1468-60

بهنام صفوی تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت

1468-55

بهنام صفوی خواننده معروف داخل ایران، که از حدود یکسال پیش دچار تومور مغزی شده و یکی دوبار او را بیهوش به بیمارستان انتقال دادند، هفته قبل تحت عمل جراحی قرار گرفت.
پدر بهنام گفت سرانجام پزشکان تومور مغزی پسرم را خارج کردند و بهنام اینک دوره نقاهت را می گذراند. پزشک معالج بهنام گفت او بعد از 48 ساعت بیهوشی، به حال عادی بازگشت و غده جهت آزمایش سرطان که به کلینیک ویژه ای ارسال شده بود، خوشبختانه خوش خیم بود.

مسعود کیمیایی، به نامه اعتراض آمیز
اسفندیار منفردزاده جواب داد

1468-53

بدنبال تقاضای اسفندیار منفردزاده، آهنگساز نامی، در مورد اینکه در شب موسیقی فیلم های مسعود کیمیایی، آهنگهایی که او برای فیلم های کیمیایی ساخته پخش نشود، چون با کیمیایی هیچ هم سویی و هم فکری ندارد، مسعود کیمیایی به یار قدیمی خود جواب داد.
کیمیایی گفت من واقعا هیچ جوابی برای گفته های منفردزاده ندارم، در طی سالهای گذشته، بسیاری از فیلم های من در خارج در مراسم مختلف نمایش داده شد و دوستان پای آن نشستند، من هیچ اعتراضی نکردم.
اسفندیار منفرد زاده از دوستان و همکاران قدیمی من است، ما در خیلی از موارد با هم اختلاف نظر داریم، ولی در هر شرایطی من برای منفردزاده، احترام قائل هستم.
ماجرای این شب هم بدین قراراست که شجاعی تهیه کننده این برنامه است و مسئولیت ارکستر موسیقی را هم آقای عبدی برعهده دارد و من فقط بعنوان یک مهمان در این برنامه شرکت می کنم و نقشی در هیچ زمینه آن ندارم.
علیرغم لحن تند منفردزاده در این نامه، من همچنان رعایت دوستی قدیمی را می کنم و مفهوم حرفهای ایشان را هم می فهمم و به شیوه اندیشه و تفکرش نیز احترام می گذارم.
من در این مدت با آقای عبدی تماس گرفتم و گفتم اسفندیار رفیق قدیمی من است و از من چیزی خواسته که باید به آن احترام بگذارم و آقای عبدی هم با حذف آهنگهای منفردزاده برنامه را ادامه میدهد.

وفا در کار تجارت

1468-54

وفا که روزگاری از خوانندگان محبوب نسل جوان بود، اینروزها در ایران بکار تجارت مشغول است و گاه به گاه با پسرش آهنگهایی اجرا می کند، و از جمله آهنگ «کاشکی» که میان مردم بسیار گل کرد.
«وفا» در سفری به آمریکا، با پیشنهاد اجرای برنامه در کاباره ها روبرو شد، ولی نپذیرفت در حالیکه یکی از کنسرت گذاران تدارک یک تور سراسری را باتفاق جمال وفایی داده بود.
«وفا» به بهانه بیماری یکی از اعضای خانواده اش به ایران بازگشت.

پرویز بهرام دوبلور قدیمی به سرکار خود بازگشت

1468-56

پرویز بهرام دوبلور قدیمی که بدنبال بیماری در بیمارستان بستری بود و حتی تا مراحل حساس بیماری هم پیش رفت، بعد از ماهها، با بهبودی نسبی و استراحت در خانه، هفته قبل برای حضور در جلسات دوبله فیلم ها وسریال ها، به تلویزیون بازگشت و اولین کارش بعد از دوره نقاهت دوبله تیتراژ مجموعه مستند «اسرار کیهان» است.

مصطفی خاکنگار در اروپا

1468-57

مصطفی خاکنگار خواننده توانایی که در همه رشته های موسیقی می خواند، اینروزها در اروپا به اجرای کنسرت ها و برنامه های خصوصی ویژه ای مشغول است.
مصطفی که با چند آلبوم موفق، برنامه های تلویزیونی پرطرفدار، جایگاه خوبی در میان مردم دارد بدلیل تحصیلات موسیقی، آشنایی با سازهای مختلف، توانا در ساختن آهنگ، برای خود اعتبار خاصی ساخته است.
مصطفی همه ساله به اجرای برنامه در نقاط مختلف اروپا دعوت می شود. هر بار هم با خاطرات خوشی بازمی گردد و چون معتقد است ایرانیان مقیم اروپا بدلیل آشنایی، علاقه به موسیقی کلاسیک و سنتی، قدرشناس هستند.

بابک تسلیمی خواننده جوان
آلبوم خود را آماده می کند

1468-58

اینروزها خوانندگان جوان و خوش صدا، بقولی راه به اوج می گشایند و جای رفیع خود را در دنیای موزیک ایرانی پیدا می کنند از جمع آنها بابک تسلیمی، با یک آلبوم کامل آماده گشایش دروازه های تازه است.
بابک فعالیت خود را در سال 1382 به صورت حرفه ای آغاز کرد. اولین موزیک ویدیوی رسمی او هموطن بود که هنرمندانی چون مهدی سپهر، رضا صادقی، محسن فرحی، فرزاد فرزین، بهزاد ابطحی و چنگیز حبیبیان در آن حضور داشتند. موزیک ویدیوی دوستت دارم، و خوش به حالش، بپر تو بغلم، اون مال منه، می خوام باهات برقصم با اجرای خودش و همچنین کارگردانی خودش هر کدام ویژگیهای خود را دارند.