1552-84

مستندی به نام طعم عباس؟!

1552-86

1552-88

بعد از انتشار پیامی از سوی بهمن کیارستمی پسر عباس کیارستمی در تلگرام، مبنی بر ساخت فیلم مستند «طعم عباس» از سوی نظام پزشکی ایران و اینکه چنین فیلمی خلاف قانون و عرف است، اسماعیل رمضانی سازنده فیلم مستند کیارستمی گفت من بعنوان یک نویسنده و روزنامه نگار و مستندساز تصمیم گرفتم مستندی از زادگاه کیارستمی در شهر میگون و محل دفن او در لواسان بسازم که به هیچ عنوان این مستند جنبه جنجالی و تبلیغاتی ندارد در ضمن من قصد دارم این مستند را درماه اردیبهشت در جشنواره فجر بین المللی ارائه بدهم ونام آن «عباس» است نه «طعم عباس!» در ضمن به نظام پزشکی هم ربطی ندارد.

مجری تلویزیونی هنگام تعریف از فرهادی،
برنامه اش قطع شد!

1552-85

در طی هفته گذشته صدا و سیما، بطور جدی به مسئله موفقیت اصغر فرهادی و دریافت جایزه اسکار او نپرداخت و حتی در اعلام نام فیروز نادری و انوشه انصاری هم قصور کرد ولی رامبد جوان در برنامه خود بطور مفصل از فرهادی ستایش کرد و موفقیت او را تبریک گفت و تصاویر او و فیلم را پخش کرد، ولی در اوج این تعریف ها، ناگهان برنامه دچار نقص فنی شد و بکلی ارتباط قطع گردید، البته مسئولان تلویزیون هرگونه ارتباطی را در مورد حرفهای رامبد جوان و قطع برنامه رد کردند!
در این میان پنه لوپه کروز ستاره معروف اسپانیایی الاصل، که قرار است در فیلم جدید فرهادی بازی کند بروی اینستاگرام خود به فرهادی تبریک گفت و نوشت: Bravo Asghar

پرویز پرستویی خواننده شد!

1552-89

پرویز پرستویی بازیگر توانای سینمای ایران بعد از تجربیاتی که در طی سالهای گذشته در زمینه موسیقی و دکلمه داشته، اینک با همکاری یغما گلرویی ترانه سرای نامدار داخل ایران، به تهیه و تولید سینگل هایی به همراه موزیک ویدیو دست زده که به زودی در سوشیال میدیا پخش میشود.
پرستویی با انتشار آثاری در قالب دکلمه چون آلبوم «بی بی جان»، «عشق است»، «بابایی» آزمون خوبی داشته و او همچنین در آلبوم دوستت دارم ناصر عبداللهی در سال 1379 با این خواننده خوزستانی همکاری داشت و در سال 1393 آلبوم های: من بازیگرم و من پرویز پرستویی هستم را که زندگی نامه خوانده بود ارائه داد.
اولین ثمره همکاری پرستویی و گلرویی قبل از نوروز ارائه خواهد شد.

دیدگاههای جالب و متفاوت در مورد اصغرفرهادی

1552-90

اشکان خطیبی: شادباشی به اصغر فرهادی و مردمی که دلشان سخت گرفته است از این همه نامرادی روزگار، خدا نگهدار خودت و قلم ات و فکرت.
امیرمهدی ژوله: آقای فرهادی شما ترکیب غریبی هستید از استعداد و پشتکار وهوش و هنر. شما نماینده سینمای ایران نیستید، که سینمای ایران همان بالماسکه فجری بود، که هفت هفتی ها راه انداختند، خانم انصاری و آقای نادری هم نمایندگان ایرانیان خارج از کشور نبودند، که بفرمایید کمدین های کاباره ای بیشتر به ما می مانند. شما تنهائید آقای فرهادی که اگر تنها نبودید حال و روز ما بهتر از این بود که هست.
محسن تنابنده: در وانفسایی که عده ای بدریش کمر به نابودی سینما بستند، تو بی ریش و البته با ریشه، بی هیاهو و جنجال بار دیگر بر قله نشاندیمان، آخ که خندیدن به ریش آنها از این بالا چه کیفی دارد.

شال روی لباس انوشه انصاری معنای خاصی داشت

1552-91

رسانه های داخل ایران فاش ساختند که شال آبی رنگ زیبایی که به روی شانه های انوشه انصاری در شب اسکار بود، با خود مفهوم و معنای خاصی را حمل می کرد.
این شال با طرح جغرافیایی، نقشه هوایی شهر مشهد، زادگاه انوشه انصاری اولین زن توریست فضایی بود که توسط ناسا از طریق ماهواره گرفته شده بود و بعد شال را خانم آذین والی درست کرده و به انوشه انصاری هدیه داد.
انوشه در اصل با این اقدام عشق و احترام خود را به زادگاه خود مشهد نشان داد و دل مشهدی ها را از شوق لرزاند.

سالگرد تولد مرتضی حنانه موزیسین برجسته

1552-92

مرتضی حنانه موزیسین برجسته، رهبر ارکستر و آهنگساز سرشناس و توانا که در11 اسفند سال 1301 به دنیا آمده و در سال 1368 در 67 سالگی از جهان رفت. یکی از ماندنی ترین آهنگسازان ایران بود، که برای اولین بار به ساختن موزیک متن فیلم ها پرداخت و در سال 1333 برای «عروس دجله» موزیک ساخت و سپس برای فیلم های: مردی که موش شد، الماس 33، سه قاپ، فرار از تله، خون و شن، موزیک های جاودانه ای خلق کرد.
یکی از ماندگارترین آهنگها را برای سریال هزاردستان علی حاتمی ساخت که خود تحولی در این زمینه بود.