1509-38

دیکاپریو همچنان نگران خشک شدن دریاچه ارومیه

1509-39

چندی پیش لیونارد دیکاپریو دراینستاگرام خود تصویری از دریاچه رضاییه (ارومیه امروز) جای داده و توضیح داده بود، که این بزرگترین دریاچه کهن جهان درحال خشک شدن است.
دیکاپریو با تصویر یک کشتی به گل نشسته دربخش خشک شده دریاچه، نوشته که فقط 5درصد از آب این دریاچه که به گفته دانشمندان آب و لجنهای ساحل آن خواص معجزه آسای پزشکی دارد باقی مانده و دلیل اصلی آن را ساختن یک سد در مسیر دریاچه و کاهش بارندگی اعلام کرد.
دیکاپریو همچنان نگرانی خود را از خشک شدن دریاچه ارومیه و بی توجهی مقامات مسئول حفظ محیط زیست نشان میدهد.

اعتراض 30 ستاره زن داخل ایران
به مافیای شهوت پرست تلویزیون و سینما

1509-46

«فقیهه سلطانی» یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون طی نامه ای از سوی 30 ستاره به مدیران تلویزیون ایران، به مافیای شهوت پرست سریال های تلویزیونی اعتراض کرده است.
این نامه به معاون سازمان صدا و سیمای ایران با امضای 30 بازیگر زن، در رابطه با مافیای پشت صحنه ناسالم و غیرمطلوب اکثر پروژه های تلویزیونی نوشته و امضا شده است.
در این نامه آمده که بعضی تولید کنندگان سریال ها شرایط و خواسته های غیراخلاقی جلوی آنها می گذارند که نپذیرفتن این پیشنهادات سبب بیکار ماندن آنها میشود.
این ستاره ها نوشته اند که خیلی از ما متاهل هستیم و برخی نیز تحت هیچ شرایطی تسلیم این خواسته های شهوانی نمی شوند وخود بخود ازسریالها و فیلم ها کنار گذاشته میشوند.
عده ای از این ستارگان به دیدار معاون صدا و سیما هم رفته اند و در میان شان از فقیهه سلطانی، بهاره رهنما، زهره حمیدی، آرام جعفری و معصومه کریمی دیده میشوند.

سیزدهمین جشن بازیگر خانه تئاتر

1509-40

1509-41

1509-42

1509-43

1509-44

سیزدهمین جشن بازیگر انجمن بازیگران خانه تئاتر در سالن اصلی تئاتر شهر تهران برگزار شد و برگزیدگان تندیس های ویژه را دریافت داشتند.
در این مراسم هیئت داوران فرید قبادی پور بازیگر نمایش «ترور»، حسن معجونی بازیگر نمایش «اسم»، حسام منظور بازیگر «اودیسه» و صابر امیر بازیگر «کالیگولا» بعنوان بهترین ها در جمع مردان انتخاب شدند. ستاره پسیانی بازیگر نمایش «اتاق ورونیکا» بهناز جعفری بازیگر همین نمایش، الهام کرد بازیگر «شنیدن» و گیتی قاسمی بازیگر «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به عنوان بازیگران زن برگزیده معرفی شدند.
یلدا عباسی بازیگر نمایش «ننه دلاور و فرزندان اش» و داود معینی نژاد بازیگر «هزارشلاق» در بخش دیگر جشنواره، به عنوان استعدادهای جوان بازیگری معرفی گردیدند.
4 گروه بازیگری بدلیل انسجام ووحدت تقدیر شدند نمایش های: «فصل بهارنارنج»، «چندمــی ها» «فهرست» و «سرگیــجه» بیضائــی و «در بـارانداز» این گروه های برگزیده را تشکیل می دادند.
در این مراسم همچنین از اکبر زنجانپور، سیروس ابراهیم زاده برای یک عمر فعالیت هنری به عنوان بازیگران پیش کسوت تقدیر شد، سارا توکلی از میناب و ناصر جعفری از اردبیل هنرمندان پیش کسوت دیگر شهرستان ها بودند.

