1576-61

با وجود مرگ مادر، در صحنه تاتر حاضر شد

1576-62

1576-63

رویا افشار بازیگر نمایش «صبح یه روز لعنتی» با وجود درگذشت مادرش، به احترام مردم که به استقبال نمایش آمده بودند، روی صحنه رفت و تا پایان نقش خود را ایفا نمود.
نویسنده وکارگردان نمایش حسن باستانی، در تالار سایه درمجموعه تئاتر شهر بعد از پایان نمایش روی صحنه آمد و گفت رویا علیرغم درگذشت مادرش امروز صبح، امشب روی صحنه آمد و به احترام و عشق به شما به اجرای نقش خود پرداخت درحالیکه درونی منقلب داشت.
مردم حاضر در سالن به احترام رویا افشار بپا خاستند، به او ادای احترام کردند و همکاران او کارکنان تئاتر شهر با اهدای سبدهای گل، با این بازیگر هنرمند همدردی کردند.

نشان داود رشیدی برای 4 هنرمند

1576-64

در آستانه اولین سالگرد درگذشت داود رشیدی، نشان هایی مزین به نام این هنرمند پیش کسوت به 4 چهره هنری فرهنگی اهدا میشود.
اقدام برومند همسر رشیدی در این شب، یک بخش نمایشنامه خوانی از آثار داود رشیدی داریم، و همزمان به 4 نفر از چهره های برگزیده فرهنگ وهنر، نشان های ویژه اهدا میشود.
این اقدام برای زنده نگه داشتن نام این هنرمند قدیمی برگزار میشود و همه همکاران قدیمی اش در آن مراسم حضور دارند و پخش کلیب هایی، نام او را در اذهان زنده می کند.

خواننده جوان به نفع حیوانات، کنسرت برگزار می کند

1576-65

برای اولین بار در ایران، یک خواننده جوان بنام سروش یعقوبی، کنسرت بزرگی برپا داشت که در حمایت از حقوق حیوانات و با شعار«دستان من پناهگاه تو» روی صحنه برد.
سروش می گوید امیدوارم یک روز در تقویم ایرانی، بنام حیوانات بی زبان و بی سرپرست نامگذاری شود. سروش همه عواید کنسرت خود را برای حمایت از حیوانات اختصاص داد و گفت اخیرا حیوانات در ایران مورد ظلم قرار گرفته و حتی شکارچیان یوزپلنگ ایرانی را که فقط 20 قلاده آن مانده از پای در آوردند.

اجرای نمایشاتی از شاهنامه مورد استقبال مردم قرار گرفته

1576-66

اخیرا نمایشاتی که تم شاهنامه ای وتاریخی دارند، از سوی مردم مورد استقبال و تشویق قرار می گیرد یکی از نمایشات «عاشقانه فرهاد» با طراحی و کارگردانی کیا ثلاثی در تماشاخانه استاد رشید، پریس تئاتر تهران اجرا میشود.
نمایش عاشقانه فرهاد به نویسندگی و ترانه سرایی حسین زنگنه و کارگردانی کیا، یک نمایش از قصه فریدون زال و فرهاد است، که درحال روایتی موزیکال، به مثابه یک عروسک در دنیای فانتزی به تصویر می کشد و برگرفته از شاهنامه فردوسی و خسرو شیرین است که در آن نگین سمایی، عادله لطفی، فرزام زمانی، رضا فانید بازی دارند.

مراسم بزرگداشت مجید انتظامی

1576-67

1576-68

مراسم بزرگداشت مجیدانتظامی موزیسین نامدار هفته قبل در تهران برگزار شد.
این مراسم بدنبال بستری شدن انتظامی بخاطر حمله قلبی در بیمارستان و انتقال او به خانه انجام گرفت و درواقع بهانه ای بود برای روحیه دادن به آهنگسازی که 40 سال در زمینه موسیقی فعالیت پرثمری داشته و برای بسیاری از فیلم ها و سریال ها موزیک متن ساخته و در زندگی بسیاری از آنها نقش داشته است.
در مراسم بزرگداشت، معروف ترین چهره های سینما و تلویزیون و موزیک حضور داشتند از جمله پدرش عزت الله انتظامی، لوریس چکناواریان، گوهر خیراندیش، شهلا ریاحی، جعفری جوزانی، حسام الدین سراج و در آن مراسم لوح زرین به او اهدا شد.

عذرخواهی احسان خواجه امیری از آزاده نامداری

1576-70

احساس خواجه امیری خواننده جوان و محبوب روز ایران، در سر صحنه کنسرت اخیر خود، بدلیل یک شوخی با آزاده نامداری پوزش خواست.
حرفها و یا شوخی احسان درباره آزاده نامداری که اینروزها درگیر قضیه آبجوخوری و بی حجابی در پارک سوئیس است، شوخی همراه طنز خاص روی سوشیال میدیا علیه آزاده مطرح کرد که انعکاس منفی و مثبت فراوانی داشت و احسان بلافاصله درکنسرت خود و بروی سایت فیس بوک خود نوشت: سلام دوستان من دیشب یه شوخی کردم، گفتم هم دارم شوخی می کنم که کسی ناراحت نمیشه و هم قصد بدی نداشتم، ولی عذر می خواهم اگر کسی ناراحت شد.