1675-73

کوین اسپیسی بیگناه شناخته شد

1675-78

اتهام وارده به کوین اسپیسی از سوی قاضی دادگاه جنایی در ماساچوست رد شد و این بازیگر نامدار از یک دردسر بزرگ و رسوایی سالم بیرون آمد، درحالیکه قبلا از شکایت یک بازیگر جوان انتونی رپ نیز خلاص شده بود.
در سال 2016 بدنبال هیاهوی اتهامات تجاوز جنسی و آزار جنسی علیه چهره های معروف، یکی دو نفر از جمله یک پسر نوجوان مدعی شد که کوین اسپیسی در یک بار شبانه دست بدرون شلوار او برده است.
قاضی با توجه به اظهارات شاکی و وکلای کوین اسپیسی مدارک را بدقت بررسی نمود و خواستار پیام های تلفنی و تصویری این نوجوان نیز شد که معلوم شد مادرش آنها را پاک کرده است، پیام ها و تصاویری که مدعی بودند در زمان عمل اسپیسی برای دوستان فرستاده شده است درجریان محاکمه مشخص شد در زمان دیدار کوین اسپیسی و نوجوان که بعنوان باس بوی در رستوران کار میکرد به دروغ گفته که 23 سال دارد درحالیکه 18 سال بیشتر نداشته است و در آن دیدار او تقاضای امضای اسپیسی را برای دوست دختر خود کرده است.

تصاویری که ایرانیان را خوشحال کرد

1675-76

حضور بریتنی اسپیرز و سام اصغری در افتتاحیه فیلم جدید کوئنتین تارانتینو با لباس رسمی و بوسه های داغ ایرانیان را خوشحال کرد.
این دو بیش از 3 سال است که با هم روابط عاشقانه دارند ولی اینگونه در مجامع ظاهر نشده بودند. ضمن اینکه بریتنی انگشتر گرانقیمتی هم بدست داشت.

بردپیت و جنیفر دوباره با هم دیده شدند

1675-75

• شایع است که چند تن از اطرافیان برد پیت و جنیفرانیستن را در جنوب مکزیک دیده اند، که با پوشیدن لباسهای بلند و کلاههای بزرگ، سعی در پنهان شدن از دست میدیا را داشتند.
ایندو از حدود 8 ماه قبل در چند مورد با هم دیده شدند، از جمله در جشن تولد 50 س الگی جنیفر در لس آنجلس و همراه شدن آنها در سفری به کنکون که ظاهرا تنها مرد این سفر زنانه بردپیت بود.
حالا بعد از ماهها دوباره آنها را در کابو دیده اند، در یکی از هتل های گرانقیمت کنار ساحل، که حدود 11 شب با سگ خود به راهپیمایی مشغول بودند.
هر دو تا این لحظه رابطه تازه را رد کرده اند ولی دوستی شان را تائید نمودند.