1498-34

داریوش مهرجویی بعد از 45 سال هنوز دچار تردید است

1498-35

داریوش مهرجویی در 75 سالگی با کارنامه سینمایی 45ساله اش با بیش از 20 فیلم می گوید دغدغه هایی که چهل و چند سال پیش داشتم، هنوز در سینما دارم، اینروزها دلهره ام این است که پروژه جدیدم قبول شده یا نه؟ جلوی ساخت فیلم ام را می گیرند یا نه؟
چون مقامات پروانه فیلمنامه و فیلمسازی را صادر می کنند بعد بدلایلی نامعلوم همان مجوز را رد می کنند.
خالق فیلم های ماندنی چون: گاو، هامون و پری، اینروزها بروی یک نمایشنامه بنام «غروب واقعی» کار می کند و در ضمن یک پروژه سینمایی در دست دارد، تردید دارد آنرا می سازد یا نه؟

درگذشت ستاره جوان تئاتر براثر عفونت ریه

1498-36

هوای آلوده تهران همچنان قربانی می گیرد وعجیب اینکه هنوز هیچ اندیشه درستی برای نجات مردم نمی کنند. آلودگی هوا، هفته گذشته جان یک ستاره جوان تیاتر، فروغ فودازی 37 ساله را گرفت.
فروغ تحصیلکرده هنرهای نمایشی، بازیگر، دستیار کارگردان و طراح لباس و تئاتر بود او در چند اثر تئاتری چون «پل»، «اسب ها»، «مردی که گلی به دهان داشت»، «تماس تلفنی» و «سیمرغ» ظاهر شده بود.
فروغ به دنبال حساسیت شدید به دلیل آلودگی هوا و عفونت ریه به بیمارستان انتقال یافت ولی در بیمارستان جان باخت.

تصویری از خوانندگان روز داخل ایران

1498-40

این گروه خوانندگان روز داخل ایران هستند که برای اولین بار کنار هم عکس گرفته اند.
این گروه هربار که با بن بستی روبرو شوند دست اتحاد به هم میدهند ولی کمتر با هم عکسی اینگونه گرفته اند.

ایرج، در بیمارستان بستری شد

1498-38

ایرج، خواننده‌ی قدیمی و سرشناس ایران در بیمارستان بستری شد. احسان خواجه‌امیری، فرزند این هنرمند ۸۳ساله، با انتشار تصویری از پدرش بر روی تخت بیمارستان در صفحه‌ی اینستگرام خود نوشته که او قرار است روز سه‌شنبه (۴ اسفند-۲۳ فوریه) تحت عمل جراحی قرار بگیرد. وی توضیح بیشتری درباره‌ی جزییات بیماری ایرج نداده و تنها از هوادارانش خواسته که برای پدرش دعا کنند.

امیر تتلو از یک انفجار جان سالم بدر برد

1498-37

امیر تتلو از خوانندگان پرطرفدار درون ایران، که به خواننده زیرزمینی شهرت دارد، هفته قبل در سفرش به ترکیه، بدنبال انفجاری در آنکارا، جان سالم بدر برد. گفته می شود که تتلو در اینستاگرام بیشترین طرفدار را دارد.
تتلو که به اتفاق سازنده آهنگهایش در آنکارا بسر می برد بروی سایت خود نوشت، می خواستم دعای شب رو بزارم، اما اینجا بمب گذاشتن و اینترنت قطع شد تا همین الان، همین بغل گوش ما بود، شانس آوردیم نرفتیم روی هوا، خدا را شکر می کنم. این حادثه چهارشنبه شب رخ داد و 28 کشته و 61 زخمی داشت.

این ستاره سینما روز عشق همسرش را رو کرد

1498-39

حدیثه تهرانی بازیگر31 ساله، هفته قبل با انتشار عکس دو نفره خود و همسرش، به مناسبت روز عشق، شوهرش را به همه معرفی نمود.
حدیثه تا روز عشق، حرفی از همسرش کیان مقدم خواننده وآهنگساز نبرده بود، ولی با یک نامه کوتاه، او را بقولی رو کرد.
آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیاندیشم
که همین دوست داشتن زیباست
روز عشق مبارک عزیزترینم