1565-65

آریانا گرانده با خوانندگان محبوب دیگر
در لندن، کنسرتی به نفع خانواده قربانیان برگزار کرد

1565-66

1565-67

1565-68

بدنبال فاجعه تروریستی 22 ماه می بعد از کنسرت آریانا گرانده در منچستر که جان 23 بیگناه را گرفت و 55 نفر را مجروح ساخت، هفته قبل آریانا به اتفاق چند خواننده محبوب دیگر به لندن رفت و ضمن دیدار و تسکین خانواده قربانیان، کنسرت بزرگی به نفع آنها در لندن برگزار کرد.
جستین بیبر، کیتی پری، آشر و چند هنرمند معروف دیگر نیز روی صحنه آمدند و احساساتی ترین اجرای خود را ارائه دادند.

1500 فایل از جراحی پلاستیک ستارگان
از کلینیک یک پزشک به سرقت رفت

1565-69

هفته قبل یکی از جراحان معروف ستارگان هالیوود، اعلام کرد که یک کارمند او از 1500 فایل او کپی کرده و بسیاری از آنها را دزدیده و برده است تا باج خواهی کند.
دکتر زین کدری که در رودئودرایو کلینیک دارد و تصاویری از قبل و بعد از عمل جراحی از صدها ستاره معروف سینما، تلویزیون و موزیک در بایگانی خود داشته، اینک با تسلیم شکایتی دستگیری و محاکمه کارمند سابق خود را طلب کرد.
پلیس گویا این شخص را دستگیر کرده و او اعتراف کرده بعضی تصاویر را بروی سوشیال میدیا فرستاده است.

جنجال سر خونین رئیس جمهور
در دست کتی گریفین ادامه دارد

1565-70

1565-71

کتی گریفین با اقدام غیراخلاقی خود، که مجسمه سر خونین رئیس جمهور امریکا را بسبک داعش به دست گرفته بود، نه تنها از شبکه های تلویزیونی کنار گذاشته شد، درواقع سالی حدود 20 میلیون دلار را از دست داد بلکه مورد سرزنش میلیونها نفر قرار گرفت.
در این میان تیلرشیلدز عکاس و فیلمبردارمعروف که در یک ریالتی شو با خانواده کلینت ایستوود همراه است و درواقع نامزد دختر کلینت است، ناگهان با عکس العمل های منفی روبرو شده و موفقیت او نیز به طریق دیگری به خطر افتاد.
کاخ سفید قبلا اعلام کرد این اقدام گریفین سبب وحشت و کابوس بارن پسر نوجوان دانالد ترامپ شده است. کتی گریفین چند بار به عناوین مختلف از این اقدام نسنجیده خود عذرخواهی کرده، ولی هنوز تاثیری نداشته و جالب اینکه تیلر حاضربه عذرخواهی نشده است.
البته تا آخرین روزهای هفته قبل، دوباره کتی با وکیل خود به حالت اعتراض جلوی دوربین رسانه ها ظاهر شده و اقدام خود را موجه جلوه داد.
در این میان عده ای از همکاران کتی می کوشند تا شاید راه حلی برای این فاجعه پیدا کنند ولی هنوز به نتیجه نرسیده اند وکتی بکلی از انظار دور شده و تیلر هرجا میرود با ناسزا و عکس العمل روبروست و سرسختانه می گوید من سانسور را نمی پذیرم.
در ضمن هنوز عکس العمل رسمی و قانونی از سوی کاخ سفید اعلام نشده است.

دکترای افتخاری و حضور فعال در دانشگاه ها

1565-72

1565-73

1565-74

1565-75

هفته گذشته چهره های برجسته ای به مناسبت پایان سال تحصیلی، دردانشگاه ها حضور داشتند و از میان آنها اپرا وینفری از اگنس اسکات کالج دیپلم و دکترای افتخاری گرفت.
همزمان جمز ارل جونز و مارک زوکر برگ (لیدر فیس بوک) از دانشگاه هاروارد دکترای افتخاری دریافت داشتند.
در این میان هیلری کلینتون کاندیدای ریاست جمهوری، ویل فارل بازیگر معروف و فارل ویلیامز خواننده نامدار در دانشگاه های بوستن جنوب کالیفرنیا و نیویورک سخنرانی کردند و دانشجویان را تشویق نمودند.

