1677-73

فستیوال بزرگ موزیک ووداستاک کنسل شد

1677-72

درشرایطی که همه چیز برای برگزاری پنجاهمین سالگرد بزرگترین فستیوال موزیک امریکا، ووداستاک Woodstock -50 از 16 تا 18 آگوست آماده بود، مسئولان برگزاری آن اعلام کردند بدلایل مختلف این فستیوال کنسل شده و از تاریخ بعدی آن هم خبری ندارند.
ظاهرا مجوز برگزاری فستیوال از سوی مقامات شهری صادر نشد، از سویی یکی از شرکای این فستیوال نیز از میدان خارج شد و خودبخود صدها خواننده که بهترین های خود را برای ارائه آماده کرده بودند کلی متاثر شدند. در این میان جی زی و جان فوگرتی دوچهره معروف اعلام کردند بدلیل نقل مکان ووداستاک از نیویورک به مریلند، در آن حضور نمی یابند.

عذرخواهی ماریو لوپز
بخاطر حرفهای ضد تغییرجنسیت

1677-70

ماریو لوپز چهره معروف شوی اکسترا EXTRA در مصاحبه ای گفت خانواده هایی که بچه هایشان در سنین پایین نشانه های تغییر جنسیت دارند با خطر روبرو هستند و درواقع این عمل را ناشایست وخطرناک معرفی نمود.
ماریو که در آستانه اخراج از شوی اکسترا بود، بلافاصله عذرخواهی کرد و گفت نتوانسته حرف خود را روشن بزند وگرنه چنین قصدی نداشته و هیچگاه علیه دو جنسیتی ها و تغییر جنسیت نبوده است.
ماریو بدنبال عذرخواهی به شوی اکسترا بازگشت ولی احتمالا این رشته سر دراز دارد و با اعتراض بنیادهای مختلف امکان دارد ماریو شغل خود را از دست بدهد.

دختربروس لی فیلم تارانتینو را سو میکند

1677-71

شانان لی دختر بروس لی بدلیل توهین به پدرش بروس لی در فیلم جدید تارانتینو Once Upon A Time In Hollywood از سازندگان فیلم و تارانتینو شکایت کرد.
دختر بروس مدعی است که مبارزه بظاهر بازیگری (مایک مو) که نقش پدرش را بازی می کند، در مقابل بردپیت خیلی ساختگی است چون پدرش هیچگاه نه مبارزه طلبیده و نه در هیچ مبارزه ای از پای افتاده و چنین رویدادهای در استودیو رخ نداده است. در این فیلم، بروس لی بیشتر به یک جوک شبیه است تا یک قهرمان ورزش های رزمی یا هنرهای رزمی و اینکه با چند فیلم، بیک سوپراستار مبدل شد، شانان می گوید در سالن سینماها، مردم به حرکات پدرم می خندیدند و این منصفانه نیست.

مرگ سگ شان، سبب آشتی شدن شد

1677-69

• شایع است مرگ سگ مورد علاقه جنیفرانیستن و شوهرسابق اش جستین ترو، سبب شد تا ایندو بعد از حدود یکسال، دوباره کنار هم دیده شوند.
جنیفر 50 ساله که حتی در جشن تولدش جستین حضور نداشت، با مرگ ناگهانی سگ مورد علاقه شان دالی یک جرمن شپرد باوفا بدیدار هم شتافتند تا سبب تسکین هم شوند.
اطرافیان میگویند با توجه به اینکه برد پیت اخیرا با دخترجوانی دیده شده و بقولی شایعه بازگشت او و جنیفر کم شده، امکان دارد جنیفر و جستین دوباره به هم بپیوندند.