1588-32

پزشک متخصص مغز واعصاب خواننده پرطرفداری شد

1588-33

یک پزشک متخصص مغز واعصاب بنام دکتر مسعود صابری با تک آهنگ «طعم جنون» بروی سوشیال میدیا، استقبال پرشور طبقات مختلف مردم از جمله جوانان را بدنبال داشت.
دکتر مسعود انصاری با کارنامه صدها عمل جراحی مغز و اعصاب از اینکه نوجوانان و جوانان به طعم جنون و موزیک ویدیوهای آن توجه نشان دادند خوشحال است و از همکاری مسعود جهانی و مهدی دارابی در زمینه شعر و آهنگ و از همکاری مجید فرهبد در تهیه تیزرها و موزیک ویدیو بهره برده است و با پخش این اثر، دکتر انصاری یک شبه ره صدساله رفت و از فردا همه جا مردم او را شناخته و کنارش عکس گرفتند.
دکتر انصاری درحال تهیه یک آلبوم کامل است تا جوابگوی دوستداران صدای خود باشد.

چنگیز جلیلوند در یک نمایش بازی می کند

1588-34

چنگیز جلیلوند دوبلور قدیمی و پرقدرت که بجای بسیاری از شخصیت های سینمایی سخن گفته، اخیرا به بازی در یک نمایش دعوت شد.
جلیلوند بازی در نمایش «پدر» به کارگردانی محمود زنده نام را پذیرفت و بعد از تمرینات اولیه، هفته آینده در پردیس تیاتر شهرزاد تهران برای اولین بار ظاهر میشود.
جلیلوند قبل از انقلاب نیز ضمن فعالیت پردامنه در دوبله، در یک فیلم سینمایی نیز نقش اول را بازی کرد ولی بدلایلی به بازیگری ادامه نداد.

11میلیون سی دی و دی وی دی غیر مجاز سوزانده شد

1588-35

بدنبال یورش مامورین به مراکز تولید و تکثیر سی دی و دی وی دی، میلیونها تولید و کپی غیر مجاز کشف شده و بیش از 700 دستگاه تکثیر نیز بدست آمد.
فرمانده انتظامی تهران و نمایندگان وزارت فرهنگ وارشاد اعلام کردند اخیرا گروهی با تکثیر و کپی محصولات سینمایی و تلویزیونی و موزیک بدون مجوز و بدون درنظر گرفتن حقوق صاحبان این آثار، بکلی بازار تولیدات هنری را مختل کرده بودند و در این اقدام سریع 11 میلیون کپی غیر مجاز کشف شده و بکلی نابود شد که شامل فیلم های غیر اخلاقی و مستهجن نیز می شد.

دو جایزه فستیوال فیلم ونزوئلا برای فیلم خاطرات پائیزی

1588-42

فیلم سینمایی بلند «خاطرات پائیزی» ساخته علی فخرموسوی در فستیوال بین المللی فیلم 5 قاره در ونزوئلا، برنده جایزه بهترین کارگردان هیئت داوران و جایزه بهترین موسیقی متن را در رقابت فشرده میان 23 فیلم از 23 کشور بدست آورد.
فیلم «خاطرات پائیزی» یک اثر عاشقانه ضد جنگ است و با همکاری جمهوری چک و اکراین با هزینه شخصی ساخته شده است و قصه دختری است که خانه وخانواده اش مورد حمله و تجاوز گروه های تروریستی قرار می گیرد.
«خاطرات پائیزی» جایزه ارکیده طلایی بهترین فیلم در جشنواره Aab هند ونشان یادبود قربانیان جنگ سازمان ملل و اتحادیه اروپا را بدست آورد.

