1648-54

ساندرا بولاک برسر دو راهی

1648-545

• شایع است ساندرا بولاک اخیرا در انتخاب دو مرد زندگیش برای وصلت جدی بر سر دو راهی قرار گرفته است.
ساندرا در برنامه الن جنرس نیز در مورد خاطره ها و عشق عمیق او به کینوریوز همبازی اش در فیلم Speed در سال 1994 اشاره کرد.
ساندرا در ضمن رابطه گرم و جدی خود را با برایان رندال عکاس حرفه ای ادامه داده وحتی حرف از ازدواج شان پیش آمده، ولی ظاهرا ساندرا برسر دو راهی است که واقعا کدام یک را برگزیند.

رابطه بردلی و گاگا، یک دوستی ساده است؟

1648-56

• شایع است رابطه گرم میان بردلی کوپر و لیدی گاگا، از مرز دوستی و همکاری گذشته است. چون لیدی با وجود دوست پسر، همه جا با عشق از کارگردان فیلم خود حرف میزند و چنان می گوید که انگار از یک عشق بزرگ سخن می گوید.
از سویی بردلی نیز چنین احساسی را نشان میدهد درحالیکه او با دوست دختر خود و فرزندی که دارند ظاهرا زندگی خوبی دارند.
نزدیکان می گویند این رابطه از مرز دوستی ساده گذشته ولی به کجا ختم شود خدا داند.

گلشیفته فراهانی در فیلم تازه THE UPSIDE

1648-58

گلشیفته فراهانی بعد از حضوردر فیلم های قابل بحث از کارگردانان نامدار اروپایی اینک راه به سوی هالیوود گشوده و در فیلم تازه و بحث انگیز The Upsideبا حضور برایان کرانستون، کوین هارت و نیکول کیدمن، یک نقش حساس را بعهده گرفته است.
این فیلم را نیل برگر کارگردانی کرده و قصه ای جالبی دارد و گلشیفته نیز در آن کاملا به چشم می آید و نام اش نیز درصدرنشینان فیلم جای گرفته است.

کریس پرت رسما کاترین شوارزنیگر را نامزد کرد

1648-59

کریس پرت بازیگر معروف روز، دوشنبه گذشته با یک انگشتری 400 هزاردلاری، کاترین شوارزنیگر را رسما نامزد کرد.
کریس روی اینستاگرام نوشت کاترین شیرین و زیبا خیلی خوشحالم که تو بله را گفتی و من بسیار هیجان زده هستم که با تو ازدواج می کنم با همه روح و روانم با تو زندگی می کنم.
کریس بعد از جدایی از آنا فریس ستاره سینما و تلویزیون، خیلی زود رابطه عاشقانه خود را با کاترین دختر آرنولد شوارزنیگر و ماریا شرایور برملا ساخت و همزمان آنا هم با یک فیلمبردار معروف روابط اش را شروع کرد.

ازدواج کتی هولمز و جیمی فاکس در پاریس

1648-60

سرانجام بعد از 5 سال رابطه پنهان وآشکار جیمی فاکس 51 ساله و کتی 39 ساله، در پاریس خیلی بی سروصدا ازدواج کردند درحالیکه چند تن از دوستان نزدیک شان گفته بودند آنها مراسم ازدواج شان را همین روزها برگزار می کنند و چند تن گفتند آنها همه چیز را برای ازدواج آماده کرده اند ولی هنوز رسما زن و شوهر نشده اند.
کتی در سال 2006 طی مراسم 3میلیونی با تام کروز ازدواج کرد و بدنبال اختلافات پنهان، آخرین باری که آنها با دخترشان سوری دیده شدند در سال 2011 بود و بعد کتی در سال 2012 از تام کروز جدا شد. در اصل کتی بود که تقاضای طلاق داد و سریعا آنرا تمام کرد.
کتی و جیمز کوشیدند بی سروصدا و خیلی کم خرج مراسم ازدواج خود را برپا دارند و در جمع آنها مادر کتی و سوری 12 ساله و دو دختر 9 و 24 ساله جیمی حضور داشتند.
ایندو ماه عسل خود را در سواحل میامی درون قایق شخصی خود آغاز نمودند.