1570-35

ناصرچشم آذر از یک حادثه رانندگی جان سالم بدر برد

1570-36

ناصرچشم آذر آهنگساز ورهبر ارکستر، هفته قبل در تهران دچار حادثه رانندگی شد.
چشم آذر زمان رانندگی به دلیل قفل شدن ناگهانی فرمان اتومبیل کنترل از دست داده و تا آستانه معلق شدن اتومبیل هم رفت و در برخورد با حاشیه جاده متوقف شد و بدلیل جراحات، توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت ولی با توجه به روحیه ای که از ناصرخان سراغ داریم تحمل بیمارستان را نکرد و بعد از یک ساعت به خانه بازگشت.

چهره های تازه در فصل دوم سریال شهرزاد

1570-37

1570-38

قسمت دوم فصل سریال پرطرفدار شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی از طریق آن لاین ارائه شد که در خارج از ایران از طریق عضویت در SharzadSeries.com قابل تماشاست.
در فصل دوم چهره های تازه ای در کنار بازیگران اصلی دیده میشوند که نام هایی چون: ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، کلاره عباسی، پانته آ پناهی و چهره های تازه آتنه فقیه نصیری، رویا نونهالی، امیرجعفری و رضا کیانیان درآن بازی دارند.
همانطور که پیش بینی شد فصل دوم سریال با استقبال پرشوری روبرو شد ضمن اینکه مسائل حاشیه ای توسط رقبا و مخالفان در جریان است از جمله اینکه سرمایه سریال از کجا آمده است.

همکاری ریکاردو موتی
رهبر ارکسترهای بین المللی با ارکسترسمفونیک ایران

1570-39

1570-40

«ریکاردوموتی» رهبر ارکسترهای بین المللی، که بدعوت و تشویق شهرداد روحانی رهبر ارکستر سمفونیک تهران، به ایران آمده ضمن اجرای کنسرت هایی، قرار است برای هنرجویان موسیقی یک کنسرت رایگان برگزار کند.
شفقی نژاد رهبر گروه کر فیلارمونیک ایران، سفر «موتی» را به ایران، یک فرصت استثنایی دانست و تکیه کرد که بهرحال نوازندگان خارجی در نوازندگی از ما جلوتر هستند و حضور آنها جنبه آموزشی برای ما دارد. خیلی از دست اندرکاران موسیقی درخارج باور ندارند که در ایران موسیقی و ارکستر وجود دارد و مسلما سفر این چهره ها به ایران ، آوازه موزیسین های ما را به گوش ها میرسانند خوشبختانه ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی مرتب در حال برگزاری کنسرت و زنده نگه داشتن خود است.

بازیگر مرد سینما و تلویزیون
بعد از فوت همسرش، صدها خواستگار پیدا کرد

1570-41

صفر کشکولی بازیگر و ورزشکار معروف در یک برنامه تلویزیونی در داخل ایران، گفت من رکورد خواستگار را شکسته ام! کشکولی گفت بعد از فوت ناگهانی همسرم، روزهای تلخ و پر از تنهایی را گذراندم، ولی ناگهان بعد از چند ماه با سیل خواستگار روبرو شدم.
خانم های مجرد، دخترها، در محله خودمان و درنقاط دیگر بدون رودروایستی به من پیشنهاد ازدواج دادند و من درحال مطالعه هستم تا یکی ازآنها را انتخاب کنم چون همه شان زیبا، نجیب، تحصیلکرده و اصیل هستند و من کاملا گیج و بلاتصمیم شده ام.

پدر 93 ساله به عیادت پسر 70 ساله رفت

1570-42

هفته قبل عزت الله انتظامی چهره برجسته سینما و تیاتر و تلویزیون در ایران، که از مرز 93 سالگی گذشت به عیادت مجید انتظامی 70 ساله پسر آهنگساز و رهبر ارکستر خود رفت.
مجید انتظامی بخاطر خونریزی معده بطور اورژانس به بیمارستان انتقال یافته و بلافاصله تحت درمان قرار گرفت. مجید انتظامی که برای فیلم هایی چون: کلاه پهلوی، شیخ بهائی، آهنگ ساخته گفت خبر ندارم به چه دلیلی دچار خونریزی معده شدم، ولی پزشکان بدادم رسیدند. عجیب اینکه دو هفته قبل من به عیادت پدرم رفته بودم و اینک او به عیادت من آمده است.

اعتراض ارامنه داخل ایران به فیلم اکسیدان

1570-43

بسیاری از ارامنه داخل ایران به بازی وارانه پطروسیان و بعضی از بخش های فیلم «اکسیدان» به شدت اعتراض کرده و حتی گروهی فیلم را بایکوت کرده اند.
وارانه پطروسیان ایفاگر نقش ژرژ می گوید نقشی که من در این فیلم ایفا کرده ام مسیحی است و به هیچوجه ارمنی نیست. ضمن اینکه در فیلم کلیسا کاتولیک است و ارامنه اتاق اعتراف ندارند و اصلا در فیلم به باورهای مذهبی هیچ کسی توهین نشده، در فیلم یک مسلمان با یک مسیحی ازدواج می کند. قصد تغییر مذهب دارد و یک مسیحی هم به دلیل عشق به یک دختر مسلمان به تغییرمذهب می اندیشد.
این فیلم را حامد محمدی نوشته و کارگردانی کرده و کوشیده نوعی آشتی مذهبی میان اسلام و مسیحیت بوجودآورد.

1570-44