1471-51

کتایون ریاحی
متهم به انداختن عکس مشترک بدون حجاب با ابی شد

1471-52

هفته قبل در رسانه های ایران برای چندمین بار، کتایون ریاحی یکی دیگر از ستارگان سینمای داخل، متهم شد بدون رعایت حجاب با یکی از خوانندگان معروف مقیم خارج عکسی دوستانه انداخته است!
چند مسئول وزارت ارشاد و امور هنری نیز داد سخن داده اند که چرا باید چنین عکس هایی گرفته شود و کتایون ریاحی متهم به عدم رعایت شئونات اسلامی شد.
بدنبال آن کتایون ریاحی در حالیکه بشدت عصبی بود، ضمن انتقاد از چند تن از مسئولان از مردم هم انتقاد کرد که چرا عجولانه قضاوت می کنند، چون تصویری که در فیس بوک ها آمده ابی خواننده معروف و همسرش مهشید حامدی است و اگر شباهتی وجود دارد دلیل بر این مدعا نیست.

کنسرت آلبوم ناگفته حافظ ناظری
با همراهی شهرام ناظری برگزار می شود

1471-53

بدنبال موفقیت جهانی آلبوم حافظ ناظری Untold اینک کنسرت مشترک حافظ و استاد شهرام ناظری در ایران برگزار می شود.
این کنسرت ها قرار است در 12 و 13 شهریورماه جاری در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شود. حافظ در این باره با رسانه موسیقی ایرانیان می گوید: 15 سال پیش در ایران کنسرتی برگزار کردم که از افتخارات موزیک حرفه ای من بود اما برگزار نکردن هیچ کنسرتی در این 15 سال، بدلیل ارتقاء فعالیت های حرفه ای ام در عرصه موسیقی و رعایت استانداردهای جهانی بوده است. حال خوشحالم کنسرت ناگفته در ایران کلید زده شده است و امیدوارم تیم حرفه ای اسطوره های موسیقی جهان که در این کار مرا همراهی کرده اند نیز بتوانند به ایران بیایند. بحق عمده پیام این کنسرت توجه به رسالت موسیقی است موضوعی که در سالهای اخیر کمتر بآن توجه شده است. این برنامه 6 و 7 شهریور ابتدا در باغ عزیزآباد شیراز برگزار میشود و پس از آن به تهران و شهرستانها میرویم.

تکذیب سفر شادمهر عقیلی به ایران

1471-54

در حالیکه شایع شده بود شادمهر عقیلی خواننده محبوب، برای اجرای کنسرت و بازی در فیلم «پر پرواز-2» به ایران بازمی گردد، نه تنها خودش از این خبر اطلاعی نداشت، بلکه سازنده فیلم پر پرواز و مقامات هنری داخل ایران نیز خبر را تکذیب کردند.
جالب اینکه دوستداران شادمهر بازگشت او را تبریک گفتند و اعلام داشتند بی صبرانه منتظرش هستند.