1499-32

بنیامین در فیلم سلام بمبئی نقش برادر گلزار را دارد

1499-43

همانطور که درخبرهای هفته های قبل خواندید، بنامین بهادری خواننده معروف نیز به جمع بازیگران فیلم پرخرج سلام بمبئی پیوست. این فیلم را فرمان محمودپور کارگردانی می کند.
بنیامین در فیلم نقش برادر گلزار بازیگر دیگر ایرانی را بعهده دارد، فیلمی مشترک از ایران و هند. و «دیا میرزا» ستاره معروف سینمای هند نقش زن اول فیلم را دارد و بازیگران دیگر هندی: یونامدیلون و دالیپ تاهیل، گلشن گرورو هستند.
بنیامین بخاطر این نقش گریم شده و چهره تازه ای را ارائه میدهد.
این فیلم قصه عاشقانه میان دو دانشجوی رشته پزشکی، که یکی ایرانی و یکی هندی است.

متین ستوده بازی در سریال ترکی را نپذیرفت

1499-35

متین ستوده ستاره 30 ساله سینما و تلویزیون داخل ایران، که مورد توجه سازندگان سریال های تلویزیونی در ترکیه قرار گرفته بود، با وجود پیشنهادات نان و آبدارشان حاضر به بازی در این سریال ها نشد.
متین ستوده که شبیه ستارگان هالیوودی و انتخاب لباس و آرایش او الگوی خیلی ازدخترهاست، فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است که تا امروز در سریالهای: میکائیل، یادآوری، سه رنگ، فاخته و غیرعلنی شرکت کرده است.
متین به دلیل اینکه در این سریال باید با بازیگر مرد نقشی عاشقانه همراه با بوسه بازی میکرد، آنرا نپذیرفت ضمن اینکه یک کارگردان فرانسوی نیز علاقمند همکاری با او شد.

بنیامین ازدواج دوم خود را رو کرد

1499-44

بنیامین خواننده سرشناس داخل ایران، که در امریکا نیز طرفداران زیادی دارد، سرانجام با تصویری از همسر و دخترش، از ازدواج دوم خود پرده برداشت.
بنیامین که همسر اول خود را در یک تصادف از دست داد دو سه سالی تنها با دخترش مارانا همه جا ظاهر میشد وحتی به سفر میرفت، تا سرانجام هفته قبل با انتشار تصویری از همسر تازه خود به اتفاق دخترش، از این وصلت تازه خبر داد.
بنیامین برخلاف خوانندگان معروف، می کوشد تا زندگی خصوصی اش را از مسیر جنجال ها دور نگه دارد.

گروهی از ایرانیان به دیدار ابراهیم تاتلیس رفتند

1499-37

بدنبال ترور سیاسی ابراهیم تاتلیس خواننده محبوب ترک و فلج شدن او، اینک بعد از 4 سال او رو به بهبودی نسبی میرود، ابراهیم که در آلمان تحت عمل جراحی دو پروفسور ایرانی از جمله پروفسور سمیعی قرار گرفت و از مرگ حتمی نجات یافت هنوز بطور کامل قادر به راه رفتن و اجرای برنامه نیست.
هفته قبل یکی از روزنامه های استانبول نوشت حدود 20 دختر و پسر ایرانی که دوستدار آهنگهای ابراهیم بودند، به دیدار او رفتند و ابراهیم که رابطه خوبی با ایرانیان دارد، حدود دو ساعت با آنها گپ زد، حتی برایشان بطور زنده خواند ولی حاضر نشد دوربین ها در دیدار فیلم از او عکس بگیرند.

افغان ها پخش سریال شیوع را تحریم کردند

1499-38

فعالان جامعه مدنی و شبکه های اجتماعی در افغانستان، ضمن اعتراض شدید به پخش سریال تلویزیونی «شیوع» که از شبکه یک تلویزیون ایران پخش میشود توقف فوری آنرا خواستار شدند.
رسانه ها و فعالان اجتماعی افغان، سریال شیوع به کارگردانی محمود معظمی را مروج نفرت و تحقیر نسبت به افغان ها دانسته اند، در این سریال یک شهروند افغان به یک بیماری مسری از طریق مسافری از امریکا مبتلا می شود و با خود به داخل ایران می آورد.
این گروه معتقدند که این سریال می تواند واکنش های اجتماعی را در ایران نسبت به مهاجران افغان بوجود آورد چون در این سریال خیلی از افغان ها را تروریست و قاچاقچی معرفی کرده اند. در این میان 3 قسمت از این سریال پخش شده و 10 قسمت باقیمانده که با این واکنش ها، سرنوشت سریال زیر سئوال است.

فرزان اطهری مدل بین المللی بعد از آزادی از زندان، دوباره به مدلینگ روی آورد

1499-39

«فرزان اطهری» که بعنوان یک مدل معروف، اینروزها دوباره به کار خود بازگشته، در سال 2013 به اتهام حمل مواد مخدر در دبی دستگیر و با حکم حبس ابد به زندان افتاد، ولی حکم بعدا به 10 سال و سپس آزادی منجر شد. که در این مسیر بهرام رادان و سیروان خسروی با انتشار نامه ها و اطلاعیه ها به یاری او شتافتند.
«فرزان» از کودکی به سوئد رفته و بعنوان یک مدل از نوجوانی فعالیت داشت. دامنه فعالیتش را به امریکا و استرالیا و نیوزیلند هم کشید و بعدها در ایران ضمن مدلینگ در فیلم ها هم ظاهر شد.
فرزان برای تبلیغات دهها مارک و کمپانی بین المللی چون نایکی بازی کرده است. و آزادی خود را مدیون هنرمندان داخل ایران و مردم هموطن در سراسر جهان می داند.

نمایش فیلم کمپ ایکس ری در ایران

1499-42

سرانجام فیلم کمپ ایکس ری با شرکت پیمان معادی و کریستین استوارت، در ایران بروی پرده رفت. این فیلم که در رابطه با بازداشتگاه گوانتاناموست، با بازی درخشان کریستین استوارت و پیمان معادی مورد توجه منقدین و صاحبنظران سینمایی قرار گرفت.
پیمان معادی با دوبله این فیلم به فارسی، امکان نمایش آنرا در ایران فراهم ساخت و خوشبختانه فیلم زیاد دچار سانسور نشده و بطور کامل بجز صحنه روی قایق به نمایش در آمد.