1606-118

درگذشت لوون هفتوان بازیگر ارمنی تبار

1606-126

«لوون هفتوان» بازیگر ارمنی زبان سینما و تلویزیون وتئاتر ایران، بدنبال عارضه قلبی درگذشت.
در مراسم وداع با «لوون» در آرامگاه ارامنه، بیشترین حاضرین را بازیگران سینما و مردم تشکیل می دادند و دست اندرکاران تیاتر که لوون بیشتر عمر خود را در صحنه هایش گذراند در این مراسم حاضر نبودند.
در این مراسم خسرو معصومی، رویا نونهالی، جعفر پناهی، علی درخشنده، ایرج طهماسب و فاطمه معتمد آریا ، هوشنگ گلمکانی، علی دهکردی سخن گفتند.

ستارگان هندی در دومین فیلم مشترک ایران وهند

1606-122

برای دومین بار ستارگان معروف سینمای هند، در یک فیلم مشترک ایران وهند بازی می کنند. گلشن گروور، که بعنوان بازیگر نقش های منفی و خشن در هند بازی می کند در فیلم «دختر شیطان» در کنار جکی شروف ستاره معروف دیگر هندی و حمید فرخ نژاد بازیگر ایرانی ظاهر شدند.
گلشن گروور با 400 فیلم در کارنامه خود، در 5 فیلم هالیوودی نیز شرکت کرده و در فیلم «سلام بمبئی» با قربان محمدپور همکاری داشت و در مقابل محمدرضا گلزار ظاهر شد.
این فیلم را قربان محمدپور کارگردانی می کند.

رایان کوچکترین پسر شجریان در عرصه موسیقی

1606-123

کوچک ترین فرزند استاد شجریان، رایان شجریان آماده میشود تا بزودی بعنوان یک خواننده و موزیسین پا به عرصه موسیقی کلاسیک و سنتی و احتمالا مدرن بگذارد.
رایان در کلاس های آواز پدر خود در مجموعه هنری آسمان فرهنگستان، دوره هایی را که دیده و چند سال پیش وقتی بروی آواز پدرش در تصنیف «بهار دلکش» خواند فقط 11 سال داشت و رایان اینک 21 ساله است و خود به اجرای آهنگها و ضبط ویدیوی آنها در استودیو مشغول است.

رقص بچه ها، شهردار را ناچار به استعفا کرد

1606-125

بدنبال اجرای یک برنامه هنری در برج میلاد، که با رقص دختربچه ها همراه بود، ناگهان چند مقام مسئول بازخواست شدند و بدنبال آن محمدعلی نجفی شهردار تهران نیز استعفا داد.
مقامات مذهبی در سالن، وقتی دختربچه های زیر 9 سال روی صحنه آمدند با موسیقی محلی رقصیدند ناگهان به خشم آمده و چند نفری سالن را ترک کرده و حتی سبب شدند، برنامه به بهانه ای ادامه نیابد ولی قضیه تا اینجا ختم نشد و بلافاصله گروهی از مسئولان هنری، شهردار تهران برای توضیح فراخوانده شدند و سرانجام نجفی شهردار بظاهر پرقدرت تهران، ناچار به استعفا شد تا استیضاح نشود.