1682-42

تراویس و کایلی هنوز روابط شان داغ است

1682-46

• شایع است حضور تراویس اسکات رپر معروف به اتفاق کایلی جنر و نخستین بار فرزندشان استورمی، ثابت کرد که ایندو هنوز روابط گرمی دارند.
اصولا در طی دو سال گذشته خیانت در خانواده کارداشیان، یک امر طبیعی است و مرتب شوهران ونامزدها و دوست پسرها و دوست دخترهایشان، علنا خیانت می کنند و دو سه روز بعد هم طلب بخشش می کنند، که تراویس اسکات هم استثنا نبود. و خیلی ها آشتی او و کایلی را غیرممکن می دانستند، ولی آنها خیلی زود آشتی کردند و با آوردن فرزندان شان به ردکارپت نمایش فیلم مستند زندگی تراویس به روی خیلی خبرها خط کشیدند.

وایولا دیویس درنقش میشل اوباما

1682-43

وایولا دیویس ستاره هنرمند و برنده اسکار برای نقش میشل اوباما، فرست لیدی سابق برگزیده شد. وایولا در یک سریال پرهزینه HBO بنام First Ladies بانوهای اول کاخ سفید، نقش میشل اوباما را ایفا می کند، برای این منظور باید ساعتها با او وقت بگذارد تا از عهده نقش خود بخوبی برآید. نکته جالب اینکه میشل این ستاره را برای نقش خود تائید کرده است.

4 استاد دانشگاه در میان چهره های جهانی

1682-44

درجمع سوپراستارهای جهانی، 4 چهره سرشناس بعنوان پروفسور در دانشگاه ها تدریس کرده و می کنند. در میان آنها متیو مک کاناهی که در سال 1993 از دانشگاه استین تگزاس فارغ التحصیل شد، اینک بعنوان پروفسور رشته رادیو و تلویزیون و فیلم در این دانشگاه تدریس میکند.
درهمین جمع انجلینا جولی در رشته اقتصاد در دانشگاه لندن، اسپایک لی، در رشته فیلمسازی در دانشگاه نیویورک، امال کلونی در رشته قانون، وکالت در دانشگاه کلمبیا یا درس داده یا میدهند.

تبلیغات وموفقیت کرم های زیبایی همسر دکترفیل،
سبب شده از شوی جهانی خود کنار گذاشته شود

1682-45

رابین مک گرا 65 ساله همسردکتر فیل، در میان حیرت میلیونها نفر، سبب شد شوهرش ناچار به ترک برنامه پرطرفدار خود بشود، چرا که محصولات زیبایی رابین در مسیر رقابت با L’Oreal و شکستن قیمت ها به طور دوراز انتظاری در حضور دربرنامه شوهرش سبب شد تا این کمپانی جهانی تهدید به برداشتن همه تبلیغات خود از شبکه CBS کند.

تولیدات آرایشی و زیبایی پوست رابین، اینروزها جهان را تسخیر کرده و با نام Rush Remedy Cream سیل ثروت را به سوی رابین سرازیر ساخته است چون نتیجه از بین رفتن چین و چروک زیر واطراف چشم و صورت، درخشان بوده است وحتی کمپانی به خانمها توصیه کرده دور جراحی پلاستیک را خط بکشند.
رابین زمان همکاری و تبلیغ تولیدات خود به بینندگان برنامه نیز هدایای جالبی می داد و دیدگاه چهره های معروف چون اوپرا ونیفری، هایدی کلوم، روزی اودانل، شارون آزبورن…