1480-45

جشن تولد پوری بنایی

1480-46

در هفته گذشته مکرر در صفحات مجازی در فسیبوک و اینترنت از طرف دوستداران ستاره سابق سینمای ایران پوری بنایی تبریک و تهنیت به چشم میخورد که تولد این ستاره ماندگار سینما بود، پوری بنایی که این روزها یکی از فعالان موسسات خیریه می باشد دارای چهار خواهر دیگر می باشد که هر چهار نفر آنها در امریکا زندگی میکنند- اسی- نسرین- احترام و اکی بنایی. جالب است بدانید که چهار خواهر پوری بنایی جای خالی او را با یک کیک تولد در میان دوستان پوری و اقوام جشن گرفتند که پوری بنایی هم در این جشن حضور پر رنگی داشت، چرا که از طریق Imoفیلم جشن را بطور زنده تماشا میکرد.

راه پله، آلبوم جدید محسن قمی

1480-47

راه پله نام آلبوم جدید محسن خواننده آهنگ خاطره انگیز «دارم از یاد تو میرم» می باشد که موزیک ویدیوی اش هم به نام راه پله این روزها از چند کانال ماهواره ای پخش میشود و رادیو جوانان هم اختصاصا کلیه آهنگهای این آلبوم را در برنامه های روزانه اش برای دوستداران صدای او پخش می کند. محسن در یک گفتگوی تلفنی گفت بعد از آنکه عکس و مطالبی از من در مجله جوانان چاپ شد دوستداران صدایم از طریق این مجله بار دیگر مرا پیدا کردند وتشویق به ادامه خوانندگی، که همین تشویق ها باعث دلگرمی من درکار خوانندگی شد تا آنجا که بعد از انقلاب و چاپ عکس و خبرم در مجله جوانان سه آلبوم دیگر ببازار دادم که آخرین آن راه پله است.

همایون در جمع دوستان

1480-48

از چند سال قبل روزهای سه شنبه به همت رضا تقوی مسئول تبلیغات سینمایی روزنامه اطلاعات هنرمندان سینما و تئاتر و تلویزیون و بعضی از مدیران سینما پیش از انقلاب برای صرف ناهار دور هم جمع میشوند برای دیدار و گپ و گفت دوستانه که این هفته یک میهمان هنرمند ویژه داشتند همایون (تپلی معروف سینما) همایون هرچند سال یک بار برای دیدار دوستان و اقوام خود به لوس آنجلس می آید که در مدت اقامتش در خانه لیلا فروهر هنرمند صاحب نام بسر میبرد چرا که فرنگیس فروهر بازیگر سینما و تئاتر و مادر لیلا وفریبا فروهر، خواهر همسر درگذشته همایون میباشد. در عکس سپهرنیا، جهانگیر غفاری، رضا تقوی، و منصور سپهربند با همایون دیده می شوند.

کوروس سرهنگ زاده، سرحال و پرطرفدار

1480-49

در میان خوانندگان آنروزها، تا پیش از انقلاب جوان خوش قد و بالایی بود با سبیل های دوگلاسی که شیک پوشی اش ورد زبانها بود و همیشه بجای کراوات از دستمال گردنهای متفاوت استفاده میکرد، کوروس سرهنگ زاده با صدایی حزن الود و برانگیزنده که طرفداران بیشماری در میان جوانان آنروزها داشت و بیشتر آهنگ هایش جزو آهنگ های روز محسوب میشد- آسمون ابراتو بردار و برو از ساخته های اسدالله ملک با سروده ای زیبا از هما میرافشار- ای دل داری پیر میشی و خبر نداری از ساخته های جهانبخش پازوکی – بسوی تو به کوی تو از ساخته های زنده یاد مجید وفادار که این آهنگها و چند آهنگ دیگر این خواننده توسط خوانندگان جوان این روزها بازخوانی شده. عکس چهره تازه او را در سن کهولت نشان میدهد.