1666-86

آیا ریچارد مادن مرد زندگی انجلینا میشود؟

1666-90

• شایع است همبازی شدن انجلینا جولی با ریچارد مادن، به گفته اطرافیان بیک رابطه جدی احساسی می انجامد.
ریچارد که به فیلم تازه جولی از کمپانی مارول (The Eternals) پیوسته، از اولین روز دیدار، به ستایش انجلینا پرداخته و او را ورای یک ستاره تعریف کرده است.
بعد از جدایی انجلینا از برد پیت تا امروز، هیچکس او را با مردی ندیده است ولی انگار این بار، مسئله فرق می کند، چون ایندو گاه ساعتها ظاهرا درباره نقش خود و درواقع درباره خودشان حرف میزنند.

عشق جورج به امل پایان ندارد

1666-87

عشق جورج کلونی به همسرش «امل» پایان ناپذیراست و اگر روزی لازم باشد جورج از بازیگری دست می کشد تا همسر و بچه هایش را حفظ کند.
جورج که در لس آنجلس، انگلستان و ایتالیا خانه دارد. مرتب در فصول مختلف، در آنها زندگی می کند و شوقی که او نسبت به بزرگ شدن دوقلوهایش، یادگیری سریع آنها، حرکات شیرین بچگانه شان نشان میدهد هیچ شباهتی به یک سوپراستار سینما ندارد.
نزدیکان ایندو می گویند امل یکی از سیاستمدارترین و هشیارترین زنان در جمع سوپراستارهاست ضمن اینکه خدمات انسانی او از جمله اخیرا آزاد کردن دو ژورنالیست از زندان میانمار، اعتبار او را نزد جورج بالاتر برد.

فارغ التحصیـلی دو نوجوان معروف

1666-88

هفته قبل دو نوجوان معروف: پرنس جکسون پسر 22 ساله مایکل جکسون از دانشگاه لایولا ماریموت، سوفیا استالون 22 ساله از دانشگاه UCLA فارغ التحصیل شدند.
خانواده جکسون و خانواده استالون در این مراسم حضور داشتند و هیجان سیلوستراستالون دیدنی بود.

1666-89