1562-61

خواننده پاپ ایرانی صدایش را از دست داد

1562-65

غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ داخل ایران این روزها صدای خود را از دست داده است.
غلامرضا صنعتگر خواننده قطعه به یاد ماندنی«میشه ضامنم بشی» متولد دهم آذر ۱۳۵۴ در بندرعباس، دارای دیپلم ادبیات و تخصص در نواختن پیانو ، گیتار و ساز‌های پوستی است که ترانه‌های میهنم ایران، میشه ضامنم بشی و عطر نرگس از مهم‌ترین آثار این هنرمند است که به تکرار از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود. وی مدت‌هاست با نارسایی کبد دست و پنجه نرم می‌کند و در نهایت با شدت پیدا کردن وضعیت بیماری در بیمارستان بستری شد.
وی حدود 40 روز پیش برای انجام پرتو درمانی به بیمارستان مراجعه کرد و بعد از انجام عمل به گفته همسرش صدای خود را از دست داده است.

چاوشی در انتقاد از شیخ نشین ها می خواند

1562-62

محسن چاوشی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، همین روزها نماهنگ «دبی» را که توسط سازمان هنری رسانه ای اوج تهیه شده، ارائه می کند. این آهنگ یا نماهنگ را چاوشی در مسیر انتقاد از شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس می خواند که تم اجتماعی و سیاسی دارد.
چندی پیش چاوشی آهنگ انتقادی اجتماعی «امیر بی گزند» را خواند که مورد استقبال بویژه جوان ها قرار گرفت و در ضمن بعد از سالها رضایت داده بروی صحنه کنسرت ظاهر شود.
ضمنا اولین قطعه فصل دوم سریال شهرزاد با نام «فندک تب‌دار» با صدای محسن چاوشی و سینا سرلک به منتشر شد. این قطعه نهمین قطعه از این سریال و همچنین اولین اثر فصل دوم شهرزاد محسوب می‌شود.
عوامل قطعه فندک تب دار عبارتند از: شعر آهنگساز و تنظیم از محسن چاوشى، گیتار الکتریک عادل روح نواز، پیانو توحید نورى، کیبورد شهاب اکبرى، میکس و مسترینگ محسن چاوشى.
سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی ، تهیه‌کنندگی و سرمایه گذاری سید محمد امامی است که به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور توانسته تماشاگران بیشماری را با خود همراه کند.

بیمه ای برای حوادث سینمایی وجود ندارد

1562-63

در ایران بیمه ای برای حوادثی که در صحنه های فیلم و سریال برای بازیگران بوجود می آید وجود ندارد. طی 25 سال گذشته 12 نفر جان خود را در صحنه های فیلم وسریال از دست داده اند و سازندگان این آثار، آنرا به حساب حادثه گذاشته اند و حتی کسی هزینه بیمارستان این عده و کفن و دفن شان را هم نداد.
در همین مسیر بیش از 80 نفر دچار نقص عضو شدند، سازندگان سریال و فیلم، بازیگر دیگری را جانشین آنها کردند و بجز دو سه بار عیادت و چندجعبه شیرینی و گل، بکلی آنها را فراموش کردند.
همین چندی پیش یک بازیگر قدیمی «جمال اجلالی» بازیگر نقش آقای قندی در سریال «برای آخرین بار» و «قلب من» سر صحنه هنگام گریم به دلیل ساعتها در یک نقطه ماندن دچار سکته مغزی شد و مدتها به صورت فلج در آمد.
البته دست اندرکاران فیلم به عیادت اش رفتند، ولی نه پول ایام بیکاری، نه بازنشستگی، نه بیمارستان را پرداختند فقط گل و شیرینی و بوسه و بعد دعای خیر و کنار گذاشتن او از آن فیلم!

صحنه کنسرت سالار عقیلی ناگهان فرو ریخت

1562-64

درحالیکه سالار عقیلی و اعضای ارکسترش برای جوابگویی به تشویق مردم، به جلوی صحنه کنسرت خود آمده بودند ناگهان با فرو ریختن پایه های صحنه، همه از صحنه سقوط کردند.
سالار عقیلی برای بزرگداشت روز معلم به آمل رفته بود و حدود 1500 نفر نیز در سالن ورزشی آمل حضور داشتند در اوج تشویق مردم، سالار عقیلی و ارکسترش در جلوی صحنه آمد و در برابر مردم تعظیم کردند ولی همزمان پایه های صحنه فرو ریخت و همه همراه سازهای خود به پائین سقوط کردند. مردم بلافاصله به کمک آنها آمدند لحظاتی بعد سالار عقیلی از پشت صحنه با مردم سخن گفت و اطمینان داد که بجز شکستگی سازها خوشبختانه دست و پای ما نشکسته است.

در کنسرت ناظری ها، 2 بار برق قطع شد یا قطع کردند؟!

1562-66

شهرام و حافظ ناظری در تور بزرگ کنسرت «ناگفته» در سراسر ایران، این بار زمان اجرای برنامه دو بار برق قطع شد، که حاضران در سالن فریاد میزدند لطفا دیگر برق را قطع نکنید بگذارید دو خواننده محبوب مان بخوانند.
حافظ ناظری در مورد این رویداد گفت هرچند تا بحال چنین ماجراهایی را تجربه نکرده بودیم، اما هر اولین می تواند هم جذاب و هم آموزنده باشد خوشحالیم که در کنار شما مردم فرهنگدوست این حادثه را زندگی کردیم چرا که در مقابل چنین اتفاقی که حق شما نیست با آرامش گروه را تشویق کردید.
او با بیان اینکه سالن های اجرای ما همیشه دغدغه ما بوده امیدواریم مسئولان درصدد ساخت سالن های استاندارد باشند گرچه طوفان هم بیاید ما به احترام شما تا آخرین لحظه به اجرای برنامه ادامه میدهیم.

طنازترین بازیگر سینمای ایران، مرد است!

1562-67

طبق آمار داخل ایران، رضا عطاران نویسنده و بازیگر 49 ساله، بعنوان طنازترین بازیگر معرفی شد. این بازیگر فعالیت خود را از دهه 1360 در مشهد آغاز کرده و در آن زمان هنوز بازیگر طنز نبود و در آثار جدی بازی می کرد، بعد در سال 1373 با سریال ساعت خوش بقولی طنازی هایش شروع شد.
مدتی به کارگردانی هم روی آورد تا در دهه 80-1370 کارگردان و بازیگر سریال های کمدی و بقولی طنز بود و باز هم به نوشته مجلات داخل، عطاران طنازی هایش را در فیلم های پرفروش ارائه داد و اینک طنازترین البته به روایت صاحبنظران داخل ایران، بحساب می آید.

1562-69