1654-67

قولی که به پاپ دادند

1654-70

• شایع است کتی پری و اورلاندو بلوم قبل از اعلام نامزدی رسمی خود، ماه ها پیش به دیدار پاپ فرانسیس در واتیکان رفتند و در این دیدار وقتی پاپ پرسید آیا شما زن وشوهر هستید، هر دو گفتند ما در سال 2019 رسما ازدواج می کنیم و پاپ جواب داد من در انتظار شنیدن این خبر هستم.
اینک کتی و اورلاندو بعد از نامزدی رسمی در اندیشه برگزاری مراسم ازدواج شان درایتالیا هستند تا پاپ در آن نقش داشته باشد و شاهد خوش قولی آنها باشد.

مسافری آشنا در میان مهمانان جنیفر

1654-68

• شایع است در سفر بی سروصدای جنیفرانیستن بعد از جشن 50سالگی اش به «کابو» در جنوب مکزیک، با چهره های دوراز انتظاری نیز همراه بوده است.
هواپیمای شخصی که ابتدا 10 مسافر وابسته به جنیفر را در فرودگاه لس آنجلس بدلیل ترکیدن لاستیک هواپیما پیاده کرده بود بعد از لحظاتی با هواپیمای دیگری راهی کابو شدند و یکی دو تن از اطرافیان خبر دادند که درجمع مسافران بجز کورتنی کاکس دوست قدیمی جنیفر، بردپیت با کلاه و عینک کاملا مرموز نیز حضور داشت و با گروه که بیشترشان زن بودند پرواز کرد.

این رابطه جدی است؟

1654-69

• شایع است دیده شدن شان پن و انجلیناجولی در چند رستوران و محافل مختلف در اروپا و امریکا، خبر از یک رابطه جدید در هالیوود میدهد.
آنجلینا که بعد از جدایی از برد پیت بسیار سعی کرده بدنبال اش شایعه عشقی نباشد، خیلی پنهانی با شان دیدن کرده، البته شان هم بعد از جدایی از رابین رایت، بعد شارلیزترون و مدتی رابطه با مدل 26 ساله لیلا جورج، ظاهرا مرد مجرد و تنهایی است و قبلا هم یکی دو بار آنجلینا را ستایش کرده است.