1694-76

رابطه بردپیت و  الیاشاکات جدی شد

1694-77

• شایع است علیرغم حاشا کردن بردپیت در مورد جدی بودن رابطه اش با ستاره 30 ساله تلویزیونی الیا شاکات، تصاویر تازه آنها و شهادت اطرافیان، این عشق را تائید می کند.
برد پیت 55 ساله که دو سه سالی بدون رابطه جدی سپری کرده، با رسمیت طلاق اش از انجلینا جولی اینک با الیا مرتب در رستورانها و گالری ها دیده میشود.
الیا این رابطه را تکذیب نمی کند ولی برد پیت آنرا فقط یک رفاقت ساده می داند که به دیدارهای مرتب هفتگی انجامیده است.

راز مرگ بروس لی

1694-81

• شایع است بعد از 42 سال، سرانجام راز مرگ بروس لی رسما اعلام شد.
بروس لی که زاده شهر سانفرانسیسکو و بزرگ شده تا 18سالگی درهنگ کنگ و سپس بازگشت برای تحصیل به سانفرانسیسکو می آید، از همان کودکی در هنرهای رزمی شگفتی می آفرید و بدنبال چند سریال و چند فیلم چون «اژدها وارد میشود» در سراسر جهان به شهرت رسید و در 20 جولای 1973 در سن 33 سالگی به طرزمشکوکی جان سپرد. در طی سالها ماجرای مرگ را یک قتل و یک توطئه از سوی مافیای ورزشی اعلام کردند چون بعد از چند روز که در کوبا بود، از دنیا رفت.
اخیرا با پیگیری دخترش مشخص شد که او بدلیل یک ناراحتی نه چندان جدی با مصرف قرص اکوژسیک دچار کوما و مرگ شد.

هریسون فورد در یک سریال تلویزیونی

1694-78

بعد از سالها، سرانجام هریسون فورد رضایت داد، در یک سریال تلویزیونی برای نخستین بار حضور یابد.
سریال پلکان Stairs براساس زندگی واقعی نویسنده معروف رمان های پرفروش مایکل پیترسون است که در سال 2001 متهم به قتل همسرش شد واو مدعی بود، همسرش براثر لیز خوردن از پله ها سقوط کرده و جان باخته و پلیس در این مورد شک داشت.
فورد که با سری فیلم های «جنگ ستارگان» و «ایندیانا جونز» به شهرت و ثروت رسید و برای فیلم شاهد Witness کاندیدای اسکار شد.

تیلرسویفت با رکورد 29 جایزه
رکورد مایکل جکسون را بعد از سالها شکست

1694-80

هفته قبل در مراسم اهدای جوایز موسیقی امریکا به دریافت 6 جایزه نائل آمد، و رکورد بیسابقه مایکل جکسون را با 29 جایزه شکست درحالیکه مایکل با 25 جایزه سالها صدرنشین این جوایز بود.
در شرایطی که رقبای سویفت چون: درک و آریانا گرانده، هالسی و پست مالون در لیست انتظار می کشیدند، تیلر با 29 جایزه، هنرمند سال یک دهه همه را پشت سر گذاشت. 

32 سال زندگی پراز عشق و تفاهم

1694-83

1694-82

تام هنکس و ریتا ویلسون، از نادر ازدواج های هالیوودی هستند که در طی 31 سال زندگی مشترک شان هیچگاه اختلاف و درگیری و رسوایی در زندگی شان پیش نیامد. هر دو به بازیگری مشغول بودند و هنوز ریتا هرگاه فرصت کند جلوی دوربین میرود ولی تام تا آخر عمر بازیگر باقی می ماند.
تام و ریتا سه پسر و یک دختر و یک عروس دارند، همه فرزندان تام بازیگر هستند و سعی می کنند در آینده جای پدر را پر کنند و خود تام همیشه گفته من هیچگاه فرزندانم را در عرصه سینما و تلویزیون کمک نمی کنم، آنها باید خود راهشان را پیدا کنند.

دیدار بعد از 34 سال

1694-84

دو بازیگر معروف اکشن، سیلوستراستالون و دولف لندگرن که در سال 1985 در فیلم راکی 5، همبازی بودند، هفته قبل بعد از 34 سال در افتتاحیه یک مستند بنام  One Nightدر بورلی هیلز کنار هم عکس گرفتند و به تماشای فیلم پرداختند و خاطره ها را زنده کردند.