الا و الکساندر  دختر و پسر دوقلوی جرج کلونی امل به دنیا آمدند

1565-76

دوقلوهای امل و جرج کلونی سه‌شنبه ۶ ژوئن، به دنیا آمده‌اند.
استن روزنفیلد، نماینده جرج کلونی اعلام کرد که هر دو نوزاد “خوشحال، سالم و خوب” هستند و به شوخی اضافه کرده است: “جرج تحت تاثیر داروهای مسکن قرار دارد و در چند روز آینده باید حالش خوب شود.”
امل و جورج کلونی مراسم ازدواج‌شان را سال ۲۰۱۴ در شهر ونیز برگزار کردند و تعدادی از ستارگان هالیوود مت دیمون و بیل موری از جمله مهمان‌های این مراسم بودند.
جرج کلونی با 2 اسکار و تولد دوقلوها کارنامه اش تکمیل شد، امل کلونی ۳۹ ساله نیز وکیل معروفی است و تاکنون وکالت چهره‌های بسیار مشهوری از جمله یولیا تیموشینکونخست وزیر پیشین اوکراین و جولیان آسانژ، بنیان‌گذار ویکی‌لیکس را به عهده داشته است.

کیم به مرور از کانیه دور میشود

1565-77

• شایع است رخدادهای دو سال اخیر، به مرور کیم کارداشیان را از شوهرش کانیه وست دور می کند و به گفته اطرافیان تا آخر سال 2017 شاهد جدایی آنها خواهیم بود.
در طی یکسال گذشته، کانیه به بهانه های مختلف از کیم دور بوده، حتی برای تهیه موزیک ویدیو ماهها به خارج امریکا رفته، درحالیکه کیم همه وقت خود را با بچه هایش گذرانده است و از شیوه زندگی و برخوردهای اجتماعی و پائین آمدن میزان محبوبیت شان به شدت نگران است و بقول اطرافیان کانیه وست هم دیگر همه ابتکارات تبلیغاتی خود را از دست داده و بصورت یک خواننده بی سروصدا در آمده است.

چگونه اوپرا، جیمی فاکس را از سقوط نجات داد؟

1565-78

• شایع است اوپرا با تشکیل یک جلسه با حضور بازیگران برجسته سیاهپوست بزرگترین نقش را در زندگی جیمی فاکس ایفا کرد. به راستی کمتر کسی می داند که اوپرا وینفری، در یک اقدام سریع و حساب شده، جیمی فاکس را از سقوط حتمی و الکلی شدن و به خاک نشستن نجات داد.
جیمی فاکس به دنبال دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد، چنان از خود بیخود شد، که هر شب در پارتی های عجیب و بی بند وبار شرکت می کرد و فردا صبح نمی دانست کجا رفته و با چه کسی خوابیده است.
وقتی ماجرا به گوش اوپرا رسید، بلافاصله در خانه کوئینسی جونز جلسه ای دایر کرد که بیشتر بازیگران برجسته سیاهپوست از جمله برندگان اسکار چون سیدنی پواتیه حضور داشتند و در آن جلسه ابتدا سیدنی به جیمی گفت من تو را در یک پارتی در قامت دیوانه ای دیدم، آیا مرا به یاد می آوری؟ جیمی جا خورد، سیدنی گفت وقتی من بازی تو را در فیلم ری چارلز دیدم، چند سانتیمتر قد کشیدم وحالا انتظار ندارم ما را بشکنی! این حرفها چنان جیمی را تکان داد که از همان لحظه، دور مشروب و شب زنده داری را خط کشید.

شر با گریگ آلمن زندگی طوفانی داشت

1565-79

1565-80

• شایع است «شر» اینروزها گاه با اندوه و گاه با خنده از اولین شوهر خود، گریگ المن یاد می کند، یک خواننده بزرگ راک که با شر یک زندگی طوفانی داشت.
شر با گریگ در سال 1975 ازدواج کرد، درست ده روز بعد تقاضای طلاق کرد و گفت دچار اشتباه بزرگی شدم، بعد دوباره آشتی کردند و به زندگی ادامه دادند درحالیکه مسئله الکلی بودن گریگ همیشه شر را آزار می داد، بعد از یکسال واندی، گریگ تقاضای طلاق کرد ولی باز هم با هم آشتی کردند و صاحب فرزندی هم شدند و سپس در سال 79 از هم جدا شدند ولی شر همیشه با او در تماس بود، همیشه نگران اش بود و روز درگذشت او براثر سرطان کبد، گفت من هیچکس را به نوعی که او را دوست داشتم، هرگز دوست نداشتم.