چهره های سرشناس به دیدار
نمایش «اسطوره می شوم» میروند

1588-37

بیشتر چهره های برجسته موزیک، تئاتر و سینما و تلویزیون و رسانه ها، به دیدار یک نمایش پرهیاهو و بحث انگیز رفته اند این نمایش «اسطوره می شوم» نام دارد و آنرا رویا نونهالی کارگردانی می کند و ماه گل مهر بازیگر و نمایشنامه نویس قصه تئاتر آنرا نگاشته است و هفته قبل شهرام ناظری به دیدار این نمایش رفت و کارگردان و بازیگران روزبه مهر و مروارید مهر، پیروز مهاجری، برزو مهر، گلنار مهاجری و حمیرا و رویا نونهالی را ستود.
قبلا حسین علیزاده، تهمینه میلانی، اکبر زنجانپور- دکتر معصومه ابتکار، شقایق فراهانی، الهام پاوه نژاد، مینا منصوری، قطب الدین صادقی، احمد حامی نژاد، هوشنگ کلکانی، عباس یاری و … به دیدن آن رفته اند.

خواننده رپ بدنبال اتهام قتل در زندان دست به خودکشی زد

1588-38

پرونده اتهام به قتل خواننده رپ داخل ایران(حمید صفت) به کمیسیون پزشکی قانونی ارجاع شد تا برای علت دقیق مرگ ناپدری اش بررسی شود.
حمید صفت، که چند هفته قبل در سلول خود در زندان اقدام به خودکشی کرد، بکلی خود را بیگناه می داند و می گوید من خواستم از مادر ستم دیده خود دفاع کنم.
خانواده مقتول با یک وکیل با تجربه شکایت خود را علیه حمید صفت و مادرش دنبال کرده و تقاضای حکم قصاص در مورد خواننده رپ داده اند.
حمید صفت می گوید در روز حادثه با صدای فریادهای کمک مادرم به درون خانه رفتم و دیدم ناپدری چون همیشه درحال کتک زدن و شکنجه مادرم است. من می خواستم جلوی او را بگیرم که با من درگیر شد و من او را بسویی هل دادم که سرش به تیزی یک میز خورد وگرنه من قصد کتک زدن او را هم نداشتم.

فیلم ایرانی کاندیدای اسکار جوایز را درو می کند

1588-39

فیلم سینمایی «نفس» که بعنوان نماینده سینمای ایران در مراسم اسکار امسال شرکت میکند، هفته قبل جوایز بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر خردسال را از جشنواره فیلم مینسک لیستاپاد (بلاروس) بدست آورد.
«نرگس آبیار» کارگردان فیلم با نفس تا امروز 3 جایزه بین المللی کارگردانی دریافت کرده، کلا فیلم 6 جایزه جهانی را صاحب شده است.
«ساره نورموسوی» بازیگر خردسال فیلم بعنوان بهترین ستاره نوجوان برگزیده شد.

کنسرت مشترک کیهان کلهر
و علی اکبر مرادی در دانشگاه استنفورد

1588-40

در آخرین روزهای سال 2017 (10 دسامبر) کیهان کلهر نوازنده بین المللی و علی اکبر مرادی، در دانشگاه استنفورد روی صحنه میروند.
کلهر سوم نوامبر در شهر یورک انگلستان با کمانچه تکنوازی کرد و چهارم نوامبر در منچستر برنامه مشابهی داشت روز دهم نوامبر در روتردام هلند به همراه اردال ارنجان هم نوازی کرد و در 14 نوامبر در آمستردام با علی بهرامی فرد نوازنده سنتور قطعاتی اجرا کرد و 27 نوامبر نیز در فرانسه بداهه نوازی دارد.
آخرین کنسرت کلهر در 19 دسامبر در فستیوال استانبول اجرا میشود.

خواننده ایرانی نروژی مجوز آلبوم گرفت

1588-41

ماهور برای اولین بار بعنوان یک خواننده با تابعیت ایرانی نروژی، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، مجوز تهیه و ارائه آلبوم گرفت. ماهور که دارای مدرک دانشگاهی کارشناسی ارشد حقوق جرم شناسی از نروژ است و در این کشور زندگی می کند. موزیسین، پیانیست، مدرس سولفژ و پیانو و گیتار است و تا امروز کنسرت هایی در اروپا برگزار کرده و درصدد است در ایران هم کنسرت برگزار کند.