1413-66

 

محسن یگانه خواننده روز ایران:
رسانه های داخل ایران
 با من برخورد خوبی نداشتند

1413-46

محسن یگانه با آلبوم پرفروش و زیبای «رگ خواب» به شهرت و اعتبار خوبی رسید، میگوید شهرت را دوست ندارم، ولی توجه و لطف مردم را دوست دارم، موفقیت آلبوم «رگ خواب» مرا از دنیای ساده خودم بیرون آورد، متاسفانه رسانه های داخل ایران هم با من برخورد خوبی نداشتند چون من اهل معامله نیستم وقتی آلبوم «حباب» را دادم، باعکس العمل های متفاوتی روبرو شدم، گرچه من دارم کارخودم را می کنم در ضمن دادن آهنگهای سینگل هم در برنامه من است.
خوشبختانه دعوت به اجرای کنسرت درخارج بویژه در اروپا و امریکا  مرا به آینده کارم امیدوار ساخته است و بزودی یک تور بزرگ جهانی را شروع می کنم.

ستاره ها پشت پاشایی در آمدند!

1413-47

مرتضی پاشایی آهنگساز و خواننده جوان، خوش اخلاق و پرطرفدار موسیقی پاپ مدتی است که با یک بیماری مهلک دست و پنجه نرم می کند، اما دل اهالی موسیقی همراهش است تا به یاری خداوند بتواند بر این بیماری غلبه کند. آقا مرتضی از آنجایی که روحیه بالا و اراده قوی و پولادین دارد، از پا ننشسته و همچنان با قدرت فعالیت های موسیقیایی اش را دنبال می کند.
چندی پیش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی سن رفت و برای انبوه مخاطبانش به اجرای زنده پرداخت. در این میان ستاره های موسیقی پاپ هم پشت مرتضی پاشایی را خالی نکردند و بسیاری از چهره های مطرح پاپ از جمله محسن یگانه، فرزاد فرزین، احسان خواجه امیری، محمد اصفهانی، شهرام شکوهی، سیروان و زانیار خسروی، علی عبدالمالکی، مهدی احمدوند، میلاد ترابی، آرمین و … در سالن میلاد به تماشای برنامه مرتضی نشستند و محسن یگانه هم قطعه «یکی هست» را با او روی استیج اجرا کرد.
از ستاره های سینمایی حاضر در این برنامه هم می توان به محمدرضا گلزار، محمدرضا فروتن، کامبیز دیرباز و …اشاره کرد.
مرتضی پاشایی در این برنامه 11 قطعه از مجموع قطعات محبوبش را اجرا کرد. به هرحال تاثیرات بیماری در چهره او نمایان بود، اما اراده آهنین این موزیسین خوشفکر و خوش صدا مثالزدنی است و او این توان را داردکه بر بیماری اش فائق آمده و دوباره سالم و سرحال در عرصه پاپ به فعالیت بپردازد.

آخرین گفتگو با«نیما وارسته» رهبر ارکستر حمید عسکری و بنیامین بهادری که چندی پیش در تهران درگذشت:
مدعی نیستم، غرور هم ندارم
همکاری با یانی بدلایلی میسر نشد
کنسرت حمید عسکری در امریکا واجرا در سالن اسکار

1413-48

از: ترانه ماه- نژلا پیکانیان: چندی پیش باحمید عسکری تور کنسرت امریکا داشتیم و به همین دلیل هم به آنجا سفر کرده بودم، اجرایمان هم در سالن اسکار و مراسم گرمی بودکه خواننده های مطرح درجه یک امریکایی در آنجااجرا داشتند. خوشبختانه استقبال هم بسیار عالی بود تا آنجایی که ما دیدیم همه طرفدارها ایرانی بودند ظرفیت آن سالن حدود 5000 نفر است و شب اجرای ما هم پر بود. ما از قبل برای این کنسرت برنامه ریزی کرده بودیم، با وجود اینکه درگیر کارهای دیگر بودم اما با توافق بنیامین به این سفر رفتم و خوشبختانه تجربه خوبی هم بود. البته کنسرت اول راکه اجرا کردیم من به ایران برگشتم. همه گروه کنسرت خارجی بودند و من تنظیم هایی که انجام داده بودم را به آنها دادم و موزیسین ها هم که همه شان از چهره های مطرح و حرفه ای خارجی بودند به خوبی از پس اجرای کارها برآمدند البته همین قضیه کار من را یک مقدار سخت تر کرده بود چون هیچ کدام با زبان فارسی آشنا نبودند و دقیقا همان نتی که در اختیارشان قرار گرفته بود را می نواختند، به همین خاطر با کوچکترین اشتباهی همه چیز به هم می ریخت ولی خوشبختانه مشکلی پیش نیامد و همه چیز روبه راه بود.

