1500-115

مردی با تصورات رنگی

1500-116

بالاخره سهراب اخوان با فرصت بیشتری که برای کارگردانی در روی پروژه های شخصی اش پیدا کرده توانست مستند مردی باتصورات رنگی فیلمی که براساس زندگی وکارهای ناصر اویسی نقاش معروف ایران را تمام کند.
ناصر اویسی یکی از ارزنده ترین هنرمندان تصویری ایران است که تمام عمر خود را صرف تلفیق هنر شرق وغرب کرده است. او از جمله سردمداران نقاشی سقاخانه ایست ولی زود سبک کار خود را با آشنایی مبسوطی که با هنر ژاپن و اروپا پیدا کرد ادامه داد.
اویسی دراسپانیا نمایشگاه نقاشی ای به همراه سالوادور دالی داشته است و در این فیلم بخش تحلیل مقایسه این دو هنرمند بسیار جالب است.

فروش مجموعه آنتیک در گالری سیحون ، فقط برای یک روز

1500-117

روز یکشنبه ۱۳ مارچ ، از ساعت ۱۲ تا ۶ بعد از ظهر، آثار آنتیک اروپایی متعلق به مجموعه‌ دار خصوصی، در گالری سیحون به معرض تماشا و فروش قرار می‌‌گیرد.
ورود برای عموم آزاد می‌‌باشد.

Seyhoun Gallery
9007 Melrose Ave., West Hollywood CA 90069

کنسرت آرش و ساسی مانکن؟
باورنکردنی است، اما حقیقت دارد!

1500-118

مدتی است که آگهی های کنسرت 19 مارچ آرش و ساسی مانکن در هالیوود پالادیوم، اینجا و آنجا دیده می شود، از رادیو تلویزیونها تا نشریات و فیس بوکها، ولی این خبر که دو خواننده فوق شاد و هیجانی با هم و یک شب روی صحنه بروند، واقعا بی نظیر و هیجان انگیز است، ساسی مانکن که چند سالی است با رپ خوانی های شاد، امروزی و غیرمعمول اش گل کرده و طرفداران بسیار زیادی در داخل و خارج دارد، همراه با «آرش» که از همان آغاز مخاطبان خارجی و ایرانی را با هم برقص درآورد و مدتها هیت ترین آهنگهای دیسکو های سراسر جهان را بخود اختصاص داده بود، می توانند کاری کنند که تماشاگران و حاضرین کنسرت حتی یک لحظه هم ننشینند و از اول تا آخر کنسرت به رقص و پایکوبی مشغول باشند. این دو خواننده روز 18 مارچ در هیوستن تگزاس برنامه خواهند داشت و روز 19 مارچ هم هالیوود پالادیوم را به لرزه در می آورند.
برای تهیه بلیط و رزرو جا با تلفن و وبسایت زیر تماس بگیرید:
Info/Tickets: Call/Text (818) 577-6456 or Visit JavananEvent.com

الهام مدنی کارگردان جوان و برنده جوایز فستیوال ها:
در ماه جولای و دسامبر فستیوال بین المللی Wind
را در جنوب کالیفرنیا برگزار می کنیم
این فستیوال نیاز به یاری فیلمسازان،
صاحبان مشاغل و سرمایه داران ایرانی دارد

1500-119

الهام مدنی، که در طی دو سه سال اخیر به دریافت جوایز و مدال هایی، بخاطر ساخت فیلم های مستند کوتاه و بلند بدست آورده است، در تدارک برگزاری یک فستیوال فیلم در لس آنجلس بنام :
Wind International Film Festival است.
الهام مدنی در صدد برگزاری این فستیوال در هالیوود و اورنج کانتی در تاریخ 5 تا 7 جولای و 16 تا 18 دسامبر 2016 است و بر این نکته نیز تکیه می کند که این سازمان غیرانتفاعی است و نیاز به یاری دوستداران سینما و ایرانیانی دارد که علاقمند به حمایت از فیلمسازان بویژه خانم های فیلمساز در عرضه هنر هستند. چون این فستیوال بر اساس صلح، انساندوستی، حفظ حقوق زنها، بچه ها و همه مهاجرین ایرانی و حتی غیر ایرانی استوار است و می کوشد تا نسل جوان و تازه نفس را به این عرصه بکشاند.
الهام مدنی می گوید تا امروز یعنی از سال 2013 که بنیان این فستیوال را گذاشتم، کوشیدم به نوجوانان، جوانان مستعد وهنرمند جوایزی اهدا کنیم این فستیوال 3 سال در کانادا برگزار شد و من خودبا ساختن 35 فیلم کوتاه و بلند مستند، به فستیوال های جهانی راه یافتم و جوایزی برای فیلم های No Tomorrow Without Merci و همچنین فیلم Don’t Kill Brother براساس جنایات گروه داعش دریافت کردم ولی درواقع هدف بزرگ من فستیوالی برای نسل جوان و برای فیلمسازان توانا و نابغه فرداست.
ما برای اسپانسرهای این فستیوال در جنوب کالیفرنیا، از همه صاحبان مشاغل دعوت می کنیم تا به یاری ما بیایند، ما چه در طی برگزاری فستیوال و در میان نمایش فیلم ها، بروی پوسترها، بروی تبلیغات مختلف در رسانه ها از آنها نام می بریم و با آنها مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی و مجله ترتیب می دهیم.
همه فیلمسازان، مستندسازان، صاحبان مشاغل، علاقمندان به حضور و شرکت و یاری به این فستیوال می توانند با ما Wind Internatioal Film [email protected]تماس بگیرند.

1500-120

1500-124

1500-123

 1500-125