1677-48

سوفیا لورن 84 ساله

1677-55

سوفیا لورن ستاره همیشه ماندنی سینمای ایتالیا و یا به روایتی جهان، که در کنار آن خوانندگی هم میکرد، اینک 84 ساله است ونکته جالب اینکه بدنبال درگذشت همسرش کارلوپونتی در سال 2007، با وجود صدها خواستگار میلیاردر و معروف، سوفیا لورن حاضر به ازدواج دوباره نشد.
سوفیا که در سال 1962 جایزه اسکار را برد تا جوایز گرمی، گلدن گلوب، کن، بافتا، سیسیل سی دومیل، بعنوان شیک ترین ستاره سینما شناخته شده است.
سوفیا بعد از ایتالیا، گاه برای دیدار فرزندان خود به امریکا می آید و هر بار برسر مزار سوپراستارهای نامدار چارلتون هستون، گریگوری پک، کری گرنت، راک هادسن میرود و گل وهدیه می برد و نکته مهمتر اینکه سوفیا در سال 2009 آخرین آلبوم خود را ارائه داد.

دختر تراولتا هم وارد گود شد

1677-56

درهالیوود رسم است که فرزندان سوپراستارها اگر استعدادی داشته باشند وارد گود بازیگری می شوند طی سالها شاهد حضور دختران و پسران کلینت ایستوود، مریل استریپ؛ ملانی گریفیت، بروس ویلیز، تام هنکز و … اخیرا دختر 19 ساله جان تراولتا بودیم.
الابلو 19 ساله بعد از چند نقش نه چندان جدی، اینک درکنار پدرش و مورگان فریمن در فیلم Poison Rose ظاهر شده و اتفاقا استعدادش تائید شده است.

اهدای نخل طلای افتخاری جشنواره کن
برای آلن دلون با اعتراضاتی همراه شد

1677-52

1677-53

دو سازمان حقوق زنان و مهاجرین، هفته قبل علیه آلن دلون بازیگر محبوب 83 ساله سینمای فرانسه اطلاعیه هایی دادند.
آلن دلون در هفتاد و دومین سالگرد فستیوال بین المللی کن، جایزه نخل طلای افتخاری را به پاس خدمات هنری فعالیت سینمایی در طی 60 سال و بازی در نقش های درخشان هنری دریافت کرد و همزمان 2 سازمان دلون را بخاطر زن ستیزی و نژادپرستی، مورد نکوهش قرار دادند درحالیکه خود دلون همه این اتهامات را رد کرد و خود را آزاداندیش معرفی کرد. قبلا این جایزه را کلینت ایستوود، ژان پل بلموندو، ژان پیرلئو، جین فوندا، برناردو برتولوچی و وودی آلن دریافت کرده اند.
دبیر با سابقه فستیوال کن گفت رئیس فستیوال و من سالهاست در انتظار پذیرش این جایزه از سوی الن دلون بودیم چرا که او می گفت بجای من از کارگردانان جاودانه سینما تقدیر کنید.
آلن دلون در سال 1960 فعالیت های خود را آغاز کرد با فیلم های کارگردانان مشهور سینما چون آنتونیونی، ویسکونتی، ملویل وگدار به شهرت رسید و چند سال پیش با سینما وداع گفت.

بازیگر سریال Game Of Thrones
در بیمارستان روانی بستری شد

1677-54

کیت هرینگتون بازیگر محبوب سریال Game Of Thrones هفته قبل ناگهان در یک بیمارستان روانی بستری شد و این مسئله شایعه ترک اعتیاد او را گسترش داد.
مدیر برنامه های کیت این هفته اعلام کرد کیت بدلیل فشارهای شدید کاری و پایان احساسی سریال نیاز مبرمی به استراحت و تمدد اعصاب داشت، بهمین علت بلافاصله بستری شد و مسئله اعتیاد در میان نیست و در اصل پزشکان به او توصیه کردند مدتی تحت درمان و دور از هیاهوی پایان سریال و فضای هالیوود باشد.

جورج کلونی
دو سه نشریه را سو می کند

1677-51

• شایع است جورج کلونی دو سه نشریه اروپایی را بخاطر اخبار دروغی که درباره او و همسرش نوشته اند سو می کند.
این نشریات نوشته اند که مادر «امال» همسر کلونی با جورج اختلاف شدیدی دارد و بکلی رابطه فامیلی خود را قطع کرده، چون کلونی حاضر به پذیرش فامیل عرب نژاد همسرش نمی باشد!
هفته قبل زمان اولین پخش سریال تلویزیونیCatch-22 از شبکه Hulu با حضور جورج کلونی، امال به اتفاق شوهر و مادرش جلوی دوربین ها ظاهر شد و بروی شایعات خط کشید و مادرش جورج را بهترین داماد دنیا معرفی کرد.

توصیه پلیس نیویورک

1677-50

• شایع است بدنبال ازدواج براندان مک لافلین افسر پلیس نیویورک با میراندا لمبرت خواننده کانتری میوزیک، به او هشدار و توصیه جدی داد.
اداره پلیس به آفیسر براندان توصیه کرد از ظاهر شدن های تبلیغاتی جلوی دوربین ها پرهیز کند وگرنه به اخراج او منجر میشود! نکته جالب اینکه آفیسر براندان هم از اخراج ترسی ندارد چون نونش تا آخر عمر با چنین همسری توی روغن است ولی نکته جالب تر اینکه میراندا شوهرش را در لباس پلیسی می پسنددد و عاشق اش شده وگرنه برایش هیجانی ندارد!

کتاب خاطراتی که ترس به جان خیلی ها انداخته!

1677-49

• شایع است کتاب خاطرات خصوصی دمی مور بنام Inside Out هنوز منتشر نشده، ترس به جان خیلی از چهره های معروف انداخته است.
دمی مور به خاطرات خود با اولین ازدواج اش با امیلیو استوز در سالهای 80 می پردازد و سپس وصلت با بروس ویلیز(2000-1987) که حاصل آن 3 فرزند بود و آخرین ازدواج اش با اشتون کاچر (2013-2005) که با خیانت اشتون پایان گرفت و سالهای 90 که بالاترین دستمزد را میان ستارگان زن دریافت می کرد دمی در بسیاری از حرفهای ناگفته، اسرار پشت پرده زندگی خصوصی خود را رو می کند و همین چندین نفر را به ترس و دلواپسی کشانده است.