1676-71

چرا آرنولد و لیندا اشک میریختند؟

1676-72

• شایع است آرنولد شوارزنیگر و لیندا همیلتون، وقتی بعد از 29 سال در فیلم جدید ترمیناتور همبازی شدند، در تمام مدت بازی جلوی دوربین و پشت دوربین چشمان شان از اشک برق میزد.
ایندو در سال 1991 در ترمیناتور به کارگردانی جمزکامرون همبازی شدند، ضمن اینکه میان شان روابطی هم بوجود آمده بود، بعد از آن فیلم، بجز یک مورد، ایندو از هم جدا ماندند ولیندا دچار بدشانسی شد و از بازی در فیلم ها کنار گذاشته شد تا کامرون فیلم جدید را جلوی دوربین برد و هر دو را دعوت به بازی کرد و درواقع نه تنها هر دو را دوباره زنده کرد، هر دو را دچار احساسات فراوان کرده و روزها و شبهای بسیاری اشک شان را درآورد.

چرا ماریا برایان را حاشا می کرد؟

1676-73

•شایع است ماریاکری خیلی سعی کرد با برایان تاناکا مدیر برنامه ها وهمکار خود، جلوی دوربین ها ظاهر نشود و دو سه بار مکررا پرسیدند آیا شما باهم رابطه دارید؟ ماریا بکلی منکر شد چرا که بقول اطرافیان در پی شکار یک میلیاردر دیگر بود، که ممکن نشد و عکاسان در این فاصله تصاویری از آنها در اروپا و نقاط مختلف دنیا انتشار دادند و حالا ماریا خود به این رابطه اعتراف کرده و گفته برایان بجرات وفادارترین مردی است که به زندگی من پا گذاشته و در هر شرایطی کنار من ایستاده است.

سرنوشت آستین باتلر با نقش الویس عوض میشود

1676-74

• شایع است آستین باتلر با ایفای نقش الویس، زندگی و سرنوشت اش عوض خواهد شد.
نوستاره کانال Nickelodeon، که برای ایفای نقش الویس پریسلی برگزیده شد، شاید در مسیر عادی، سالها طول می کشید تا چهره شود، ولی دست اندرکاران هالیوودی می گویند با بروی پرده آمدن این فیلم و انتظاری که سالهاست دوستداران سلطان راک اندرول دارند، آستین یک سوپراستار میشود و ایفای نقش اش جلوی دوربین هم شگفتی آفریده است.