پروانه معصومی: تلویزیون در ایران بیننده ندارد!

پروانه معصومی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون، که مدتهاست در هیچ سریال و فیلمی ظاهر نشده می گوید متاسفانه تلویزیون در ایران بیننده ندارد، من بعد از سریال «راز پنهان» خیلی خوب می بینم که مردم تمایلی به تماشای برنامه های تلویزیونی ندارند و در عوض شبکه نمایش خانگی، جای خود را در میان مردم باز کرده است. چون برای تهیه آن و گزینش بازیگران وقت به خرج داده و خست هم نشان نمیدهد درحالیکه سریال های تلویزیونی با یک مشت بازیگر تکراری کسل کننده مردم را گریزان کرده. یکبار که من به سازندگان سریال پیشنهاد دعوت به کار چند بازیگر خوب را دادم گفتند روی بعضی اسامی ضربدر خورده و نباید از آنها در سریال استفاده کنیم! من عقیده دارم در تلویزیون، تنها مسئله ای که به آن توجه ندارند سوژه هایی در ارتباط با نسل جوان است.

سریال «شهرزاد» در فروشگاه ها با استقبال روبرو شد

1509-47

1509-48

درحالیکه فیلمنامه فصل دوم سریال شهرزاد به مرور آماده میشود تا تولید آن آغاز گردد، آخرین بخش های فصل اول در فروشگاه ها بفروش میرسد و استقبال مردم دور از انتظار بود.
نکته جالب اینکه بسیاری از مردم هزاران «دی وی دی» این سریال را برای فامیل وآشنایان خود درخارج پست می کنند و بقولی بازار پستخانه ها داغ است و هرچه دلشان می خواهد چارج می کنند.
بدلیل لو رفتن قصه بخش های پایانی فصل اول، سازندگان سریال تغییراتی در آن داده اند و برای فصل دوم، از همه دست اندرکاران تعهد می گیرند که در هیچ شرایطی اسرار سریال را بیرون نبرند.
شنیدیم تا امروز، بیش از 5 کشورتمایل به خرید سریال شهرزاد را دارند.

اکبرعبدی برای عمل پیوند کلیه به بیمارستان انتقال یافت

1509-49

اکبر عبدی بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون و تاتر، که از سالها پیش دچار نارسائی کلیه بود، هفته قبل بدنبال درد شدید، در شرایط اضطراری برای انجام عمل پیوند کلیه در بیمارستان بستری شد.
پزشکان بلافاصله بدلیل شرایط حساس عبدی، او را تحت دیالیز و آزمایشات ویژه قرار دادند، عبدی در طی یکسال گذشته هفته ای 3 ساعت دیالیز می شد.
بدلیل حساس بودن عمل و شرایط جسمی عبدی، اطرافیان اش از افشای نام و آدرس بیمارستان خودداری کردند تا او عمل جراحی را پشت سربگذارد.

کیا رستمی با کلی دستگاه و تیوپ به خانه انتقال یافت

1509-50

عباس کیا رستمی با کلی دستگاه و لوله از بیمارستان به خانه اش انتقال یافت تا درمان اش در فضای آرام تری ادامه یابد.
کیا رستمی خود به دوستدارانش پیام داد که بیش از 50 روز دربیمارستان بستری بودم، 4 بار بدلیل ناراحتی های گوارشی تحت عمل جراحی قرار گرفتم و در این مورد خود را مدیون پزشکان برجسته و متخصص ایرانی می دانم.
کارگردان برجسته فیلم های: طعم گیلاس(برنده نخل طلای کن) کپی برابر اصل، زیردرختان زیتون، باد ما را خواهد برد، خانه دوست کجاست، که هرکدام برنده جوایز متعددی شدند، به گفته برادرش با کلی دستگاه و لوله به خانه انتقال یافت و حداقل تا آخر این هفته باید با همین دستگاه ها ادامه بدهد.