1546-78

دو بازیگر معروف صاحب ستاره در هالیوود شدند

1546-74

1546-75

هفته قبل دو بازیگر معروف: متیو مک کاناهی و امی ادامز در هالیوود صاحب ستاره های خود شدند ونام شان در لیست Hollywood Walk Of Fame در هالیوود بلوار نقش بست که به ترتیب ستاره های شماره 2534 و 2533 به آنها تعلق گرفت و هر دو ستاره با خانواده و فرزندان خود به مراسم آمدند.

آزار یک سگ، یک فیلم را دچار دردسر کرد

1546-72

نشان دادن یک صحنه از فیلمبرداری فیلم A Dog’s Purpose در برنامه جنجالی TMZ، ناگهان سیل انتقادات و تحریم این فیلم را بدنبال آورد.
در این صحنه شاهدیم که مربی یک سگ جرمن شپارد می کوشد علیرغم میل سگ، او را برای تهیه صحنه هایی به درون امواج بیاندازد و سگ با همه قدرت مقاومت می کند و قصد گریز از صحنه را دارد ولی مربی اش با زور او را وادار به بازی در این صحنه می کند و بارها این فشارها ادامه می یابد تا سگ بزور در اوج فیلمبرداری خود را بیرون می کشد.
پخش فیلم سبب شد انجمن های مختلف حمایت از حیوانات و دوستداران حیوانات با انتقاد شدید، خواستار تحریم فیلم بشوند و این مسئله مسلما به روی فروش فیلم تاثیرخواهد گذاشت.

حاملگی، جدایی را کنسل کرد!

1546-77

• شایع است کریس پرات بازیگر جوان ومحبوب سینما، به گفته اطرافیان در آستانه جدایی از همسرش آنا فاریس بود که ناگهان با حاملگی او همه چیز فراموش شد.
ایندو با عشق با هم ازدواج کردند در سال 2014 صاحب فرزندی شدند. ولی اخیرا به دلیل شهرت و محبوبیت سریع کریس و بعد هم سفرهای طولانی او به خارج و داخل امریکا، میان زن و شوهر جدایی انداخت بطوری که کارشان به اختلاف و درگیری کشید و زمانی که قصد طلاق داشتند، آنا خبر از حاملگی داد و کریس بکلی اختلافات را فراموش کرد و اعلام نمود بی صبرانه در انتظار فرزند دوم خود می باشد.

چه عواملی سبب فروکش کردن
تنش برد پیت و انجلینا شد؟

1546-73

• شایع است برد پیت و انجلینا جولی، بعد از یک جنگ چند ماهه و اتهاماتی که از سوی انجلینا بر برد واردآمد، هفته قبل تصمیم گرفتند طلاق خود را خیلی دوستانه پایان دهند.
نزدیکان ایندو می گویند انجلینا اصرار داشت به اف بی آی بقبولاند بردپیت پدر مسئول و قابل اعتمادی نیست ولی چون مدارکی به دست نیامد، قضیه رد شد و از سویی در پشت پرده بچه هایشان به هر دو با تکس و تلفن و ایمیل پیام دادند که بیش از این با هم نجنگید و بخاطر آنها هم که شده، همه چیز را دوستانه حل کنند و گویا همین پیام ها، هر دو را بخود آورد و از هفته قبل با دخالت وکلایشان، تصمیم گرفتند در آرامش مراحل جدایی را طی کنند.