1501-106

چرا فیلم سینمایی «محمدرسول الله»
بصورت سریال ارائه میشود؟

1500-37

درحالیکه امید بسیاری میرفت فیلم سینمایی «محمد رسول الله» ساخته مجید مجیدی در کشورهای مسلمان با توفیق روبرو شود و با میلیاردها درآمد همراه گردد، این فیلم حتی در ایران هم توفیق تجاری خوبی نداشت و با توجه به عدم استقبال کشورهای مسلمان و مخالفت بسیاری از کشورها به نمایش آن، اینک تنها راه، سریال شدن این فیلم است.
سازندگان فیلم برای جبران هزینه های چند میلیون دلاری فیلم، اینروزها درصدد سریال کردن فیلم سبک «یوسف پیامبر» برآمده اند تا آسانتر بتوان آنرا به صورت دی وی دی DVD عرضه کرد.
نکته مهم اینکه اغلب کشورهای پرجمعیت مسلمان نشین، حتی با ورود این فیلم نیز واکنش نشان دادند.

جشنواره کارگاه آزاد در برابر جشنواره فجر

1500-38

1500-39

1500-40

اگر دربرابر اسکار امریکایی، جشنواره سندنس وجود دارد، در برابر جشنواره سینمایی فجر، که بقولی دولتی است، جشنواره مستقل کارگاه آزاد با کمک وهدایت دانشجویان رشته های هنر در ایران برگزار میشود.
امسال در شب برگزاری این جشنواره مسعودکیمیایی کارگردان صاحب سبک و نام حضور داشت و به همه دست اندرکاران توصیه کرد فیلمهای کمدی نسازید، وقت برای خندیدن همیشه وجود دارد و البته بیشتر روی فیلم های مبتذل و سطحی کمدی تکیه دارم!
در این فستیوال از بهروز افخمی تقدیر شد و در بخش مستند: جایزه بهترین دستاورد فنی، عماد حسینی برای فیلم «خانی آباد» تعلق گرفت.
دیپلم افتخار بهترین تحقیق و پژوهش به فیلم حرکت در سکوت ساخته مجید میرحسینی.
تندیس جشنواره به فیلم لاله شو ساخته سیدعلی شیدایی.
بخش صلح: تندیس دیپلم افتخار به فیلم «بادبادک های بی باد» ساخته سالم صلواتی
بخش بین المللی: از دو فیلم سورتمه و دره نهنگ ها تقدیر شد
بهترین فیلمنامه به «جیب های بارانیت را بگرد» از حمید بابابیگی
دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن: کتانه افشار نژاد برای : گاهی نیستی
تندیس جشنواره برای بهترین زن بازیگر: ژیلا شاهی برای : باغ بی برگی
بهترین بازیگر مرد: حامد شیخی برای سراب
دو دیپلم افتخار در بخش کارگردانی برای : کودکان ایرانی : رضا و 500 مثقال طلا: شهرزاد دادگر
و تندیس جشنواره به بابک قائمی کارگردان جیب های بارانیت را بگرد
بهترین فیلم: «اینجا جاده ها پایان ندارد»: توفیق امینی

دیا میرزا ستاره هندی:
من نمی توانم در فیلم به گلزار دست بزنم!

1500-41

درحالیکه اینروزها محمد رضا گلزار در فیلم سلام بمبئی در هند جلوی دوربین است و با ستاره معروف هندی دیا میرزا همبازی شده، بدلیل تهیه مشترک ایران وهند، با مشکلاتی روبروست.
«دیا میرزا» که در سال 2000 ملکه زیبایی هند شد و بعد بعنوان ستاره و تهیه کننده در سینمای هند فعالیت خود را ادامه داد به خبرنگاران گفته تماس فیزیکی در سینمای هند مشکلی ندارد ولی بدلیل قوانین سینمای ایران و اینکه قربانی فر فیلمساز ایرانی و جواد نوروزبیگی تهیه کننده ایرانی هستند من نمی توانم به گلزار دست بزنم و باید همه صحنه های عاشقانه با موزیک و نگاه ارائه شود.
میرزا که به زبان هندی و انگلیسی حرف میزند با کارگردان که مترجم دارد، کنار آمده و خوشبختانه گلزار مشکلی از جهت انگلیسی ندارد.

یک فوتبالیست ایرانی اسپرمش را 100 میلیون فروخت !

