1466-59

بابک رادمنش در ایران آلبوم منتشرکرد

1466-60

بابک رادمنش که برای بسیاری از خوانندگان روز در خارج، آهنگها و ترانه های پرفروشی ساخته، اینروزها مرکز فعالیت هایش را در ایران بنا کرده و خود آلبوم جدیدی بنام «دلا» به اتفاق سامی یوسف به بازار داده است.
این آلبوم در 9 قطعه با نام های «دلا»،«زمین خشک تر»،«ای دوست»، «در ازل»،« مسافر»، «نوبهار»،«کاروان عمر»، «بشنو از نی» با آهنگسازی و خوانندگی رادمنش ارائه شده است.
«زمین خشک تر» را با همکاری سامی یوسف خواننده ایرانی اروپایی انجام داده و همه اشعار عرفانی آن از خود رادمنش است.

محسن چاوشی همه نشانه هایش را
بروی سوشیال میدیا پاک کرد

1466-61

محسن چاوشی خواننده معروف داخل ایران، بدنبال انتقادات شدید گروهی از آلبوم جدیدش و همچنین انتقاد داریوش مهرجویی، همه صفحات خود را بروی سوشیال میدیا پاک کرد. با حذف همه اطلاعات و خبرها در روی صفحه شخصی اینستاگرام و فیس بوک هواداران این خواننده ارتباط شان بکلی با او قطع شد.
گفته های تند وتیز داریوش مهرجویی کارگردان نامدار سینما، از محسن چاوشی گویا یکی از دلایل این کناره گیری است چاوشی اخیرا درباره کنسرت ها، انتقاداتی را پیش کشید و گفت کنسرت ها، جنگ شادی است.
جدیدترین آلبوم چاوشی بنام «چنگیز» تازه به بازار آمده است.

عباس کیا رستمی هنرمند خلاق از حضور
فیلم خود در فستیوال فجر چه گفت؟

1466-62

عباس کیارستمی کارگردان صاحب سبک و ارزشمندی است که جوایز بزرگ فستیوال ها را صاحب شده است، ولی در داخل ایران چندان با اقبال دست اندرکاران ومنتقدان روبرو نشده است.
اخیرا با نمایش فیلم «کپی برابر اصل» در جشنواره فجر، کیا رستمی گفت: فکر نمی کردم جشنواره فیلم فجر، چنین لطف بزرگی را بمن و این سینمای محصور که دیده نشده داشته باشد. حتی فکر نمی کردم فیلم «کپی برابر اصل» به عنوان فیلم افتتاحیه دراین جشنواره نمایش داده شود، نمی دانم از رئیس سازمان سینمایی باید تشکر کنم یا از او شاکی باشم، که عادت های دیرینه ما را برهم زده است زیرا طی این سالها من به این بی مهری ها عادت کرده بودم!!
کیا رستمی که اخیرا 75 ساله شده، هنرمندی است که در بسیاری از رشته های هنری دستی توانا دارد. فیلم های او را بدلیل بهره خاص از تکنیک ها و تمهای مخصوص و بهره از بازیگران نامدار جهانی استفاده از شعر معاصر ایرانی در دیالوگ ها، همیشه مورد توجه منتقدان جهانی است. کیا رستمی در طراحی جلد کتاب، خلاقیت در آهنگسازی و نوشتن فیلمنامه، تهیه کنندگی، تدوین، طراحی صحنه و لباس، نویسندگی، سرودن شعر، رهبری اپرا و مهمتر از همه عکاسی تبحر دارد و حتی خود می گوید عکس های من سینمای مرا می سازند و خیلی ها او را خوش ذوق ترین عکاس طبیعت ایران می شناسند.

«ماهی و گربه»
رکورد اکران را در سینمای ایران شکست

1466-63

فیلم سینمایی «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری رکورد طولانی‌ترین اکران مداوم را در سینمای ایران شکست.
استقبال از فیلم‌های «ماهی و گربه» و «پرویز» در گروه هنر وتجربه باعث شد رکورد طولانی‌ترین زمان نمایش یک فیلم به صورت مداوم در تاریخ سینمای ایران شکسته شود.
«ماهی و گربه» نزدیک به 9 ماه است که در گروه هنر وتجربه اکران است و پس از آن فیلم «پرویز» با هشت ماه اکران در رده دوم قرار دارد. اکران فیلم‌های «پرویز» و «ماهی و گربه» همچنان ادامه دارد. «ماهی و گربه» و «پرویز» در نظر سنجی منتقدان مجله سینمایی 24نیز به ترتیب فیلم‌های اول و دوم برگزیده منتقدان در سال گذشته شدند.

مهران مدیری به شبکه نمایش خانگی بازمی‌گردد این سریال در سکوت خبری ساخته شده است؟

1466-64

سریال «عطسه» به کارگردانی مهران مدیری که برای عرضه در شبکه نمایش خانگی آماده شده بود، در هفته‌های آتی عرضه خواهد شد.
مدتی از تولید «عطسه» که در سکوت خبری ساخته شده می‌گذرد، اما خبری از عرضه آن نیست؛ سریالی که قرار بود در ابتدای تیرماه به بازار بیاید.
براساس گفت‌وگوی تهیه‌کننده این سریال به «هفت صبح» پخش «عطسه» در شبکه نمایش خانگی منتفی نشده است. مهدی داوری در گفت‌و‌گو با این روزنامه تاکید کرد توزیع «عطسه» در شبکه نمایش خانگی منتفی نشده و حتما بعد از عید فطر به بازار می‌آید. به گفته این تهیه‌کننده بروز برخی مشکلات وعده عرضه این سریال را در ابتدای تیرماه عقب انداخته است، اما با برطرف شدن این موانع در هفته آینده سریال عرضه می‌شود.
داوری چندی پیش اعلام کرده بود که مدیری «عطسه» را در سکوت خبری ساخته است. به گفته این تهیه‌کننده این مجموعه آیتمی است و با لحن کمدی نگاهی انتقادی اجتماعی را دنبال می‌کند. البته به تعبیر گروهی این مجموعه باقی مانده «شوخی کردم» است که حالا قرار است با این عنوان وارد بازار شود.

کنسرت محسن یگانه در مرز ایران و ترکیه

1466-65

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ که چندی پیش تازه ترین آلبوم موسیقی خود را با نام «نگاه من» روانه ی مارکت موسیقی کرده بود تور تابستانه کنسرت‌های خود را آغاز کرد.
این خواننده در مرداد ماه سال جاری شهر ماکو به روی صحنه خواهد رفت و تعدادی از قطعات منتخب و محبوب خود به همراه آلبوم «نگاه من» را برای هواداران خود اجرا می‌کند.
این کنسرت همانند سایر اجراهای این خواننده به رهبری ارکستر«علی ثابت» و با همراهی نوازندگانی همچون بنیامین بیانی (ساکسیفون)، حسن فراهانی (ترومپت)،وحید قاسمی و سعید برادران (پرکاشن)، رامین زواری (درامز)، مجید برومند (گیتار بیس)، بابک ملکی (گیتار الکتریک)، عماد نکویی (ویلن) برگزار می شود.
این کنسرت، نخستین اجرای زنده در شهر ماکو می باشد. شهر ماکو یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی در شمال غربی ایران و در نزدیکی مرز ایران و ترکیه قرار دارد.