1473-65

درگذشت ناگهانی هنرپیشه جوان سینما و تلویزیون

1473-67

علی طباطبائی بازیگر جوان دهها فیلم سینمائی وسریالهای تلویزیونی از جمله سریال قلب یخی دو روز بیش در سن سی و دو سالگی براثر ایست قلبی در گذشت بدر او کمال طباطبایی، یکی از تهیه کنندگان بنام فیلم های ایرانی میباشد.
پدر علی طباطبایی که از درگذشت فرزندش بسیار محزون و متاثر است؛ درباره علت فوت فرزندش گفت: علی چند روز بود که از ناحیه قفسه سینه و قلب احساس درد و ناراحتی می‌کرد و به نوعی بیماری قلبی داشت. برای همین هم قصد داشت به پزشک مراجعه کند. وی ادامه داد: متاسفانه شب گذشته؛ یکشنبه ۸ شهریور ناگهان دچار حمله قبلی شد و بعد ایست قبلی کرد و چیزی نگذشت که از دنیا رفت. وی عنوان کرد: من اصلا حال مساعدی ندارم و نمی توانم بیش از این توضیح دهم.
طباطبایی خاطرنشان کرد: فوت علی مرا شوکه کرد. چگونه این غم بزرگ را تحمل کنم؟ هنرمندان زیادی به خانواده او تسلیت گفتند.

حال محمد رضا شجریان خوب است

1473-66

بر اساس خبری که چند روز گذشته منتشر شد محمدرضا شجریان استاد آواز ایران به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری شده است. استاد شجریان به دلیل نوع صدا و سبک مخصوص به خود و تصنیف‌های ملی میهنی که اجرا کرده، شهرتی جهانی دارد به طوری که وب‌گاه آسیاسوسایتی او را پرآوازه‌ترین هنرمند موسیقی اصیل ایرانی و روزنامه ونکوورسان او را یکی از مهم‌ترین هنرمندان موسیقی جهان توصیف کرده‌است. همچنین رادیوی عمومی ملی (NPR) در سال ۲۰۱۰ شجریان را یکی از ۵۰ صدای برتر جهان معرفی کرد. با وجود این، شجریان مدت هاست که در ایران نخوانده است و در روزهای اخیر که اعلام شد قرار است این خواننده محبوب کنسرتی در ترکیه برگزار کند، علاقه‌مندان به او به دلیل سهولت رفتن به ترکیه و حضور در این کنسرت ابراز خوشحالی کردند. کنسرت ترکیه شجریان اما چند روز بعد از آغاز فروش بلیت لغو شد. در حالی که لغو کنندگان برخی مشکلات را دلیل این مساله دانسته بودند، برخی از رسانه‌های منتسب به طیف‌های اصولگرا عنوان کردند به دلیل عدم استقبال از کنسرت شجریان، این برنامه در ترکیه لغو شده است! بر اساس خبری که روز گذشته درباره بستری شدن رئیس کنونی شورای عالی خانه موسیقی ایران در بیمارستان کسری منتشر شده است، دلیل لغو کنسرت ترکیه نیز بیماری استاد آواز ایران بوده است. بر اساس این خبر شجریان در حال حاضر تحت مراقبت‌های پزشکی قرار داشته و ممنوع‌الملاقات است. به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت علاقه‌مندان و هنرمندان، خانواده شجریان اعلام کرده‌اند وی ممنوع الملاقات است و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد. قابل ذکر است حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور دوشنبه شب با حضور در بیمارستان کسری، از محمدرضا شجریان استاد آواز ایران و رئیس شورای عالی خانه موسیقی عیادت کرد.دستیار ویژه رئیس‌جمهور، در این دیدار، با ابلاغ سلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، برای استاد شجریان آرزوی سلامتی کرد. فریدون همچنین با پزشک معالج استاد گفت‌وگوی کوتاهی داشت و در جریان روند درمان ایشان قرار گرفت.
وزیر بهداشت هم به عیادت محمدرضا شجریان رفت و از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت. دکتر سیدحسن هاشمی صبح دوشنبه به عیادت استاد آواز ایران رفت و برای وی آرزوی سلامتی کرد.

ملک مطیعی از بیمارستان مرخص شد

1473-69

امروز که دوشنبه است حال ناصر خان خوب است درواقع حال عمومی او بخاطر گرفتگی رگ های بایش بستری گردید همه روزه هنرمندان دیروز وامروز دنیای هنر در بیمارستان کسری از ناصر خان عیادت میکنند دیروز خودم با پوری بنائی رفته بودم در یکی از عکسها نصرت الله وحدت را نشان می دهد و عکس دیگر عبداله اسکندری گریمور معروف و وحدت و یک شاعره جوان را نشان میدهد وعکس دیگر اکبر عبدی.
پسر ناصر ملک مطیعی شایعاتی را که پیرامون درگذشت پدرش در فضای مجازی منتشر می‌شود غیراخلاقی دانست و اعلام کرد تعداد زیادی از هنرمندان و ورزشکاران از پدرش عیادت کرده‌اند. امیرعلی ملک مطیعی پسر ناصر ملک مطیعی درباره آخرین وضعیت جسمی پدرش به مهر گفت: با انتشار شایعه فوت پدر افراد بسیاری از داخل و خارج از کشور تماس گرفتند تا صحت این خبر را جویا شوند. متاسفانه شایعاتی که پیش از این برای برخی از هنرمندان پیشکسوت چون محمدعلی کشاورز درست می‌شد این بار گریبان پدر مرا گرفته و دوستان ایشان را نگران و حال پدر را نامساعد کرده است. متاسفانه کسانی که چنین اخباری را ساخته و منتشر می کنند نمی دانند چه آسیبی به سلامت روح و روان هنرمندان وارد می کنند. وی افزود: در این مدت هنرمندان و دوستان زیادی به دیدار پدر آمدند، دیروز هم نماینده‌ای از سازمان سینمایی، بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال، عباس جدیدی عضو شورای شهر، محمدرضا طالقانی ورزشکار پیشکسوت، علی اکبر ثقفی، مسعود کیمیایی، بابک صحرایی و بهرنگ علوی از جمله دوستانی بودند که از ناصر ملک مطیعی عیادت کردند. پرویز پرستویی و ابوالفضل پورعرب هم تلفنی پیگیر حال پدرم بودند.
ناصر خان دوشنبه بعد از ظهر از بیمارستان کسری مرخص شد و بخانه رفت تا در منزل استراحت

1473-70

1473-68