1548-57

همایون شجریان: حال پدر بهتر شده

1548-50

همایون شجریان درپست اینستاگرام خود از مراقبت های و رسیدگی های پزشکی و بهتر شدن حال پدرش محمدرضا شجریان خبرداده است.
همایون عکسی از خود ودخترش یاسمین در کنار استاد شجریان منتشر کرده و نوشته که با سپاس فراوان از شما دوستان و مهربانان همیشگی که حال پدر را جویا هستید و برایشان آرزوی سلامتی می کنند، هر بار که از کنسرت های شهرستان باز می گردم، برای خوشحال کردن ایشان از لطف و احوال پرسی شما می گویم وهمیشه با لبخند و سپاسگزاری و لطف تان می گویند که سلام مرا به همه برسان خوشبختانه رسیدگی و مراقبت های ویژه پزشکی از پدر به شدت ادامه داشته و باعث شده که حال ایشان بهتر شود و ما هم امیدوارتر.
از 15 سال پیش تا به امروز پزشکان عزیز زیادی مسئولیت درمان های پدر را برعهده داشتند که دست تک تک شان را می بوسم و خود را مدیون شان می دانم از اواجان مشکاتیان عزیز سپاس دارم که تا بازگشت همسر پدر از سفر باعشق و صبوری شبانه روزی و تمام وقت به همراه پرستاران ویژه از ایشان مراقبت و در کارهایشان مدیریت می کند سپاس از وزیر بهداشت که از روز اول دوستانه و بدون توقع اجازه ندادند که در منزل برای مراقبت های پزشکی از پدر دچار مشکل بشوم. دعاهای شما بزرگترین دلگرمی ماست.

برگزاری نمایشگاه لباس ها و جواهرات شهبانو فرح
در تهران، به سال آینده موکول شد

1548-51

همه مقدمات برگزاری نمایشگاهی از لباس ها و جواهرات و یادگارهای شهبانو فرح در تهران، به بهانه جشنواره فجر آماده شده بود و چند کارشناس و فشن دیزاینر معروف جهت معرفی آن ها هم آماده بودند، ولی درآخرین لحظات اعلام شد چون مجموعه کاخ سعدآباد، هنوز در انتقال این اشیاء از انبار به مکان دیگر آمادگی ندارد، خود بخود برگزاری نمایشگاه به سال 1396 موکول میشود.
این لباس ها شامل لباسهای رسمی و تشریفاتی خانواده پهلوی و بخشی از لباس های فرح را که مزون های فرانسوی ایوسن لورن و کریستین دیور آماده کرده بودند همچنان در دسترس است.

شلوار لیلا حاتمی سوژه داغ جشنواره

1548-52

اینروزها در ایران بعضی نکات و مسائل و رویدادها جلب توجه می کند، که درواقع پایه و اساسی ندارد، خصوصا که بهانه ای برای انتقاد و سرزنش هم میشود از جمله حضور لیلا حاتمی به اتفاق مادرش زری حاتمی (خوشکام) ستاره سابق قدیمی، با شلواری به سبک کردی بود، که اتفاقا از فشن های روز اروپا به حساب می آید و جوانها از آن استفاده می کنند ولی ظاهر شدن لیلا با آن شلوار بجای تائید و تحقیق، با کلی سرزنش و انتقاد روبرو شد که البته ستارگان روز سینما با این برخوردها آشنا هستند و عادت کرده اند، همین که به آنها فحش نمیدهند خدا را شکر می کنند از جمله انتقادها: چرا خانم با پیژامه آمدند جشنواره؟ چرا خانم شلوار کردی پوشیدند؟ چرا خانم لباس اسب سواری به تن کردند؟

حمایت انجمن نویسندگان امریکا از اصغر فرهادی

1548-54

انجمن نویسندگان امریکا WGA، از مسئله ممنوعیت ورود کارگردانان و دست اندرکاران سینمای 5 کشور مسلمان به مراسم اسکار به شدت انتقاد کرده و حمایت خود را از اصغر فرهادی که با فیلم فروشنده کاندیدای اسکار است اعلام نمود.
همین حمایت از دست اندرکاران فیلم مستند کوتاه کلاه سفیدها که در دفاع از حقوق مدنی سوریه ساخته شده را نیز نشان دادند.
در این ضمن جورج میلر کارگردان صاحب نام استرالیایی و سازنده «مکس دیوانه» حمایت خود را از اصغر فرهادی برای تحریم اسکار اعلام نمود.
میلر سال قبل برای فیلم مکس دیوانه 6 جایزه اسکار را صاحب شد.

نظر بعضی رسانه ها و سوشیال میدیای داخل ایران درباره بریتنی اسپیرز و سام اصغری

1548-53

در رسانه های داخلی و بروی سوشیال میدیای ایران، بسیاری درباره روابط عاشقانه بریتنی اسپیرز و سام اصغری نوشتند و گفته اند.
از جمله اینکه خوشحالیم که داریم با بریتنی اسپیرز فامیل میشویم، البته اگر دشمنان بگذارند، از جمله اخیرا یک طراح و فشن دیزاینر جوان امریکایی بنام مورگان اوسمان با چاپ تصاویری از خود سام مدعی شده که سام قبلا با او رابطه عاشقانه داشته و تصاویر و فیلم هایی از او دارد و به بریتنی هشدار داده که مراقب باشد.
جالب اینکه همزمان بریتنی تصاویرجدیدی از خود و سام بروی صفحه توئیتر خود گذاشته و از عشق عمیق خود به سام سخن گفت و اینکه رابطه آنها با یک برخورد ساده و زمان تهیه موزیک ویدیو آغاز شد، بعد تلفن سام را گرفته و قرار بود با هم به یک رستوران ژاپنی بروند ولی چند ماه طول کشید تا بریتنی تصمیم گرفت به سام زنگ بزند و اینک ماجرا بسیار جدی شده است.

هیاهوی یک فیلم از تشریح یک سگ و خوردن کرم گلدان

1548-55

در جشنواره سینمایی فجر در ایران فیلمی بنام کوپال به نمایش در آمده، که بسیاری را دچار دلزدگی، تهوع و بیزاری از سینما کرده است!
در این فیلم تشریح و پاره کردن شکم یک سگ مرده جلوی دوربین، گرفتن الکل از ادرار با تبخیر آن و سپس نوشیدن آن! خوردن کرم داخل خاک گلدان. از دیدگاه کارگردان آن کاظم ملایی، یک کار خلاقه به حساب می آید درحالیکه تماشاگران را دچار تاثر، اندوه، تهوع و دلزدگی از فیلم کرد.
ظاهرا کارگردان خواسته به سبک بعضی فیلم های غیرمتعارف، خون آلود و بسیار عجیب و تکان دهنده هالیوود، کوپال را بسازد که تماشاگر ایرانی با عکس العمل منفی با آن روبرو شد ولی هیچکس نپرسید چگونه چنین فیلمی در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است؟