1515-30

به خواسته پسر کیارستمی، او را ممنوع از ملاقات کردند

1515-31

به دنبال چند عمل جراحی سخت و بحرانی شدن شرایط جسمانی عباس کیارستمی کارگردان صاحب سبک ایران، سرانجام حالش به طور نسبی بهتر شد و به خانه انتقال یافت. ولی بعد دوباره به بیمارستان رفت.
در این فاصله چند نفری از جمله اصغرفرهادی و یارانش به دیدار او رفتند، محمد شیروانی یکی از کارگردانان در فیس بوک خود از حرف دل، گلایه های کیارستمی از پزشکان و جراحی ها نوشت و به دنبال او احمد کیارستمی فرزند کارگردان نامدار اعتراض کرد و به دنبال آن بود که کیارستمی بکلی ممنوع از هر ملاقاتی شد. بنظر می آید باید یکی دو عمل جراحی دیگر برویش انجام شود و خیلی ها از وزیر بهداشت که به دیدارش رفته و وزیر فرهنگ خواستند او را به یک بیمارستان مجهز در لندن یا پاریس انتقال دهند.

پرویز تناولی: ایران در هنرهای عامیانه،
غنی ترین سرزمین دنیاست

1515-32

در مراسمی رونمایی از کتاب «نمکدان» اثر پرویز تناولی در گالری آرت لانژ تهران انجام شد، کتابی که شامل دست بافته های عشایر و روستائیان ایران است که به دست زنان انجام می شود.
تناولی در مورد دلیل گردآوری آثاری از هنرهای سنتی ایران گفت بخشی از وقتم را صرف مجسمه هایم کردم و بخشی دیگر را صرف کارهای پژوهشی، از جمله هنرهای عامیانه مانند فرش های صفویه، و کاخ ها کردم و بر این باورم که هنرهای عامیانه ما غنی ترین در سراسر جهان است.

گلشیفته با حجاب روی نشریه تله راما
و همچنین به روی بیل بورد بانک آلمانی

1515-33

گلشیفته فراهانی به دنبال انتشار تصاویر عریان و نیمه عریان اش در نشریات مد فرانسوی که هیاهوی بزرگی در خارج و داخل ایران برپا ساخت، اخیرا بروی جلد نشریه تله راما Teleramaرفته که بقول نشریات داخل ایران با حجاب است!
نکته جالب اینکه گلشیفته هر بار با یک هدف، سوژه و برنامه ریزی خاصی بقولی دوربین عریان شده است. در این میان گلشیفته اخیرا بروی بیل بورد یک بانک معروف آلمانی نیز رفته و طبق نوشته یک روزنامه، بالاترین دستمزد تبلیغاتی را هم دریافت کرده است.

محسن یگانه: ممنوع الصدا نیستم!

1515-34

درحالیکه می گفتند محسن یگانه یکی از خوانندگان محبوب روز ایران، به دلایلی ممنوع الصدا شده که دلیل آن گرفتن عکس و دادن امضاء به دختران و زنان بدون حجاب و سکسی در کنسرت های امریکا، کانادا و اروپاست.
یگانه می گوید من ممنوع الصدا نیستم، اصلا کاری نکرده ام که به خاطرش ممنوع شوم، اصلا کسی نمی داند که من کجا هستم، در چند سال گذشته کسی از زندگی من برعکس سایر ستاره های دیگر چیزی نمی داند. من زندگی شخصی خودم را دارم و از خلوت خودم با خانواده لذت می برم.

پرویز پرستویی قهرمان گمشده کیمیایی

1515-35

از جام جم
پولاد کیمیایی جلوی دوربین مسعود کیمیایی قد کشید، از خردسالی اش در سرب به نوجوانی اش در تجارت رسید و آنقدر در پیچ و خم سینمای مردانه، زخم خورد، افتاد و دوباره برخاست که مرد شد و شایسته پوشیدن ردای قهرمان های منحصر به فرد پدرش. حالا می گوید قرار است در قاتل اهلی، متفاوت ترین نقش زندگیش تا اینجا را بازی کند. فیلمی که در آن باید جوانی، پختگی و توانایی اش را در محک آزمونی جدی تر بگذارد. بویژه این که همبازی شدن با بازیگر پرجاذبه ای چون پرویز پرستویی هم به خودی خود بخشی از این کار شده است.
او از این نخستین همکاری با پرستویی در فیلم جدید پدرش قاتل اهلی می گوید”پرستویی بارها می خواست با کیمیایی همکاری کند ولی هر بار بدلیل عدم ارتباط با قصه فیلم ها، این همکاری انجام نشد ولی سرانجام برای فیلم قاتل اهلی با او قرارداد بست.”
در این فیلم پرستویی با پولاد کیمیایی، بابک حمیدیان، مینا ساداتی همبازی است. پولاد از این همکاری بسیار خشنود است، می گوید این افتخاری برای من است که با پرستویی همبازی می شوم و او یکی از قهرمانان گمشده مسعود کیمیایی است چون جنس بازی و نوع نگرش ایشان با سینمای کیمیایی نزدیک است.
خود پرستویی می گوید “برای کیمیایی خیلی احترام قائلم، از اینکه نتوانستم تا امروز با کارشان ارتباط برقرار کنم تاسف خوردم، سینمای کیمیایی از قیصر به بعد را دوست دارم، من با خیلی از کارهایش مانند متروپل، نتوانستم ارتباط برقرار سازم، امیدوارم به ایشان برنخورد! حتی گفتم ترا بخدا این فیلم ها را نسازید ولی این همکاری تازه، آغازی تازه است.”