1702-14

استاد شجریان تحت عمل جراحی قرار گرفت

1702-15

استاد شجریان هفته قبل درهمان بیمارستانی بستری شد، که قبلا عباس کیارستمی از آن سالم بیرون نیامد، ولی خوشبختانه بعد از یک عمل جراحی ساده و موفقیت آمیز بیمارستان را ترک کرد.
استاد شجریان برای یک جراحی عروقی بی سروصدا به بیمارستان جم انتقال یافته و بعد از عمل نیز روانه خانه شد. این چندمین بار است که استاد شجریان بدلیل ابتلا به بیماری سرطان، نیاز به عمل جراحی دارد و خوشبختانه هربار هم با موفقیت عمل انجام شده است.

بدنبال نامه شهاب حسینی به روحانی
درمورد بازگشت بهروز وثوقی به ایران
بهروز وثوقی نیز طی نامه ای نظرخود را اعلام کرد

1702-16

شهاب حسینی بازیگر معروف طی نامه ای به حسن روحانی و وزیر فرهنگ و ارشاد خواستار رفع ممنوعیت حضور بهروز وثوقی در سینمای ایران شد، خصوصا که فیلم «آشغال های دوست داشتنی» ساخته محسن امیریوسفی در آستانه ورود به جشنواره فیلم فجر است، فیلمی که بهروز وثوقی در آن نقش کلیدی دارد. بدنبال این نامه، بهروز وثوقی نیز جوابیه ای انتشار داد که روی سخنش مردم ایران بود. نامه بهروز:
هم وطنان عزیزم، درزیر اندوه دوری از وطن در هم شکسته شده بودم سال هایی که میتوانستم آثاری ماندگار از انچه از من بجا مانده خلق کنم ساقه های وجودم به گل نشسته بود ومیرفت که عطر آن همه جا را پر کند و هنر خلاق را بساقه های استوارم سریان میداد چون جویبارهایی که تبدیل به رودی خروشان شود ومیرفت که به دریا بپیوندد، ولى شور بختانه در کویر انقلاب بدون آب از تشنگی به له له افتادم تنها در وادی سرگردانی بی ثمر در انتظار بودم که ناگهان باران رحمت به رمل های ترک خورده ام باریدن گرفت ‌و دست تقدیر و خواست خداوند مسیرم را از بیرون به درون گرایی سوق داد، بیک باره خشم و اندوهم پایان یافت و دل وجانم مملو از لطافت های عرفان گردید ودر پرتوزمزمه های دل انگیز راهنمای دانا که الطف از سیاله های نورانی ومغناطیسی است آرام گردیدم پروانه وار بگرد شمع وجودش به دوار افتادم. اینک، دلخوشم که همراه با ترنم زمزمه های دل انگیز الهی قدر دوستی های محبت امیز هم وطنان عزیز بویژه هنرمندانی که هر یک به نحوی تلاش دارند به وطن باز گردم را بدانم.
من در واپسین سالهای عمرم بدون هیچ خواستی و آرزویی و در این غربت غریب چشم براه دعاهای شما که سرشار از عطوفت ومهربانی است هستم.
کوچیک شما بهروز وثوقی

درحالیکه شهرداد روحانی درسفر بود منوچهر صهبایی
جانشین او در تالار وحدت به او توهین کرد

