیت مربوط به سالهای 2011-2009 درباره حرفهای ضد هم جنس گرایان او، ناگهان با سرزنش ها و عکس العمل های تندی روبرو شد، خود از این مسئولیت کناره گرفت و گفت «عطای اسکار را به لقایش بخشیدم» درحالیکه من در آن سالهای دور به شوخی گفتم اگر روزی بفهمم پسرم «گی» است دق می کنم، من بارها این شوخی ها را کرده بودم و الان در این موقعیت بقولی ناجوانمردی بود که شخصی آن پرونده کهنه را رو کند. در حالیکه بسیاری از همکاران هم از این قبیل عقاید را توئیت کرده اند.
برگزارکنندگان اسکار هنوز نتوانسته اند برای جانشین کردن کوین هارت شخصی را برگزینند، البته صحبت هایی درباره الن دی جنرس شده ولی هنوز جدی نیست. اما آکادمی اسکار امروز اعلام کرد شاید اصلا مجری بخصوصی را به همکاری دعوت نکنند.