1569-44

بزن بهادر فیلم ها دچار نارسائی قلبی شد

1569-45

حسین شهاب که قبل از انقلاب بعنوان بدلکار بازیگران تن به هر خطری می داد و بعد در قالب بازیگر نقش های منفی، استعداد خود را نشان داد، اینک بعد از 50 سال بازیگری بخاطر نارسائی قلبی در بیمارستان بستری شده و پزشکان میکوشند تا بیماری عروق او را با شیوه های جدید تا حدی درمان کنند.
حسین شهاب بعد از انقلاب در فیلم ها و سریال ها نقش های حساس تری گرفت که در اصل با سریال هزاردستان علی حاتمی آغاز شد.

لادن طباطبایی ستاره معروف بخاطر دخترش ایران را ترک گفت

1569-46

لادن طباطبایی ستاره پرکار سینما بخاطر بیماری اوتیسم فرزندش، دور بازیگری را خط کشید و برای پیگیری درمان فرزندش به امریکا کوچ کرد.
لادن که به عنوان یکی از اعضای هیئت امنای انجمن اوتیسم ایران و همچنین سخنگوی آن هنوز فعال است دورادور هم دلش برای کودکان مبتلا به اوتیسم می تپد و برای راه های درمان شان به هر دری می زند.
لادن طباطبایی می گوید متاسفانه خانواده ها در ایران به اوتیسم به چشم بیماری نگاه می کنند درحالیکه اوتیسم یک اختلال است و با آموزش های ویژه می توان به مبتلایان کمک کرد.

شهاب حسینی در نقش رزمنده جنگ ایران و عراق

1569-48

میترا تبریزیان نویسنده و کارگردان مقیم اروپا، اخیرا فیلمی بنام «غلام» ساخته که اینروزها در لندن و چند شهر دیگر روی پرده است.
در این فیلم شهاب حسینی نقش غلام یک رزمنده جنگ ایران و عراق را بازی می کند که بدلایلی به اروپا آمده و با تاثیرات جنگ و فضای غریبه اروپا، شدیدا دچار افسردگی و اضطراب شده است.
بعد از سالها بهروز به نژاد که حتی 30 سال مقیم لندن بوده، در این فیلم نقش حساسی را ایفا می کند.

اخراج گزارشگر وال استریت بخاطر همکاری با میلیاردر ایرانی

1569-47

هفته قبل خبرنگار ارشد امور بین المللی روزنامه معتبر وال استریت جورنال به اتهام همکاری با یک تاجر میلیاردر ایرانی بنام فرهاد عظیما از کاربرکنار شد.
با توجه به ایمیل هایی که میان جی سولومون و عظیما رد و بدل شده و به گفته مقامات قضایی، خبر از همکاری آنها در مورد فروش هواپیماهایی که ظاهرا ماموریت جاسوسی دارند به ایران، سولومون ناچار به عذرخواهی و استعفا شد ولی توضیح داد چنین قصدی نداشته وایمیل ها این شبهه را بوجود آورده است.
عظیما صاحب یک کمپانی هواپیمایی است که از سالهای 80 فعالیت دارد و حتی یکبار متهم به همکاری با جریان ایران کنترا شد.

تصاویری از نازنین بنیادی در نشریات داخل

1569-49

به دنبال چاپ تصاویری از گلشیفته فراهانی درکنار بازیگران جهانی در مجلات داخل، اخیرا تصاویری از نازنین بنیادی ستاره جوان ایرانی در هالیوود در نشریات مختلف چاپ شده است. یکی از این تصاویر نازنین را در کنار مادرش نشان میدهد که درواقع از مشوقین و حامیان او بوده است.
در همین نشریات نوشته اند نازنین درست 20 روز بعد از تولدش به اتفاق خانواده به لندن میرود تا 19 سالگی در لندن به تحصیل می پردازد و سپس به هالیوود می آید و او را ستاره بریتانیایی امریکایی می شناسند.
نازنین تا امروز با بازیگران معروف چون کریستین بیل در اکسدوس و در سریال هوم لند بازی کرده است.

2 جایزه بزرگ جشنواره شانگهای برای فیلم «زرد»

1569-50

فیلم «زرد» با شرکت بهرام رادان و ساده بیات به کارگردانی مصطفی تقی زاده 2 جایزه اصلی جشنواره فیلم شانگهای را ربود.
هیئت داوران جایزه بهترین کارگردانی را به تقی زاده و جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول را به ساره بیات اهدا کردند.
کریستین مونجیو کارگردان معروف اهل رومانی ، فیلم «4 ماه و 3 هفته و دو روز» که نخل طلای کن را برده بود رئیس هیئت داوران بود.