1593-20

برگزاری جشن خانه موسیقی

1593-24

1593-25

1593-23

در هجدهمین جشن خانه موسیقی در داخل ایران، که با اجرای موسیقی سنتی و کلاسیک همراه بود، از بیاض امیرعطایی سازنده سازهای موسیقی، محمود امینی صدابردار پیشکسوت موسیقی، همت علی رضایی سرنا نواز، شکر علی رضایی نوازنده دهل و خواننده موسیقی نواحی ایران، رضا شفیعیان نوازنده پیش کسوت سنتور، شاکه مارکاریان نوازنده پیانو، جاوید مجلسی رهبر ارکستر سازهای بادی، نادر مشایخی آهنگساز و رهبر ارکستر، محمد مقدسی نوازنده پیشکسوت ویلن و سیدعلیرضا میرعلی نقی پژوهشگر موسیقی قدردانی شد.
در بخش تقدیر از هنرمندان درگذشته از بسیاری چون نادر گلچین، درویش مصطفی جاویدان، تقدیر شد و در نهایت از پیشگام موسیقی واسطوره آواز، محمدرضا شجریان نیز تقدیر و ستایش شد و از حضور همایون شجریان در مراسم سپاسگزاری شد.
در میان هنرمندان حاضر در سالن: ناصر چشم آذر، فریدون خشنود، جلیل عندلیبی، کیخسرو ناظری، فریدون شهبازیان، اردوان کامکار، نادر مشایخی، بیژن بیژنی، هوشنگ کامکار وهنگامه اخوان، سهراب پورناظری حضور داشتند.

آخرین مراحل پرونده خواننده رپ بعنوان قاتل

1593-30

حمید صفت خواننده رپ ایرانی که به اتهام کشتن پدرخوانده خود دستگیر و زندانی شده، در انتظار نتیجه آزمایش ها و شواهد و مدارک تازه است، تا قاضی در مورد او رای صادر کند.
حمید صفت که مدعی است زمان حادثه، ناپدریش درحال کتک زدن و شکنجه مادرش بود و برای نجات مادرش اقدام نمود و میان او و هوشنگ شوهر مادرش درگیری پیش آمد، او به زمین افتاد و سرش آسیب دید و در اصل او هیچ دخالتی در مرگ او نداشت.
پزشکی قانونی علت مرگ را اصابت جسمی سخت با سر هوشنگ و خونریزی مغزی اعلام کرده است وخانواده هوشنگ هم برای حمید صفت تقاضای قصاص کرده اند ولی مادرش )همسر هوشنگ( هیچ شکایتی ندارد و تائید می کند که همیشه مورد شکنجه و کتک همسرش بوده ودر روز حادثه از پسرش کمک طلبیده بود که هوشنگ جان باخت.

شهاب حسینی در فصل چهارم شهرزاد بازی نمی کند

1593-31

با پایان بخش دوم سریال شهرزاد، فصل سوم آن جلوی دوربین رفته بود و همان بازیگران همیشگی و دو سه چهره جدید در آن بازی داشتند و بزودی فصل چهارم آغاز میشود.
شهاب حسینی اخیرا اعلام کرده در فصل چهارم شهرزاد بازی نمی کند، چرا که او اصولا از تکرار پرهیز می کند و معتقد است سه فصل سریال کفایت می کند و باید کاری کرد که همیشه در اذهان بماند.
اولین بخش فصل سوم سریال این هفته پخش شد و تماشاگران تفاوتی در آن ندیدند.

نیکی کریمی با تهیه کننده و کارگردان
در سریال پرطرفدار امریکایی دیدار کرد

1593-28

نیکی کریمی ستاره معروف سینما، هفته قبل در جشنواره فیلم دبی، با میشل مک لارن، تهیه کننده و کارگردان بخش هایی از دو سریال پرطرفدار امریکایی Games Of Throne / Breaking Bad دیدار کرد.
میشل مک لارن برای کارگردانی Breaking Bad جایزه امی را برده است.
نیکی کریمی درباره جزئیات این دیدار سخنی نگفت ولی علاقمندی میشل به سینمای ایران را تائید کرد.

اولین فیلم پولاد کیمیایی جلوی دوربین رفت

1593-29

بعد از نمایش موفق آخرین فیلم مسعود کیمیایی، قاتل اهلی، سرانجام پسرش پولاد کیمیایی اولین فیلم خود را بعنوان کارگردان کلید زد.
پولاد از حدود دو سال پیش فیلمنامه «معکوس» را آماده کرده بود و انتظار تائید و تصویب و بعد اجازه شروع کار را می کشید و از هفته قبل فیلم با بازی بابک حمیدیان و علیرضا کمالی دو بازیگر جدید و اکبر زنجانپور هنرمند قدیمی جلوی دوربین رفت، قرار بود امین حیایی در آن بازی کند که مسئله شکستن پایش، این قرار را بر هم زد.
پولاد از یک فیلمبردار حرفه ای تورج منصوری بهره می گیرد و مسلما مشورت با پدرش هم در برنامه قرار دارد.