1517-70

پیام پراحساس محمد پسر حبیب

1517-60

1517-61

1517-63

محمد پسر حبیب خواننده درگذشته، با چند اطلاعیه کوچک توجه مردم را به مراسم هفت حبیب جلب کرد.
در یکی از این اطلاعیه های احساسی آمده بود: «آنهایی که دل حبیب من را شکستن، خدا ازشون نمی گذره.» در مراسم هفت حبیب بسیاری از چهره های معروف هنر در تهران حضور یافتند که در میان آنها: محمد شهروز، پدر و برادر مرتضی پاشایی، مهدی یراحی، سعید شهروز، امیر تاجیک، دیده می شدند و در تمام طول مراسم هر دو پسر حبیب احمدرضا و محمد اشک می ریختند.

بزرگداشت استاد شجریان در استرالیا

1517-64

آیین بزرگداشت استاد محمدرضا شجریان با اجرای قطعاتی از آثار منتخب وی در دانشگاه کویینزلند استرالیا برگزار شد.
تابناک: به نقل از تارنمای باشگاه دانشجویان ایرانی کویینزلند استرالیا، آیین نکوداشت استاد محمدرضا شجریان در شامگاه شنبه دوم ژوییه 2016 مصادف با 12 تیر ماه در این دانشگاه در حالی برگزار شد که سکوت خبری رسانه ها و ورود افراد زیر 14 سال از نکات جالب توجه این رویداد بود.
آنطور که در پوستر فراخوان این بزرگداشت آمده بود، خانه موسیقی ایرانیان کویینزلند با همکاری انجمن دانشجویان ایرانی این دانشگاه برگزاری این مراسم را برعهده داشته است.
برگزار کنندگان این مراسم اعلام کردند که این اقدام، به پاس بیش از نیم قرن تلاش بی وقفه استاد شجریان در راه اعتلا و پیشبرد هنر موسیقی اصیل و سنتی ایران توسط باشگاه دانشجویان ایرانی دانشگاه کوئینزلند و خانه موسیقی ایرانیان کوئینزلند انجام شده و با اجرای برخی آثار منتخب و جاودان وی همراه بوده است.

درگذشت یک خواننده دیگر در ایران

1517-65

هفته قبل یک خواننده جوان در داخل ایران براثر ایست قلبی، دقیقا در همان شرایطی که حبیب خواننده با سابقه درگذشت، از دنیا رفت.
حسن پیغان اهل هرمزگان دو آلبوم «پشیمون» و «دوستم داری» را به بازار داده بود و سابقه همکاری با رضا صادقی و ناصر عبداللهی را داشت و اخیرا همه هم و غم خود را در خدمات خیریه گذاشته بود.

چاپ پرتره در لوموند، مهر تائید است

1517-66

می گویند چاپ پرتره چهره های معروف در نشریه بین المللی لوموند فرانسه، درواقع مهر تائید این رسانه جهانی برآن چهره است.
هفته قبل تصاویری از اصغر فرهادی و ترانه علیدوستی در لوموند به چاپ رسید و بدلیل اینکه میلیونها نفر در اروپا به این نشریه باور دارند، اعتبار خاصی بود برای دو چهره سینمای ایران.

ناصر چشم آذر به دنبال موفقیت
کنسرت قبلی خود اینک به تالار وحدت میرود

1517-67

ناصر چشم آذر آهنگساز برجسته و پیش کسوت بعد از کنسرت موفق «شب باران عشق» اینک آماده میشود تا در تالار وحدت (رودکی سابق) بروی صحنه برود.
چشم آذر در تاریخ 18 و 19 مردادماه با اجرای دوباره و پرشور از کنسرت «شب باران عشق» بنا به خواسته دوستداران فراوان خود، که اکثریت آنها جوانان و نوجوانان هستند، شب پرشور دیگری را در پیش دارد.
در کنسرت قبلی، فرهاد هراتی بعنوان رهبر ارکستر و گروه کر نامیرا با چشم آذر همکاری داشتند که دراین برنامه تازه، چهره های دیگری با او همراه میشوند.

شهرزاد کمال زاده ستاره سینما و تلویزیون
پیشنهاد بی شرمانه در سینمای ما وجود دارد

1517-68

شهرزاد کمال زاده در گفتگو با میزان می گوید: به دلیل توقف ساخت تله فیلم ها، بازیگران مواجه با کم کاری شده اند و همین سبب شده حواشی ناهنجاری بوجود آمد.
حیف که نمی توانم نام کسی را بیاورم، اما کسانی این روزها در سینمای ایران هستند که فضای به شدت ناسالمی را در این حرفه بوجود آورده اند اما این را هم باید بگویم به نسبت این نقاط منفی، گروه ها و انسانهای خوب سالم نیز در سینما وجود دارند.
در این میان باید توضیح بدهم من مجردم اما بازیگرانی که متاهل هستند، کاری به آنها پیشنهاد نمی شود. من در برابر یکی از ستارگان زن که گفته پیشنهادات بی شرمانه در سینما وجود ندارد باید بگویم که به جرات دروغ میگوید حتی حاضرم مقابل رویش تکرار کنم که دروغ می گوید.

فیلم ایرانی «دختر» 3 جایزه فستیوال مسکو را برد

1517-69

فیلم ایرانی «دختر» ساخته رضا میرکریمی در جشنواره فیلم مسکو، جایزه بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد برای فرهاد اصلانی و جایزه فستیوال سینمای روسیه را دریافت کرد و همزمان در بخش بهترین فیلم از دیدگاه تماشاگران دوم شد.
جشنواره بین المللی فیلم مسکو، که امسال سی و هشتمین سالگرد خود را پشت سر گذاشت از 3 تا 10 تیرماه 24 جون تا دوم جولای، در مسکو برگزار میشود و فیلم ایرانی با 12 فیلم از 12 کشور رقابت داشت. و در آن فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، شاهرخ فروتنیان شرکت داشتند در ضمن فیلم «محمد» در بخش جنبی به نمایش در آمد.