 

بانک اسپرم ایران مدت هاست تشکیل شده تا خانواده هایی که از ناباروری آقایان رنج می برند، با مراجعه به این بانک و دریافت اسپرم و انجام عمل لقا مصنوعی دارای فرزند شوند.
یک ستاره سرشناس فوتبال ایران با مراجعه به بانک اسپرم کشور، اسپرم خود را به خانواده ای که از ناباروری رنج می بردند، فروخت! و درآمدزایی عجیبی را ثبت کرد.در این میان برخی خانواده ها برای این که فرزند باهوش و خوش تیپ داشته باشند، دنبال خرید اسپرم دانشمندان، نوابغ و ستاره ها می روند. در همین خصوص روزنامه وقایع اتفاقیه در قالب گزارشی مدعی شد یک ستاره فوتبال اسپرم خود را به خانواده ای فروخته و مبلغ یکصد میلیون تومان هم برای این کار دریافت کرده است.
این خانواده که وضع مالی خوبی داشتند و از ناباروری مرد رنج می برده و به همین دلیل قادر به بچه دار شدن نبودند، به ستاره خوش تیپ فوتبال پیشنهاد دادند عمل لقاح با اسپرم او انجام شود که این ستاره فوتبال هم 100 میلیون تومان گرفت و این کار را انجام داد.
با این حساب فروش اسپرم به زودی منبع درآمدی خواهد شد برای ستاره های سینما و فوتبال!

 

بالاترین لایک بروی عکس های کیک پختن شادمهرعقیلی

1500-43

در سایت های داخل ایران، تصاویری از شادمهرعقیلی خواننده محبوب، به اتفاق همسرش بیشترین لایک را داشته است.
این تصاویر که مدتهاست روی سوشیال میدیا آمده از سوی همه سنین در داخل ایران از 10 تا بقولی 100 ساله استقبال شده و بسیاری برای اولین بار با چهره همسر و فرزند عقیلی آشنا شده اند، وبه او تبریک گفته اند.

رابطه عاشقانه ویا نامزدی ستاره ایرانی و ترک

1500-44

اخیرا بدنبال سفر صدف طاهریان ستاره جوان سینما به ترکیه جهت بازی در یک سریال ترکی ایرانی، در خیلی از سایت ها از رابطه او با یک بازیگر ترک و در ضمن کشف حجاب کردن او گفته و نوشته اند تصاویری که از صدف طاهریان در نشریات، بعد در اینستاگرام خودش چاپ شده، او را بسیار نزدیک وعاشقانه با «تکه اوزگور» بازیگر 37 ساله ترکیه نشان میدهد.
در ضمن تصاویری از یک گریمور ترک که با نگاه های خود، بقولی حرف میزند، سبب شایعاتی شده است. خیلی ها این رابطه را نامزدی و ازدواج احتمالی می دانند و برخی نیز علنا به ستاره جوان توهین کرده اند.

قصه رابطه شاه سابق با پروین غفاری در سریای معمای شاه

 

1501-102

 

پخش قسمت نوزدهم سریال معمای شاه در ایران با اعتراض زیادی روبرو بود. چرا که آنرا غیر واقعی چون دیگر قسمت ها خواندند.
در این قسمت به رابطه پروین غفاری ستاره سابق سینما و بازیگر فیلم فریاد نیمه شب با حضور فردین و ویدا قهرمانی و آرمان با شاه می پردازد.
این بخش بقول سازندگان فیلم و از کتاب خاطرات پروین غفاری بنام « تا سیاهی دردام شده» برداشت شده ولی دست اندرکاران سینما و دوستان قدیمی پروین غفاری، این کتاب را واقعی نمی دانند و میگویند پروین برای ادامه زندگی و فرار از بازجویی های مختلف ، از یک نویسنده خواست تا چنین کتابی را بنویسد و خود را خلاص کند. پروین غفاری از سال 1990 تا 2000 به دیدار فرزندش به امریکا می آمد و یکبار هم تلفنی با مجله جوانان گفتگو کرد.
پروین غفاری که 3 سال پیش در 83 سالگی در ایران درگذشت، در این سریال از معشوقه های شاه به حساب آمده است که نقش او را «آرام جعفری» ستاره جوان بازی کرده است.

