1649-72

آرنولد بر کریس پرت مهر تائید زد

1649-73

آرنولد شوارزنیگر سرانجام کریس پرت را بعنوان داماد آینده خود پذیرفت و وقتی شنید که کریس رسما انگشتری نامزدی 400 هزاردلاری را بدست دخترش کاترین کرده گفت کریس! کاترین تو را دوست دارد، تو را پذیرفته و من آینده خوبی برایتان آرزو می کنم.
البته قبل از او ماریا شرایور، کریس را برای دخترش کاملا ایده ال توصیف کرده بود در این میان آنا فریس همسرسابق کریس نیز برای ایندو آرزوی خوشبختی کرد.

چرا لیام نیسان دوباره تن به ازدواج نداد؟

1649-76

• شایع است لیام نیسان بازیگر معروف فیلم های اکشن، بعد از 10 سال هنوز حاضر به ازدواج دوم نشده و می گوید همچنان عاشق همسر سابق خود است.
لیام همسر بازیگرش ناتاشا ریچاردسون را حدود 10 سال پیش در یک حادثه اسکی در کانادا از دست داد و از آن زمان ببعد نتوانست عشق دیگر و همسر دیگری را به زندگی خود راه بدهد.
می گویند وفاداری در خانواده ناتاشا و لیام سابقه طولانی دارد، ونسا ردگریو ستاره قدیمی سینما، مادر ناتاشا در سال 1967 با فرانکو نرو بازیگر ایتالیایی ازدواج کرده و درسال 1969 از هم جدا شدند ولی در سال 2006 دوباره به هم پیوستند و با هم ازدواج کردند و قصه عشق خود را هم در یک فیلم جای دادند.

پشیمانی استالون از کشتن آپولو کرید در فیلم راکی

1649-74

• شایع است بعد از سالها، هنوز سیلوستر استالون خالق سری فیلم های راکی، از اینکه شخصیت (آپولو کرید) Apollo Creed را در راکی 4 روی صحنه بدست دیوان دراگو کشت پشیمان است.
استالون می گوید کارل ودرز بازیگر نقش اپولو یکی از مستعدترین بازیگران و به جرات چابک ترین مشت زن در فیلم ها بود و من اگر او را در قصه فیلم نمی کشتم، او می توانست یکی از پولسازترین همکاران من در سری فیلم های راکی باشد.

1649-75