همکاری با یانی آرزویم بود
چند سال پیش که یانی از من برای نوازندگی ویولن در کنسرتش دعوت کرد خیلی دوست داشتم این اتفاق بیفتد. درواقع همکاری با او آرزویم بود اما به دلیل شرایطی که وجود داشت این اتفاق نیفتاد. سطح موسیقی آنها و خود یانی خیلی بالاست و فکر می کنم اگر این امر میسر می شد برای آینده حرفه ای من نقاط مثبت زیادی به همراه داشت.

صداقت بنیامین و حمید بختیاری برایم مهم است
یکی از مهمترین ویژگی های بنیامین و حمید که از دوستان صمیمی و چند ساله من هستند روراستی وصداقت آنهاست. ما در این سالها همیشه با هم صادق بودیم و بخاطر صمیمیتی که بینمان وجود دارد همیشه باهم راحت هستیم. ما روزی 9-8 ساعت با هم کار میکنیم پس اگر رابطه صمیمانه ای نداشته باشیم قطعا نمی توانیم با هم اینقدر خوب و راحت همکاری داشته باشیم. بعد از این همه سال دوستی و رفاقت الان دیگر با هم رفت و آمد خانوادگی داریم و همه چیز خوب و خوش است. جالب است دوستی من و این دونفر باعث شد حمید و بنیامین هم با هم دوست شوند و الان هم با هم یک گروه دوستانه هستیم. نکته دیگر هم اینکه وقتی من با این بچه ها کار می کنیم و همینطور آنها با من از آنجایی که دیگر قلق همدیگر را می دانیم دیگر لازم نیست وقت و انرژی مان را صرف کلنجارهای بیخودکنیم و به جایش آن وقت را صرف کار وبهتر شدنش می کنیم و نتیجه بهتری می گیریم.

باکسی تعارف ندارم
درعالم دوستی و رفاقت با دوستانم تعارف و رودربایستی ندارم. اگر از کاری خوشم نیاید به آنها می گویم و خود بچه ها هم با این موضوع مشکلی ندارند. من اگر چیزی را می گویم بخاطر خودشان است. گاهی اوقات پیش می آید که خیلی در رودربایستی گیر میکنم، اما نهایتا دو – سه روز که کار می کنم وقتی می بینم نمی شود به طرف میگویم و سعی می کنم آن کار را انجام ندهم. این ماجرا هم درباره همه دوستانم صدق می کند و اینطور نیست که بخواهم دسته بندی کنم چون اساسا تعداد رفیق هایم آنقدر زیاد نیست.

بازی حمید عسکری
 در فیلم سینمایی «دو دست»

1413-65

 

حمید عسکری این روزها بازی در یک فیلم سینمایی را پایان داده. این فیلم سینمایی «دودست» نام دارد که نویسنده وکارگردانش محمد بانکی است. بانکی 4 سال پیش با فیلم سینمایی «دو خواهر» و بازی سوپراستار نام آشنایی چون محمد رضا گلزار روی پرده آمد و به فروش خوبی هم دست یافته بود.
اینبار در فیلم جدید او «دو دست» علاوه بر حمید عسکری چهره هایی چون سحر قریشی و الهام حمیدی هم حضور دارند،  فیلمبرداری این فیلم در شهر اصفهان انجام شده و باحتمال زیاد«دو دست» پس از پشت سر گذاشتن مراحل فنی تولید در تابستان یا حداکثر پائیز سال 93 اکران عمومی خواهد شد.
آلبوم جدید عسکری باعنوان «خوشبختی» که چندی پیش روانه بازار موسیقی شد، از ملودی های متفاوت و قابل قبولی برخوردار بود و هواداران این خواننده را تا حد زیادی راضی کرد.
او امسال برخلاف رویه قبلی برای اولین بار هم در جشنواره موسیقی فجر هم شرکت کرد و هم در برج میلاد به اجرای برنامه زنده پرداخت . پیش ازاین عسکری معتقد بودکه جشنواره ها محلی برای معرفی استعدادهای جوان است نه اجرای چهره ها! روی همین اصل او هیچ گاه در جشنواره موسیقی شرکت نکرده بود.