1665-61

مادر بریتنی اسپیرز در برابر پدر بریتنی

1665-66

• شایع است در بستری شدن بریتنی اسپیرز در بیمارستان بدلیل نوعی افسردگی و ناراحتی روانی، «لین» مادرش به میدان آمده تا براستی بداند پدر بریتنی چه نقشی در این ماجرا دارد.
ظاهرا بریتنی بدنبال سرطان پدرش شدیدا ناراحت شد، بعد هم متوجه شد پدرش همچنان اختیار ثروت و درآمد و اقدامات اجتماعی او را از سال 2008 تا امروز در دست دارد و چون در آن سال بریتنی دچار اختلالات روانی شده بود، دادگاه به پدرش این اختیار را داد.
اینک لین براین باور است که بعد از 11 سال دیگر نیازبه کنترل و داشتن اختیار از سوی پدرش نیست خصوصا که او بیمار و ضعیف و ناتوان است.
در این میان سام اصغری دوست پسرایرانی بریتنی در پشت صحنه می کوشد تا بریتنی را سرپا نگهدارد و او را از این بحران عبوردهد.

خداحافظی با سریال محبوب بیگ بنگ تئوری
Goodbye To The Big Bang Theory

1665-65

آخرین فصل سریال پرطرفدار Big Bang، بعد از 12 اپیزود سرانجام در هفته آینده به نقطه پایان خود میرسد. سریال کمدی محبوبی که سنین مختلف را بخود جلب کرده و صاحب جوایز زیادی درگرامی شده است.
بازیگران سریال: جیم پارسونز، کلی کوکو، ملیسا راش، جانی گالیکی، ماییم بیالیک، سایمون هلبرگ و کونال نایار در آخرین لحظات سریال نه تنها تماشاگران خود را دچار احساسات می کنند بلکه خودنیز با اشک و آه از هم جدا میشوند.
پیش بینی اینکه این گروه در سریال و یا فیلم جدیدی گل کنند سخت است چون معمولا اینگونه ستارگان که در نقش خود سالها جا افتاده اند، کمتر درقالب دیگری جا می افتند ولی شانس جیم پارسونز و کلی کوکو و سایمون هلبرگ از دیگران بیشتر است.

آفتابی شدن کامرون دیاز بعد از 5 سال

1665-67

• شایع است کامرون دیاز، به بهانه همکار قدیمی خود، از خلوت چند ساله اش بیرون آمد و نشان داد هنوزسرپا و زیباست.
هفته قبل کامرون دیاز و دروباریمور از لحظه ای که لوسی لو همکار قدیمی شان در فیلم فرشتگان چارلی Charlie’s Angels ستاره خود را در کف خیابان هالیوود می گرفت، کنارش ایستادند و خاطره 20 سال پیش همکاری خود را زنده کردند لوسی لو بعد از آنامی وانگ دومین ستاره آسیایی است که موفق به دریافت ستاره درHollywood’s Walk Of Fame میشود.
در این میان آفتابی شدن کامرون بعد از یک دوره عشق و عاشقی های جنجالی و فیلم های پرفروش و دستمزدهای 20 میلیون دلاری و ناگهان ناپدید شدن 5 ساله اش بعد از فیلم Anni، یک سورپرایز برای دوستانش بود و اطرافیان گفتند این ظاهرشدن، در اصل نشانه ای از بازگشت او به صحنه سینماست چون چند پیشنهاد نان و آبدار دریافت کرده است.

جوی جوناس با نامزد خود سوفـی ترنر ازدواج کرد

1665-64

هفته قبل جوی جوناس 29 ساله دومین برادر جوناس ها، با نامزد خود سوفی ترنر 23 ساله بازیگر سریال Game Of Thrones در «لامورچیل» معروف ترین محل وصلت سوپراستارها در لاس وگاس ازدواج کرد.
ایندو برخلاف مراسم سه روزه و پرخرج نیک جوناس و پریانکا چاپرا در هند، مراسم ساده ای برپا ساختند ولی اطرافیان گفتند آنها درواقع ازدواج خود را در امریکا به ثبت رساندند ولی مراسم عروسی شان بزودی در فرانسه برگزار خواهد شد. در محلی که ایندو ازدواج کردند تا بحال پال نیومن و جوان وودوارد، دمی مور و بروس ویلیز و بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر مراسم ازدواج خود را برگزار کردند.

پرنس آرچی به دنیا آمد

1665-62

بعد از هفته ها هیجانات خبری مگان و هری صاحب پسری به وزن 7 پاوند و 3 اونس شدند و بنا به خواسته مگان نام اش را از یک شخصیت سریال تلویزیونی دهه هشتاد، بنام آرچی برداشتند.
به سبک دربار انگلیس مگان به اتفاق شوهرش، پسرشان را جلوی دوربین به مردم معرفی کردند و بعد از آن به دیدار ملکه انگلستان و شوهرش رفتند و خوشحالی ملکه چنان مگان را راحت کرد که از تونل های سلطنتی گذشته است.
به گفته دوستان مگان، او با تولد پسرش برای همیشه ماندگاری و وابستگی خود را به دربار انگلستان تثبیت کرد.

1665-63