1702-17

درشرایطی که شهرداد روحانی رهبر ارکستر سمفونیک تهران برای معالجه از ایران خارج شده، منوچهر صهبایی بعنوان رهبر جانشین به تالار وحدت رفت ولی ناگهان بدون هیچ دلیلی روی صحنه به روحانی تاخته و او را متهم کرد از ایران گریخته است.
این حرفها، مردم را برانگیخت و شروع به انتقاد کرده و اعضای ارکستر سمفونیک برنامه را نیمه کاره گذاشته و حاضر به ادامه نشدند ووقتی با تقاضای مردم روبرو شدند گفتند بدون حضور صهبایی روی صحنه می آیند، که چنین شد و مردم هم استقبال کردند و حرفهای تند صهبایی را توهین به شهرداد روحانی تلقی نمودند، خصوصا وقتی عنوان کرد: مطرب باید بره دنبال جایی که مطربی اش را بکند!! این حرف توهین آمیز سالن را بهم ریخت.
شهرداد روحانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
مخاطبان محترم ارکستر سمفونیک تهران. با درود. از آنچه شب گذشته در تالار وحدت و درمیانه اجرای ارکستر روی داد بسیار متاسفم امیدوارم فضای موسیقی ما چون گذشته در مسیر صلح و دوستی درحرکت باشد از نوازندگان محترم برای حمایت از مخاطبان برنامه و نیز جایگاه ارکستر سمفونیک تهران کمال تشکر را دارم.

تتلو در آستانه تحویل به پلیس ایران است
«تتلو» گفتن دولت ایران تو رو می خواد!

1702-18

تتلو خواننده جنجالی و تتوپوش معروف، هفته قبل در اینستاگرام خود نوشت ، پلیس ترکیه به من خبر داد دولت ایران تو رو می خواد و احتمالا پلیس قصد تحویل دادن مرا به ایران دارد. تتلو نوشت تا وقتی در ایران بودیم ما را نمی خواستند ولی چون حالا دیدند میریم لندن، مرا میخوان! می گویند من جوونها را تشویق می کنم مواد مخدر بکشند!
از سویی معاون فرهنگی و اجتماعی ناجا درایران اعلام کرد تتلو به درخواست پلیس اینترپل ایران و همکاری پلیس ترکیه بازداشت شده ودر آستانه تحویل به ایران است چون او متهم به توهین به شخصیت های شیعه در کنسرت هایش می باشد.

ترانه علیدوستی بازیگر شهرزاد با قرار کفالت آزاد شد

1702-19

هفته قبل ترانه علیدوستی که با سریال شهرزاد به شهرت رسید، به دادسرای تهران احضار شده بود و اتهام او بر می گردد به سال 96 به شکایت پلیس تهران از علیدوستی که درواقع ربطی به جریانات اخیر ندارد.
ترانه با قرار کفالت آزاد شد تا بعدا در جلسه دادگاه حاضر شود.

پیمان معادی با فیلم پلیس در فستیوال برلین

1702-20

فیلم «پلیس» شیفت شب، با بازی پیمان معادی، برای شرکت در بخش مسابقه فستیوال فیلم برلین برگزیده شد.
این فیلم یک اثر درام فرانسوی است که یک کارگردان زن بنام آن فونیت آنرا ساخته و سال قبل در پاریس جلوی دوربین رفت و در آن بازیگران معروف فرانسوی: عمرسی و دیرجین افرا با پیمان معادی همراه هستند.
پیمان آخر سال 2019 در فیلم Underground 6 با رایان رینولدز در نقش برادر پادشاهی در آسیا همبازی شد.

سامان درحال رقص وآواز در ایران دستگیر شد

1702-21

سامان خواننده معروفی که سالها در لس آنجلس فعالیت داشت، هفته قبل در یک سفره خانه یا بقولی کاباره در شمال شهر تهران دستگیر شد.
«سامان» از حدود 20 سال پیش از لس آنجلس به دبی کوچ کرد و در همانجا در کافه ها و کاباره ها می خواند تا حدود 6 سال قبل به ایران بازگشت و پشت پرده در عروسی ها و مهمانی ها می خواند و درآمد خوبی هم داشت اخیرا یکی از سفره خانه ها او را به اجرای برنامه هفتگی دعوت کرد و به گفته رئیس اماکن تهران سامان از مدتها قبل زیرنظر بود تا به اجرای کنسرت کافه ای پرداخت و ما اورادرحال اجرای برنامه و رقص با مشتریان کافه دستگیر کردیم.
سامان با آلبوم های «شمعدونی» از ساخته های منوچهر چشم آذر حدود 20 سال پیش به شهرت رسید.