1487-114

کنسرت شادمهر عقیلی و سامی بیگی سولداوت شد

1487-106

در کوران بعضی کنسرت های ناموفق ، کنسرت شادمهر عقیلی و سامی بیگی دو خواننده روز، در لوس آنجلس سولداوت شد.
این کنسرت با وجود زمان اندک و فشرده تبلیغات، در 28 نوامبر، سالن دالبی تیاتر را از جمعیت پرکرد و در تمام مدت، مردم حاضر در کنسرت بپا خاسته وهمراه با شادمهر و سامی ترانه ها را می خواندند، نظم کنسرت، صدا، نور و هماهنگی خواننده ها با موزیک و مردم بسیار زیبا بود. شادمهر در طی چند سال گذشته کنسرت های موفق و پرسروصدایی داشته از جمله کنسرت های مشترک او با ابی، رکوردهای بیسابقه ای را برجای نهاد.

کنسرت بزرگ هاتف در آریزونا
شنبه دوم ژانویه 2016 هاتف در صحنه بزرگ تمپی سنتر فینیکس

1487-107

هاتف پس از مدتها به صحنه کنسرت ها باز میگردد. او آغاز سال نو میلادی را در فینیکس آریزونا با دوستداران خود جشن می گیرد.
هاتف در کنسرت بزرگ و با شکوهی دوستداران موسیقی خود را به خاطرات شیرین خواهد برد و با اجرای بهترین های آثار خود شور و هیجان را با خود به فینیکس آریزونا به ارمغان خواهد برد. خبرهای قبل از کنسرت در فینیکس از هم اکنون حاکی از موجی است مملو از شوق و ذوق هموطنان ایالت آریزونای برای کنسرت متفاوت هاتف است. او در نظر دارد پس از این برنامه برای ایام نوروز در چند ایالت دیگر کنسرت های مشابهی را در صحنه های بزرگ به اجرا گذارد.
هاتف برای ایام عید نوروز جدیدترین آلبوم خود را با 11 آهنگ زیبا و دلنشین منتشر کرده و در اختیار طرفداران بیشمار خود قرار می دهد.

غیبت سهراب اخوان از اندیشه

1487-115

مدتی است از سهراب اخوان یکی از حرفه ای ترین چهره های رادیو تلویزیونی از شبکه تلویزیونی اندیشه خبری نیست. سهراب با برنامه اندیشه ها و مصاحبه های حرفه ای و گزارشات پربار، برنامه ای دلخواه همه سنین و سلیقه ها تهیه وارائه می داد ولی دو ماهی است برنامه هایش تکراری پخش میشود، برنامه هایی که بدلیل تاریخ و زمان گذشته، مورد سئوال و کنجکاوی است.
در انتظار بازگشت سهراب به برنامه پربار اندیشه ها هستیم.

مایکل کمدین معروف 50 ساله شد

1487-116

مایکل کمدین هزارچهره محبوب، هفته قبل 50 ساله شد، در این مراسم گرم و پرشور خوانندگان معروف اندی، پیروز، شهرام صولتی حضور داشتند و برای مایکل خواندند. خوانندگانی که مایکل با مهارت صدا وحرکات آنها را در صحنه ارائه میدهد این مراسم را الی نامزد مایکل ترتیب داده بود و بسیاری از هنرمندان و میهمانان سورپرایز مایکل بودند.
مایکل درماه نوامبر در برابر 800 نفر روی صحنه از الی تقاضای ازدواج کرد و همان لحظه نامزدی شان اعلام شد. الی در روی صحنه دچاراحساسات شده و به گریه افتاد.
مایکل آماده میشود تا از کنسرت بزرگ شب کریسمس در لاس وگاس با عارف و سیاوش قمیشی روی صحنه برود. تبریکی صمیمانه داریم برای 50 سالگی مایکل عزیز.