1580-26

مهریه ستارگان زن سینما ایران چقدر است؟

1580-28

جالب است بدانیم مهریه سوپراستارهای زن سینمای امروز ایران با شایعات میلیاردی فاصله نجومی دارد.
مهناز افشار: با مهریه 10 شاخه گل نرگس، یکتا ناصر: 5 سکه بهار آزادی بهنوش بختیاری: 14 سکه بهار آزادی، ویدا جوان: 7111 شاخه گل رز هلندی به رنگهای سفید و قرمز و زرد!
نیوشا ضیغمی : یک سکه بهار آزادی ، بهاره رهنما: حق طلاق، مسکن و حفاظت فرزند.
این مهریه ها در برابر مهریه خانم های معمولی در ایران هیچ به حساب می آید.

پرویز پرستویی و مهناز افشار و ماهایا در لس آنجلس

1580-29

بازیگران معروف سینمای ایران: پرویز پرستویی، مهناز افشار، ماهایا پطروسیان برای بازی در فیلم جدید «لس آنجلس- تهران» به شهر فرشته ها می آیند.
این فیلم را تینا پاکروان کارگردانی می کند و فیلمبرداری آن از ایران آغاز شده و در آخرین مراحل، گوهر خیراندیش هم به بازیگران فیلم اضافه شد.
فیلمبرداری فیلم فرشاد محمدی است.

سرنوشت بازیگران معروف سینما و تلویزیون در ایران

1580-30

در طی سالهای اخیر بسیاری از چهره های معروف سینما و تلویزیون به دلایل مختلف از صحنه کنار رفته، حتی گاه به فراموشی سپرده شده اند بعضی چون عزت الله انتظامی و محمد علی کشاورز بدلیل بیماری، فخری خوروش به دلیل کوچ، شهلا ریاحی و کتایون ریاحی بدلیل سرخوردگی در سینما، فرامرز صدیقی، سعید پورصمیمی و اسماعیل محرابی، مصطفی زاری، گلچهره سجادیه، جهانگیر الماسی که بمرور کمرنگ شدند و مادرهای سینما: حمیده خیرآبادی، رقیه چهره آزاد، مهری مهرنیا، نیکو خردمند، مهری ودادیان، ملیحه نظری، فرخ لقا هوشمند، جمیله شیخی، پروین سلیمانی، مهین شهابی و آنیک شفرازیان یکی یکی با زندگی وداع گفتند و تنها ثریا قاسمی و ژاله علو و پری امیرحمزه باقیمانده اند و بسیاری که هنوز زنده اند ولی فراموش شده اند: توران مهرزاد، جلال پیشوائیان، عنایت بخشی، سیروس ابراهیم زاده، پروانه معصومی، اسماعیل شنگله، حسن رضایی، امرالله صابری، شهاب عسگری، ولی الله شیراندامی، مهرداد جوانبخش، چنگیز وثوقی، که حتی حالشان را هم نمی پرسند.

مجید انتظامی: موسیقی های ما صدبرابر
پائین تر از موسیقی لس آنجلس است

1580-31

مجیدانتظامی آهنگساز و رهبر ارکستر در مورد کم کاری خود و اینکه آیا سلیقه مردم در سالهای اخیر عوض شده؟ گفت قبلا کارهای ما از سوی مدیران موسیقی سریعا تائید می شد، همه چیز متحول شده بود، ولی اینک چنین نیست، ما قبلا شعار می دادیم که می خواهیم موسیقی خوب داخل را به خارج بفرستیم ولی اینروزها دوباره موسیقی تولید لس آنجلس سیل وار به ایران می آید و موسیقی های ما صد برابر پائین تر از موسیقی لس آنجلس است و درواقع کپی بد آنهاست.
مجید انتظامی فرزند عزت الله انتظامی تحصیلکرده آلمان و سازنده موزیک متن دهها فیلم است.

علی پروین اتومبیل آنتیک خود را حراج می کند

1580-32

«علی پروین» از چهره های جاودانه فوتبال ایران، هفته قبل یکی از اتومبیل های آنتیک خود را به حراج گذاشت و گروهی برای خرید آن به رقابت پرداختند و گویا به قیمت بالایی آنرا خریدند.
«پروین» در اصل با نیت هدیه مبلغ حراج به یک سازمان خیریه، اقدام کرد و بدنبال آن به دوستان خود گفت درصدد فروش دیگر اتومبیل های قدیمی و آنتیک خود است.