1657-83

جدیدترین فیلم نازنین بنیادی HOTEL BUMBAI
در نوروز روی پرده سینماهاست

1657-84

نوروز امسال جدیدترین فیلم نازنین بنیادی ستاره ایرانی تبار هالیوود، Hotel Bumbal بروی پرده سینماهای امریکا میرود.
نازنین در این فیلم که به حادثه حمله تروریستی به هتل تاج محل مومبای (بمبئی) با صدها قربانی می پردازد با بازیگران سرشناسی چون آرمی هامر و دیو پتل همبازی است.
نازنین در این فیلم نقش «زهرا» را که نقشی کلیدی است بازی می کند. نازنین که متولد تهران است از کودکی به اتفاق پدر ومادرش به لندن مهاجرت کرده و در رشته های رقص وموسیقی تحصیل کرده و سپس در امریکا در رشته علوم بیولوژی از دانشگاه UCI فارغ التحصیل شد و در سال 2006 به بازیگری روی آورد و با سریال General HospitalوNight Shift شروع کرد و حتی کاندیدای جوایزی نیز شد تا به صحنه فیلم ها آمد و در فیلم های بزرگ و با هنرپیشگان بزرگ چون تام هنکز در Charlie Wilson Wav /Iron Man / Next Three Daysظاهر شد و همچنان در سریال ها از جمله How I Met Your Mother/Home Land/ Scandalو در سال 2016 در بن هور نقش کلیدی استر را داشت و اینک با فیلم هتل بومبای، قدم بزرگ دیگری در بازیگری بر می دارد.

عروسک باربی یارا شهیدی در بازار
جدیدترین فیلم یارا شهیدی از پدر ایرانی
The Sun Is Also A Star
همین روزها بروی پرده سینماها می آید

1657-85

یارا شهیدی ستاره جوان امریکایی، که از پدر ایرانی و مادر امریکایی است، در لیست 20 چهره بین المللی است که کمپانی باربی، باالهام از او عروسک جدیدی ساخته است.
در 60 سالگی «باربی» به مناسبت روز جهانی زن، عروسک هایش در سراسر جهان ارائه شد و یارا شهیدی ستاره 19 ساله سینما و تلویزیون، نماینده امریکا با تی شرت زیبایی ظاهر شد.
یارا (سایه) یک مدل جوان و یک فعال حقوق زنان و کودکان که در سریال ها و فیلم هایی چون Black-ish , Grown-ish و Imagine That -Samallfoot ظاهر شده است. فیلم جدید یارا شهیدی که نقش نخست آنرا بعهده دارد یک فیلم رمانتیک بنام The Sun Is Also A Star است که در آن با چارلز ملتون، جیک چاهوی، جان لگورانو همبازی است.

رویای سال 2005 به حقیقت پیوست

1657-86

• شایع است الکس ردریگز از سال 2005 که برای اولین بار با جنیفرلوپز دیدار کرد، آرزوی رابطه با او را داشت! این رازی است که نزدیک ترین دوستان الکس فاش ساختند وجالب اینکه خود الکس بعد از نامزدی با جنیفرلوپز به این ماجرا صحه گذاشت.
سال 2005 جنیفر به زادگاه خود برانکس نیویورک رفته بود و در مسابقه بزرگ تیم یانکی حضور یافت و بهرطریقی بود با الکس عکس گرفت و ظاهرا آنها یکدیگر را در طی سالها ندیدند ولی سال 2017 وقتی بعد از 12 سال یکدیگر را دیدند، دیگر دست از هم نکشیدند.
دوستان نزدیک جنیفر می گویند اگر روزی او الکس را از دست بدهد، دق خواهد کرد چون او را ایده ال ترین مرد همه عمر خود می داند.