1680-66

اگر همسر استالون نبود چه می شد؟!

1680-71

• شایع است اگر زن مدبر و سیاستمداری چون جنیفرفلاوین نبود، سیلوستر استالون تا امروز یا در اعتیاد غرق بود و یا از بین رفته بود. چون بعد از سری فیلم های موفق راکی و رمبو، ناگهان استالون محبوبیت خود را از دست داده و از لیست پولسازترین ها به یک بازیگر متوسط مبدل شد و همین او را بکلی خانه نشین کرد و تنها دلش به سه دختر مهربانش خوش بود.
این جنیفر فلاوین سوپرمدل سابق بود که سیلوستر را دوباره با ایده های نو از جمله سری فیلم هایی با همه بازیگرانش زنده کرد و اخیرا نیز او را به بازی در فیلم های جدید راکی و رمبو تشویق کرده و او را از قعر نا امیدی و شکست به دوره تازه ای از موفقیت سوق داده است. جالب اینکه در مورد اتهامات تجاوز جنسی در لاس وگاس نیز این جنیفر بود که با کمک یک کارآگاه تحقیق و بررسی ثابت کرد شوهرش بیگناه بوده است.

حمایت بریژیت باردو از سگهای ایران

1680-68

پس از پخش خبر و ویدیوهایی در شبکه های اجتماعی که در آن ماموران سگهای بی خانمان را در ایران باتزریق اسید از پای در می آورند، که بازتاب گسترده و تجمع های اعتراضی را در ایران در پی داشت، شنیدیم به همت لئوناردو تاج‌آبادی موزیسین و خواننده اپرای ساکن فرانسه، اکنون برژیت باردو از سگ‌های ایران حمایت می‌کند.
خانم باردو از مردم جهان طی کارزاری به چند زبان خواسته با سفیر ایران در کشور محل زندگی خود تماس بگیرند تا به کشتار بی‌رحمانه سگ‌ها در ایران پایان دهند.
لئوناردو (بهرام) تاج‌آبادی، با خانم بریژیت باردو، بازیگر محبوب و صاحب بنیاد بریژیت باردو که کارش حمایت از حیوانات بی‌سرپرست است، در باره کشتار سگ‌های ایرانی با اسید تماس گرفته و ایشان هم به سرعت پاسخ داده است. در نتیجه‌ی تلاش وی، اکنون خانم باردو با اطلاع‌رسانی در این باره در شبکه‌های اجتماعی بنیاد خود اعلام کرده که سگ‌های ایرانی به بی‌رحمانه‌ترین شیوه با تزریق اسید به قلب‌شان کشته می‌شوند.
بریژیت باردو با تشویق مردم دنیا برای شرکت در کارزار توقف کشتار بی‌رحمانه‌ی سگ‌ها در ایران، در ضمن از مردم دنیا خواسته که مقامات سیاسی ایران و از جمله سفارتخانه‌های ایران را وادار کنند که به این کشتار پایان بدهند.

کیفرساترلند بدنبال زخمی شدن تورش را کنسل کرد

1680-69

کیفرساترلند 52 ساله که یک تور سراسری را در امریکا شروع کرده و به اروپا کشیده بود، هفته قبل بدنبال لیزخوردن از پله های اتوبوس مخصوص خود، به شدت زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافت.
پزشکان که بی سروصدا او را تحت عمل جراحی پا قراردادند، ادامه تور را لغو کردند چون او نیاز به یک استراحت چند ماهه دارد.

دیوید بکهم فیلمساز میشود

1680-70

دیوید بکهم قهرمان نامدار فوتبال، بعد از بازنشستگی، اینک به فیلمسازی روی آورده است.
دیوید در کمپانی مجهز خود «استودیو99» دست به تهیه و تولید فیلم های مستند، شوهای تلویزیونی، فیلم های تبلیغاتی زده است.
دیوید یکی از اولین پروژه هایش تهیه فیلمی مستند درباره زندگی شخصی و ورزشی خود است و مرکز استودیو را در لندن گذاشته تا از خانواده دور نباشد، ولی بکهم در ضمن گفته چند بازیکن معروف دیگر NBA چون استیوکوری، راسل ویلسون و درک جیتر در همین زمینه فعالیت می کنند و قصدمان همکاری با هم نیز می باشد.