واکنش عطاران به پاره کردن
بیلبوردهای «من سالوادور نیستم»

1501-104

به تازگی و پس از اکران فیلم «من سالوادور نیستم» به دلیل وجود عکس بازیگر زن برزیلی، بسیاری از بیلبوردهای فیلم بر سردر سینماها پاره شد.
رضا عطاران بازیگر «من سالوادور نیستم» در واکنش به این اتفاق عکسی از بیلبورد پاره سردر یک سینما را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت : «سردرهاى فيلم سينمايي «من سالوادور نيستم» بخاطرحضور بازيگر زن برزيلى، به اين روز درآمد…………….. اين نقطه چين خيلى حرف توشه!»

وقتی دلارهای پرویز پرستویی پخش خیابان شد

1501-103

پرویز پرستویی بازیگر در صفحه اینستاگرام روایتی از یک تجربه عجیب را به اشتراک گذاشته است. او از روزی نوشته که دلارهای امانتی دوستش را می‌خواسته به بانک ببرد ولی اتفاق عجیبی برایش افتاده است.
پرستویی نوشته: «دلارهای ریخته شده در خیابان و مردم دلسوز»
مدتی قبل برای تبدیلِ پنج هزار دلار امانتی یکی از اقوام به طرف بانک میرفتم. پاکت محتوی دلارها را در داخل یک پوشه گذاشته بودم و متأسفانه بر اثر بی دقتی آن را برعکس بدست گرفته بودم! و هنگام گذر از عرض خیابان بی آنکه خودم متوجه شده باشم، دلارها پی در پی از آن خارج می شدند و از زیر دستم به زمین می‌ریختند!
با صدای بوق ماشین های در حال عبور و همهمه و نگاه های پر از حیرت رهگذران پیاده‌رو روبرو متوجه شدم که صداها و نگاه‌ها مربوط به من است. به عقب که برگشتم دیدم در فاصلۀ گذرم از خیابان، کل دلارها از داخل پوشه خارج و در بخش نسبتا وسیعی از کف خیابان و به صورتی پراکنده ریخته شده و بر اثر باد هم مرتباً در فضای اطرافِ آن خیابانِ پر از ازدحام و عبور و مرور جابجا می شود. از شانسم در همان لحظه نیز دانش آموزان ابتدایی مدرسه‌ای در آن نزدیکی که تعطیل شده بودند هم به خیابان رسیدند!
یک لحظه خشکم زد و در خیالم امانت مردم را کاملا بر باد رفته تصور کردم و مبهوت و مستأصل، نظاره گر نتیجۀ این بی دقتی و اهمال خودم شده بودم .
صدای یک خانم محجبۀ جوان با فرزندی در بغل که به سرعت مشغول جمع‌آوری دلارها ازروی زمین بود، مرا به خود آورد که داد می زد: چرا ایستادی؟ جمعشون کن خب…!
با این تلنگر بخودم آمدم و در کمال ناباوری مردمی را دیدم که همه شان تبدیل به “من” شده بودند !
از رهگذران جور واجور پیاده‌رو تا کودکان دبستان تعطیل شده و چندین دختر و پسر جوان که برخی جلوی عبور و مرور ماشینها را گرفته بودند و بقیه هم به شدت مشغول جمع‌آوری آن دلارها .
چند دقیقه ای بیشتر طول نکشید که اطرافم پر شده بود از مردمانی دلسوز و امانتدار که دلارهای مچاله شده در دستانشان را به طرف من گرفته بودند و من مانده بودم که دلارها را تحویل بگیرم و یا بر انسانیت و شرافتشان زانوی تعظیم زنم.
کاسبی از آن اطراف مرا به طرف مغازه اش هدایت کرد و لیوانی آب به من داد و دلارها را از مردمی که حتی برای یک تشکرِ خشک و خالی من هم صبر نکرده بودند و بی درنگ رفته بودند تحویل گرفت. بعد از شمارش، حتی یک برگ هم از آن دلارها کم نبود!
آن روز دوباره باور کردم که جامعۀ خوب را لزوما دولتها به ارمغان نمی‌آورند، خودمان هم می‌توانیم آن را بسازیم. «هنوز هم دیر نشده…»

ایرج همچنان در بیمارستان بستری است

1501-105

 

برخلاف خبرهای منتشره در فیس بوک ها، خوشبختانه ایرج خواجه امیری خواننده قدیمی همچنان در بیمارستان بستری است.
ایرج که چندی پیش بدنبال بیماری به بیمارستان انتقال یافت، در تمام این مدت پسرش احسان وهنرمندان قدیمی و خوانندگان جوان از او عیادت کرده و به او نیرو و انرژی بخشیده اند.
با آرزوی اینکه ایرج هنرمند عزیزمان سلامت به خانه برگردد.