1465-52

بهنام صفوی خواننده معروف داخل ایران
دچار تومور مغزی شد

1465-53

بهنام صفوی خواننده جوان و معروف داخل ایران، بنا به تشخیص پزشکان دارای یک تومور مغزی است که تا امروز 50 درصد رشد کرده و به مراحل حساسی رسیده است.
یکی از اعضای ارکستر او گفت 2 سال پیش در سفری به اصفهان، ناگهان بهنام دچار تشنج شده و به بیمارستان انتقال یافت. پزشکان تشخیص تومور مغزی دادند ولی خودش اصرار داشت دراین باره با کسی حرفی نزنیم.
اصولا بدلیل حساس شدن بیماری اش و اینکه قرار است در همین ماه تحت عمل قرار گیرد، ماجرا فاش شد. بهنام صفوی خود با جسارت و خونسردی با این مسئله روبرو شده است، ولی به توصیه پزشکان تحت مراقبت است.

بنیامین درشهرهای مختلف امریکا

1465-54

کنسرت های بزرگ بنیامین خواننده محبوب داخل ایران، که گستره محبوبیت خود را به خارج هم کشیده، همین روزها سری کنسرت های خود را در سراسر امریکا و کانادا آغاز میکند.
بنیامین در طی 10 سال گذشته حضوری موفق در صحنه موزیک پاپ ایران داشته، اوکار موسیقی را با آلبوم «گل های رنگین کمان» خاص کودکان آغاز کرد ضمن تحصیل در رشته ادبیات و آشنایی با سید فرید احمدی از دهه 80 تا امروز سه آلبوم موفق: بنیامین 85، بنیامین88 و بنیامین 92 را به بازار داده است. و در ضمن درسراسر ایران و نقاط مختلف جهان نیز کنسرت هایی برگزار کرده است.

بهترین وپرفروش ترین کنسرت موسیقی کلاسیک

1465-55

حسین توتونچیان یکی از مدیران موسیقی داخل ایران میگوید: در موسیقی سنتی همایون شجریان در راس پرفروش ترین کنسرت ها جای دارد. همایون 6 سئانس برنامه در سالن وزارت کشور برگزار کرد که ازنظر تعداد مخاطب دقیقا با 32 سئانس برج میلاد برابری می کند بجز استاد شجریان بزرگ، فکر نمی کنم در طول تاریخ موسیقی سنتی ایران، چنین رکوردی وجود داشته باشد اینکه گروهی یک بار کنسرت بدهند و بیش از 50 هزار نفر بلیط بخرند!

گروه رستاک دو بخش برنامه کنسرت خود را به یک هنرمند درگیر سرطان و کامکارها تقدیم کرد

1465-56

گروه رستاک درکنسرت اخیر خود در ایران،هر بخش از برنامه را به هنرمندی تقدیم کرد.
رهبر گروه رستاک درنیمه های برنامه در تالار وحدت (رودکی) به یک مهمان ویژه اشاره کرد، به پروین بهرامی که مفاخر فرهنگی عشایر ایران واحیا کننده آهنگ شفاهی ایل قشقایی و خواننده و سرپرست گروه موسیقی، که در فستیوال بین المللی قزاقستان به عنوان بانوی فرهنگی ترک زبان جهان برگزیده شد.
وی اضافه کرد این بانوی ارجمند پروین بهرامی است که با وجود اینکه تحت شیمی درمانی قراردارد، مادرانه به دیدن ما آمده است.
دومین بخش برنامه به خانواده هنرمند کامکارها با پایکوبی کردی گروه تقدیم شد.

پیمان معادی در فیلم های امریکایی

1465-57

درحالیکه پیمان معادی بازیگر فیلم «جدایی نادر از سیمین» همچنان در سینمای ایران فعال است و اخیرا در چند فیلم از جمله ملبورن بازی کرده، در سینمای امریکا نیز بمرور جای خود را باز می کند.
آخرین فیلمی که پیمان در آن بازی کرده: «آخرین شوالیه ها» با حضور شهره آغداشلو، کلایواوئن و مورگان فریمن است که بروی پرده سینماها آمده، پیمان قبلا در فیلم کمپ اشعه ایکس (Camp X- Ray) ظاهر شده بود و در کنار کریستین استوارت بازی خوبی ارائه داد.
پیمان به تازگی در سریالCriminal Justice بازی خوبی داشته و با قراردادهایی روبروست.

پولاد کیمیایی و پا درجای پای پدر

1465-58

پولاد کیمیایی بازیگر هنرمند جوان و پسر مسعود کیمیایی، اینک پا در جای پای پدر گذاشته واولین فیلم خود را بنام «معکوس» کارگردانی می کند.
پولاد 4 سال پیش پروانه ساخت این فیلم را از وزارت ارشاد گرفته و در مورد سرمایه گذارو تهیه کننده با علی سرتیپی قرارومدارها را گذاشتند.
این فیلم اکشن دراماتیک را پولاد با هنرجویان جوان در دست کارگردانی دارد.